quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
tijd om uit de lurkstand te komen en mij hier te komen melden als zwangere!
Gisteren zat ik op de 11 weken en ben uitgerekend op 2 december 2014![]()
Dit is ons eerste kindje en we zijn super blij blij blij
Ik kreeg kippenvel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
De 10 weken termijn echo was ook goed (zwaaiende armpjes en beentjes en zelfs een koprol gezien en volgens mijn man krijgen we een aapje)
Die echo's zijn zoo gaaf om te zien!
Over 1,5 week de NPM en een week erna al een pretecho met geslachtsbepaling (bij 13w6d al).
Spannennnddddd!!
Hier zie ik vanalles voorbijkomen over vreetkicks tot pukkels, schuine buikenen de meldplichtige dames dus...... helemaal gezellig hier
![]()
Gefeliciteerd!
![]()
En vlindur ook, welkom terug!![]()
Nou dat dus! Heeft jouw lichaam het ook eindelijk doorquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
en Vlindur, wat fijn, wat snel alweer! Is het weer spontaan? Wat geweldig!!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
tijd om uit de lurkstand te komen en mij hier te komen melden als zwangere!
Gisteren zat ik op de 11 weken en ben uitgerekend op 2 december 2014![]()
Dit is ons eerste kindje en we zijn super blij blij blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
De 10 weken termijn echo was ook goed (zwaaiende armpjes en beentjes en zelfs een koprol gezien en volgens mijn man krijgen we een aapje)
Die echo's zijn zoo gaaf om te zien!
Over 1,5 week de NPM en een week erna al een pretecho met geslachtsbepaling (bij 13w6d al).
Spannennnddddd!!
Hier zie ik vanalles voorbijkomen over vreetkicks tot pukkels, schuine buikenen de meldplichtige dames dus...... helemaal gezellig hier
![]()
van harte gefeliciteerd
En vlindurgefeliciteerd
Be happy with the little things in life
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Vlindur het volgende:
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hai, ik ben er weer
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Jij natuurlijk ook van harte gefeliciflapstaart!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef Radyhyn het volgende:
Vlindur wat ontzettend goeeedddddd!!! Gefeliciteerd!
En bedankt iedereen voor de welkoms en de jompels
Hai, ik ben er weer
Oh! Gefeliciteerd! Dat je maar lang mag blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
oh echt? eh hoe gaat het zingen nou, zo zwanger? ik ben er zooo benieuwd naar hoe dat zal veranderen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Cantare het volgende:
Radyhyn![]()
Vlindur![]()
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Crumpette, mijn naam is idd gebaseerd op 't feit dat ik o.a. iets met zingen doe. De associatie met de Gypsy kings had ik niet, want ken ik nauwelijks iets van.
Hai, ik ben er weer
Wow, snel alweer, wat fijn! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kerstkindje!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Vlindur het volgende:
Ja, weer een spontaantje. Had echt niet verwacht dat ik nu zo vruchtbaar zou zijn na 2 met-dank-aan-ziekenhuis kinderen
Ik heb 5 juni de eerste echo. Dan ben ik een week of 8 zwanger. (8.4 volgens eigen berekening. Ik ben nu 5.3 weken zwanger volgens de app.)
Vind het rete spannend en voel me mega vreemd.
11 januari is de datum. Het eerste 2015 kindje![]()
(die waarschijnlijk als alles verloopt zoals bij de eerste 2 weken eerder zal komen)
Hai, ik ben er weer
Wat goed om jou hier weer te zien postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
![]()
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.supertof zeg! Gefeliciteerd! Nog zo'n leukerd erbij!
Nee hoor, ik ben je voor als alles goed isquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Vlindur het volgende:
Ja, weer een spontaantje. Had echt niet verwacht dat ik nu zo vruchtbaar zou zijn na 2 met-dank-aan-ziekenhuis kinderen
Ik heb 5 juni de eerste echo. Dan ben ik een week of 8 zwanger. (8.4 volgens eigen berekening. Ik ben nu 5.3 weken zwanger volgens de app.)
Vind het rete spannend en voel me mega vreemd.
11 januari is de datum. Het eerste 2015 kindje![]()
(die waarschijnlijk als alles verloopt zoals bij de eerste 2 weken eerder zal komen)
Zeker net als de vorige keer zeker. Toen stond je op de planning voor 2012 toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben je voor als alles goed is.
Nee vorige keer stond ik op de op één na laatste dag van decemberquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zeker net als de vorige keer zeker. Toen stond je op de planning voor 2012 toch?
Die is in elk geval op oudjaarsdag bevallenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee vorige keer stond ik op de op één na laatste dag van december. Toen was Octo hekkensluiter volgens mij?
Dit keer zit ik toch al een paar dagen in januari. Rond de 9de ongeveer.
nee, vooruit toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef AwayTL het volgende:
Vlindur en radyhyn gefeliciteerd! En welkom
Radyhyn, we delen de ud! Ben gisteren 3 dagen teruggezet.
Ik hoop het iig van niet haha (het was trouwens 38+0quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die is in elk geval op oudjaarsdag bevallen
Maar als je weer 3 weekjes eerder doet dan wordt het nog dit jaar!
Ik was de 7e uitgerekend
Euuu, in dagen achteruit, in termijn vooruit haha.quote:
Ah gaaf zeg!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef AwayTL het volgende:
Vlindur en radyhyn gefeliciteerd! En welkom
Radyhyn, we delen de ud! Ben gisteren 3 dagen teruggezet.
Hai, ik ben er weer
Wat een goed nieuws! Ik hoop heel hard met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is een app! voor android iig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Installeer? Gebruik je niet gewoon je browser?
wat zij zegt. Ik heb chrome op mijn telefoon en daar fok Ik nat tevreden veneus (naar tevredenheid) mee, als ik maar niet te veel probeer te typen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Installeer? Gebruik je niet gewoon je browser?
hmm misschien wel een goeie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat zij zegt. Ik heb chrome op mijn telefoon en daar fok Ik nat tevreden veneus (naar tevredenheid) mee, als ik maar niet te veel probeer te typen.
17 weken vandaag! wisseldagquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hmm misschien wel een goeie!
btw kwak, waar blijft de volgende buikfoto? je bent nu al zowat in week 16 lijkt me!!![]()
das al best snelquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak. Ik zie je je post steeds wijzigen..
Gister voor het eerst dat er iemand naar me toen kwam en direct 'hey, gefeliciteerd!' zei, zonder eerst 'zeg euh, ben jij...'..
chrome=google=androidquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:08 schreef Skittles het volgende:
NiceIE blijft steeds vast hangen op FOK!
Ik zie ook nu pas het tabje Google staan tussen m'n apps![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das al best snelmaar jij hebt ook een mooi zwanger buikje
hier vooralsnog geen spontane felicitaties van vreemden, alleen meelijwekkende gezichten als ik koekjes koop
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Vandaag is een fijne dag! Vanochtend huwelijkse voorwaarden en testamenten ondertekend, vanmiddag 3D-echo gehad, zojuist gehoord dat mijn vriend een baan heeft na veel te lang werkloos te zijn geweest, en vanavond nog even langs de VK voor een reguliere check-up. Woei
Chanty ik hoop dat het draaien nog gaat lukken!
Zulke dagen zijn toch om in te lijsten!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Vandaag is een fijne dag! Vanochtend huwelijkse voorwaarden en testamenten ondertekend, vanmiddag 3D-echo gehad, zojuist gehoord dat mijn vriend een baan heeft na veel te lang werkloos te zijn geweest, en vanavond nog even langs de VK voor een reguliere check-up. Woei
Wat heerlijk Amsel!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Lief dat je er naar vraagt Crumpette! Alles is nog steeds rustig. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat dit een plakkertje is! Dat gevoel had ik bij mijn vorige miskraam niet, toen wist ik al vanaf dag 1 dat het fout was. Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
Hoe is het intussen met Stardust? is het nog rustig daar?
Robin of Renequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef StarDust_ het volgende:
Wij hebben maar 1 naam (al jaren trouwens). Een unisex naam! Lekker makkelijk! Hoewel ik de naam toch leuker vind voor een meisje..
Kees, Robin, Rowan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef StarDust_ het volgende:
Wij hebben maar 1 naam (al jaren trouwens). Een unisex naam! Lekker makkelijk! Hoewel ik de naam toch leuker vind voor een meisje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |