quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Vlindur het volgende:
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof! Ik duim!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
tijd om uit de lurkstand te komen en mij hier te komen melden als zwangere!
Gisteren zat ik op de 11 weken en ben uitgerekend op 2 december 2014![]()
Dit is ons eerste kindje en we zijn super blij blij blij
Ik kreeg kippenvel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
De 10 weken termijn echo was ook goed (zwaaiende armpjes en beentjes en zelfs een koprol gezien en volgens mijn man krijgen we een aapje)
Die echo's zijn zoo gaaf om te zien!
Over 1,5 week de NPM en een week erna al een pretecho met geslachtsbepaling (bij 13w6d al).
Spannennnddddd!!
Hier zie ik vanalles voorbijkomen over vreetkicks tot pukkels, schuine buikenen de meldplichtige dames dus...... helemaal gezellig hier
![]()
Gefeliciteerd!
![]()
En vlindur ook, welkom terug!![]()
Nou dat dus! Heeft jouw lichaam het ook eindelijk doorquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
en Vlindur, wat fijn, wat snel alweer! Is het weer spontaan? Wat geweldig!!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
tijd om uit de lurkstand te komen en mij hier te komen melden als zwangere!
Gisteren zat ik op de 11 weken en ben uitgerekend op 2 december 2014![]()
Dit is ons eerste kindje en we zijn super blij blij blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
De 10 weken termijn echo was ook goed (zwaaiende armpjes en beentjes en zelfs een koprol gezien en volgens mijn man krijgen we een aapje)
Die echo's zijn zoo gaaf om te zien!
Over 1,5 week de NPM en een week erna al een pretecho met geslachtsbepaling (bij 13w6d al).
Spannennnddddd!!
Hier zie ik vanalles voorbijkomen over vreetkicks tot pukkels, schuine buikenen de meldplichtige dames dus...... helemaal gezellig hier
![]()
van harte gefeliciteerd
En vlindurgefeliciteerd
Be happy with the little things in life
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hai, ik ben er weer
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Jij natuurlijk ook van harte gefeliciflapstaart!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef Radyhyn het volgende:
Vlindur wat ontzettend goeeedddddd!!! Gefeliciteerd!
En bedankt iedereen voor de welkoms en de jompels
Hai, ik ben er weer
Oh! Gefeliciteerd! Dat je maar lang mag blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
oh echt? eh hoe gaat het zingen nou, zo zwanger? ik ben er zooo benieuwd naar hoe dat zal veranderen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Cantare het volgende:
Radyhyn![]()
Vlindur![]()
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Crumpette, mijn naam is idd gebaseerd op 't feit dat ik o.a. iets met zingen doe. De associatie met de Gypsy kings had ik niet, want ken ik nauwelijks iets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |