Wel. Ik heb je naar het JFKtopic verwezen, daar verder, al staat het lager op mijn prioriteitenlijstje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:44 schreef Chewie het volgende:
Wel grappig dat TS vraagt om serieuze reacties maar in de betreffende topics niet ingaat op de argumenten.
quote:Overigens ben ik ook nog steeds zeer benieuwd naar het "supersimpele" en "ultieme" bewijs voor de moonhoax. Blijkbaar is dat toch niet zo simpel aangezien er al enige tijd op gewacht word.
Als jij stelt dat het supersimpel is dan ga ik er van uit dat je het bewijs al hebt anders zou je niet zo stellig zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef El_Matador het volgende:
Jij denkt dat serieus onderzoek in 2 uurtjes klaar is?? Heb nou maar geduld en wacht maar af.
Jij had je conclusie al klaar voor je aan dat onderzoek begon? En jij noemt jezelf wetenschapper?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel. Ik heb je naar het JFKtopic verwezen, daar verder, al staat het lager op mijn prioriteitenlijstje.
[..]Jij denkt dat serieus onderzoek in 2 uurtjes klaar is?? Heb nou maar geduld en wacht maar af.
Hi New Moonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef new_moon het volgende:
hi Lavenderr!
Het is toch "Europeesche Superstaat"
En verder OT twijfel ik aan (bijna) alles wat op het NOS journaal verteld wordt......
weet ik wel, was ook lief bedoeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hi New Moon![]()
Oh kan best wel hoor. Is maar 1 lettertje verschilWe bedoelen hetzelfde .
goed plan, maar hoe wil je dat bereiken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef new_moon het volgende:
niet geld er bij maar minder winsten en verspilling.
Ik ook; simpelweg teveel conflictieve belangen van individuele psychopaten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:23 schreef RM-rf het volgende:
Ik twijfel aan de complottheoriee dat er een soort van centrale superorganisatie alles 'regelt' en alles wat er bv gebeurt zou voortkomen uit een 'Groot Plan'..
ben ik met je eens. Is dat het enige punt uit de OP dat je betwijfelt? 9/11 gebeurd door 19 kapers, JFK vermoord door Oswald, 'we' zijn echt op de Maan geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
De EU vind ik een megalomane bende en ik vind het echt een grote ramp voor Nederland.
Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Is dat het enige punt uit de OP dat je betwijfelt? 9/11 gebeurd door 19 kapers, JFK vermoord door Oswald, 'we' zijn echt op de Maan geweest?
9/11, Maanlanding, allemaal echt gebeurd volgens het officiele verhaal?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #4quote:Voorlopig hou ik het bij de EU omdat ik dat echt als een groot gevaar zie.
Ja, ik geloof wel dat ze op de maan zijn geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9/11, Maanlanding, allemaal echt gebeurd volgens het officiele verhaal?
[..]
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #4
En wat voor belastingen zijn dat??
BNW / klimaatopwarming fabel of feit? #3
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Even zien, moord JFK is een complot geweest, denk ik
De maanlanding is ongetwijfeld echt.
Sandy Hook is echt.
Bom Boston ook..
g/11 heb ik stevige twijfels bij. Ik denk niet dat de aanslagen op zichzelf onecht waren of dat er explosieven in de gebouwen waren verstopt. Het feit dat deze aanslagen de VS erg goed uitkwamen vind ik wel heel verdacht.
En waar ik echt niet meer in geloof is onze democratie om nog maar te zwijgen van het democratisch gehalte van de EU. Het bedrijfsleven heeft veel te grote belangen. Dat kun je aan alles merken en dat maakt de politiek tot een poppenkast die ze net zo goed kunnen afschaffen.
Misschien binnenkort gewoon een referendum gaan houden en dan ons afscheiden van NLquote:
Voor referenda zijn we te dom. Dat heeft Bakellende in al zijn wijsheid bepaald. Het licht ging idd. uit, maar alleen voor de democratie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien binnenkort gewoon een referendum gaan houden en dan ons afscheiden van NL
Oh ja. Dom klootjesvolk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Voor referenda zijn we te dom. Dat heeft Bakellende in al zijn wijsheid bepaald. Het licht ging idd. uit, maar alleen voor de democratie.
En niet te vergeten Het Ronde Huis natuurlijk waarover alweer een boek het licht heeft gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.
Voorlopig hou ik het bij de EU omdat ik dat echt als een groot gevaar zie.
quote:The Spaceship Moon Theory, also known as the Vasin-Shcherbakov Theory, is a hypothesis that claims the Earth's moon may actually be an alien spacecraft. The hypothesis was put forth by two members of the then Soviet Academy of Sciences, Michael Vasin and Alexander Shcherbakov, in a July 1970 article entitled "Is the Moon the Creation of Alien Intelligence?".[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theory
Ik wacht met smart op je argumenten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:03 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik twijfel ook aan de maan. Volgens mij is dat gewoon een ruimteschip.
[..]
David Icke.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je argumenten.
Ah. Zonde dat die man zo doorgeslagen is met sommige dingen. Op veel vlakken legt ie echt wel de vinger op de juiste plek. Maar ruimteschipmanen en Reptilians, dan zie je toch weer de voetballer en niet de analytische geest naar boven komen, maar goed...quote:
Misschien. Maar die maan theorie van hem is wel interessant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah. Zonde dat die man zo doorgeslagen is met sommige dingen. Op veel vlakken legt ie echt wel de vinger op de juiste plek. Maar ruimteschipmanen en Reptilians, dan zie je toch weer de voetballer en niet de analytische geest naar boven komen, maar goed...
Ehhh, ik ga er niet aan beginnen, sorry. Als geoloog ben ik juist bezig die maanlandingen door te nemen, weet je hoeveel foto's er wel niet zijn genomen?? Pff...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:31 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Misschien. Maar die maan theorie van hem is wel interessant.
Net als je vriend? Hoe is het nu met hem?quote:Ik sta tegenwoordig open voor alles.
Ok.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh, ik ga er niet aan beginnen, sorry. Als geoloog ben ik juist bezig die maanlandingen door te nemen, weet je hoeveel foto's er wel niet zijn genomen?? Pff...
[..]
Net als je vriend? Hoe is het nu met hem?
Huh, staat dat in het topic of is het nieuw? He? Ben jij niet die vriend?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ok.
Alles uitstekend met hem.Sterker nog, ik ken geen gelukkiger mens dan dat. Ik heb mij zo gruwelijk vergist. Tja. Leer je van.
Daily Mail. Pure aids.quote:ps Wat vind je hier van dan? http://www.dailymail.co.u(...)s-lunar-surface.html
Ok. En tuurlijk ben ik niet die vriend, doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, staat dat in het topic of is het nieuw? He? Ben jij niet die vriend?
[..]
Daily Mail. Pure aids.
Kan van alles zijn; schaduwen, lichtval, micrometeorieten, basaltstromen, mineralisaties, etc.
Dat topic is gesloten op verzoek van TS.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Daily Mail. Pure aids.
Kan van alles zijn; schaduwen, lichtval, micrometeorieten, basaltstromen, mineralisaties, etc.
Fair enough.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat topic is gesloten op verzoek van TS.
Ik weet niet hoor. Maar het lijkt er een beetje op dat als de main stream media een keer suggereert dat het ufo/et fenomeen waar zou kunnen zijn de lezers meteen doen wat zij gewoonlijk doen: debunken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Daily Mail. Pure aids.
Gesloten omdat ik een debiel was. Arrogant, egocentrisch. Dat hele topic was er alleen zodat ik mijzelf kon verheffen en beter voelen.quote:
Ik ben geoloog, heb al heel wat "vreemde" rotsformaties gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar het lijkt er een beetje op dat als de main stream media een keer suggereert dat het ufo/et fenomeen waar zou kunnen zijn de lezers meteen doen wat zij gewoonlijk doen: debunken.
Kun jij misschien andere voorvallen tonen waarin zulke gelijkenissen plaatsvinden? Een perfect gevormd driehoekig object, met lichtjes erop. Een stuk stuk steen dat op een iguana lijkt..
Jij was het dus wel zelf, haha.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Gesloten omdat ik een debiel was. Arrogant, egocentrisch. Dat hele topic was er alleen zodat ik mijzelf kon verheffen en beter voelen.
Nee ik was het niet. Kom op zeg. Hoe kansloos zou dat zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij was het dus wel zelf, haha.
Fair enough, laten we het over de bestaande BNW-onderwerpen hebben.
Ok. Wat U wilt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geoloog, heb al heel wat "vreemde" rotsformaties gezien.
UFO's en aliens bestaan niet in mijn ogen, althans, ik zie geen enkele fysische basis ervoor. Wat mensen als UFO's zien, zie ik als testprojectjes van militaire machten. Of het zijn gewoon wolken en andere verklaarbare verschijnselen.
En wat betekent 1 foto van een heel maanoppervlak voor de Maan? Dan is het een ruimteschip? En die kraters dan?
Ik bekijk de zaken graag fysisch en geologisch (mijn kennis) en dan kan ik geen basis zien voor aliens of UFO's. Althans niet in de zin van ruimteschepen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ok. Wat U wilt.
Ik ben er nu zo goed als van overtuigd dat UFOs echt zijn. Sterker nog, het UFO fenomeen is echt en de buitenaardse hypothese verre van onmogelijk.
Vroeg of laat komt alles boven water. Rustig afwachten.
Lees nu eens goed wat hij schrijft:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij was het dus wel zelf, haha.
Fair enough, laten we het over de bestaande BNW-onderwerpen hebben.
Ja, en al eerder. Ik las erin dat het over hemzelf ging en die vriend verzonnen had. Daarom dat ie zich arrogant en egocentrisch voelde en die vriend ineens helemaal top was. Maar goed, het is niet belangrijk verder, het topic is gesloten en de discussie over.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees nu eens goed wat hij schrijft:
'Gesloten omdat ik een debiel was. Arrogant, egocentrisch. Dat hele topic was er alleen zodat ik mijzelf kon verheffen en beter voelen.'
Dat komt omdat je onbekend met het onderwerp. Geeft niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bekijk de zaken graag fysisch en geologisch (mijn kennis) en dan kan ik geen basis zien voor aliens of UFO's. Althans niet in de zin van ruimteschepen.
Is nog een ander ideetje van me, wil ik eigenlijk wel meer mee doen, buitenaards leven (en de kans erop).
Dat is toch niet logisch? Ik eindig hiermee toch niet als "winnaar". Denk na dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en al eerder. Ik las erin dat het over hemzelf ging en die vriend verzonnen had. Daarom dat ie zich arrogant en egocentrisch voelde en die vriend ineens helemaal top was. Maar goed, het is niet belangrijk verder, het topic is gesloten en de discussie over.
Dit is het David Icke-concept, de voetballer die Heisenberg zo ver uit zijn verband rukte dat je kan shapeshiften??quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Dat komt omdat je onbekend met het onderwerp. Geeft niet.
Als je het onderwerp echt begrijpt, theoretisch begrijpt, dus dat wil niet zeggen dat je het meteen voor waar aanneemt, dan begrijp je dat het eisen van een schip of lichaam slechts ijdelheid is.
Interessant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef jogy het volgende:
Ik ben van totaal nergens aan twijfelende gegaan naar bijna overal aan twijfelende en zelfs nog naar een 2012 wtf-adept (ascensie en de hele rambam) terug gegaan naar een klein beetje twijfelend aan de grote verhalen zoals 9/11 en het wel of niet met lichte dwang en misleiding gestuurd worden naar een bepaalde samenleving die niet perse de beste zal zijn voor de meeste mensen.
Of het nou een grote geheime organisatie is of gewoon een soort losse afspraak tussen meerdere belanghebbende (landen, corporaties en dat soort ongein) laat ik dan in het midden.
Neeee Icke houden we hier even buiten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is het David Icke-concept, de voetballer die Heisenberg zo ver uit zijn verband rukte dat je kan shapeshiften??
Zonze, maar waarom zijn die sightings vrijwel altijd in de VS? Kunnen die aliens Afrika of Colombia niet vinden op de Aarde?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Neeee Icke houden we hier even buiten.
Ik heb het over geheimhouding. Min of meer word gesteld dat de VS te maken kreeg met UFOs vlak na de tweede wereldoorlog. Om een lang verhaal kort te houden. Dat ze er voor kozen om het geheim te houden is volkomen begrijpelijk. De wereld bevond zich namelijk in een staat van collectieve verwarring en trauma. Dat is een. Daarnaast de Koude Oorlog. Dit fenomeen stelde de VS in staat technologische superioriteit te verkrijgen.
Dit is natuurlijk theorie, maar de meest aanneembare vind ik.
Verder was het mogelijk (nog steeds) om dit geheim te houden via propaganda, black budget projecten, ridiculisering en intimidatie. En ook natuurlijk omdat de bezoekers zelf niet bekend willen worden. Waarom is een raadsel.
Ik denk dat het nu moeilijker en moeilijker word om de geheimhouding vol te houden. Internet en camera's in handen van ieder rondwandelend individu maken het erg lastig. Het kan dus ook niet anders dan dat als het verhaal klopt het niet lang zal duren eer het naar buiten komt. En die tendens zien we. De UFO citizen hearing is een goed voorbeeld. Zoiets gebeurt niet zonder goeie redenen.
Het is verder een warrig verhaal, kan ook niet anders.
Meh, na tien jaar te geloven in allerhande ongein waarvan er welgeteld maar ééntje enigszins uit is gekomen in 2008 ( TRU / Web Bots en 7 Oktober ) ben ik er wel een beetje vanaf gestapt. De FEMA kampen staan ook al decennia stof te happen en zouden al een stuk of 10 keer 'bijna klaar' zijn of gevuld worden door blackwater personeel. Nou niet dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Interessant.
Hoe zie je die samenleving voor je? FEMAcamps en NWO enzo? World Government? En in Europa?
Er wordt gesteld dat de klimaathoax in het leven is geroepen om World Government te installeren. Hoewel de tekenen er zijn, geloof ik daar toch niet in. Te grote plannen, teveel conflicterende belangen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Meh, na tien jaar te geloven in allerhande ongein waarvan er welgeteld maar ééntje enigszins uit is gekomen in 2008 ( TRU / Web Bots en 7 Oktober ) ben ik er wel een beetje vanaf gestapt. De FEMA kampen staan ook al decennia stof te happen en zouden al een stuk of 10 keer 'bijna klaar' zijn of gevuld worden door blackwater personeel. Nou niet dus.
NWO zijn gewoon een stel prutsers of 'enkel' een verzameling grote machten (bedrijven/landen/organisaties) die soms per toeval dezelfde kant op gaan. Wereldregering komt er vast wel een keer maar of wij het ook gaan meemaken is een tweede en Europa gaat vanzelf wel een keer kapot aan de eigen bureaucratie.
RFID zou mei dit jaar in Europa verplicht worden volgens een paar sites, nou, wederom, niet dus (gelukkig maar) en zo kan je wel een tijd doorgaan. Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen wat een NWO achtige organisatie zou kunnen valideren is als de misinformatie bewust de wereld in gespuwd wordt om de daadwerkelijke happenings te verhullen. Dat er FEMA kampen, gefabriceerde doodsvirussen en nare NWO shit wordt verzonnen zodat de daadwerkelijke zaken die wel voorkomen minder erg lijken of zo.
.
Mits je niet komt trollen; "al deze onzin" -> welke onderwerpen zijn "onzin"?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Ik twijfel er aan dat er echt mensen bestaan die zo ver van het padje zijn dat ze geloven in al deze onzin.
Alles wat in de OP staat zo'n beetje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mits je niet komt trollen; "al deze onzin" -> welke onderwerpen zijn "onzin"?
Ja, JFK is doodgeschoten door Lee Harvey Oswald? Geen enkele vragen bij 9/11, twee vliegtuigen kunnen gewoon 2 torens verpulveren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alles wat in de OP staat zo'n beetje.
Behalve de Reptilians. Die zijn gewoon te cool om niet waar te zijn.
De klimaatongein is gewoon een afleidingsmanoeuvre of zo, geen idee. Het geld gaat er wel in maar komt er nergens meer uit in de vorm van ontwikklingsprojecte of iets dergelijks. Of er iets toegevoegd moet worden? Niet echt. Rothschild misschien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef El_Matador het volgende:
Er wordt gesteld dat de klimaathoax in het leven is geroepen om World Government te installeren. Hoewel de tekenen er zijn, geloof ik daar toch niet in. Te grote plannen, teveel conflicterende belangen.
Maar dat het enkele ultrakapitalisten schathemeltjerijk maakt (en er geen donder aan het klimaat verandert, dat zijn illusies voor het grote publiek, dat er -helaas gehinderd door een gebrek aan kennis van het Systeem Aarde- vol intrapt) wel.
Is er nog iets anders dat aan de OP moet toegevoegd?
Het had de datum goed van de laatste en nog steeds bezig zijnde economische neergang en er is zelfs nog een land aan failliet gegaan. Maar inderdaad, we leven nog. Daarom ook enigszinsquote:Dat topic? Ik snap er niks van. Een webbot die het internet afstruint en op basis daarvan voorspellingen doet? Nou, niet echt uitgekomen, we zijn er nog.
Ik wil het dieper uitgraven, maar in ieder geval Enron, JP Morgan, Goldman Sachs, Gore zelf, je kent ze wel, de neocons, de NWO-mannetjes en -vrouwtjes, dat soort volk. Maar hoe het precies zit is moeilijk uitvinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
De klimaatongein is gewoon een afleidingsmanoeuvre of zo, geen idee. Het geld gaat er wel in maar komt er nergens meer uit in de vorm van ontwikklingsprojecte of iets dergelijks. Of er iets toegevoegd moet worden? Niet echt. Rothschild misschien?
Ah so, de crash in de VS? Ok, maar is die bot dan niet gewoon ingesteld op wat de NWO'ers al wisten; die dag laten we de beurs crashen? Welk land is failliet gegaan; Griekenland?quote:Het had de datum goed van de laatste en nog steeds bezig zijnde economische neergang en er is zelfs nog een land aan failliet gegaan. Maar inderdaad, we leven nog. Daarom ook enigszins.
IJsland. En vergis je niet, het was gewoon een globale crash verder. Er is zo veel overheidsgeld in gepropt dat je er mal van wordt en dan heb je ook nog dat banken noodfonds waar eigenlijk gewoon geen limiet op zit en waar de landen ja op hebben gezegd.quote:Ah so, de crash in de VS? Ok, maar is die bot dan niet gewoon ingesteld op wat de NWO'ers al wisten; die dag laten we de beurs crashen? Welk land is failliet gegaan; Griekenland?
Ik ook eigenlijk. Nog nooit een IRL ontmoet. Volgens mij is dat de echte conspiracy, de productie van al die conspiracy flauwekul.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Ik twijfel er aan dat er echt mensen bestaan die zo ver van het padje zijn dat ze geloven in al deze onzin.
Dat is gewoon flauwekul; door menselijk ingrijpen is het CO2-gehalte in de atmosfeer bijna verdubbeld sinds de Industriele Revolutie. Dat is toch een flinke globale verandering zou ik zeggen. Het is door een gelukkig toeval (de details van het absorptiespectrum van CO2) dat we daar niet zoveel last van lijken te hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil het dieper uitgraven, maar in ieder geval Enron, JP Morgan, Goldman Sachs, Gore zelf, je kent ze wel, de neocons, de NWO-mannetjes en -vrouwtjes, dat soort volk. Maar hoe het precies zit is moeilijk uitvinden.
In ieder geval is er geen enkel bewijs dat als je maar veel CO2 gaat opslaan (en dan?) dat je dan het klimaat (ja, wat eigenlijk, "terug")verandert.
Dat de hele wereld in die scam trapt doet me persoonlijk gewoon pijn. Omdat ik WEET dat het niet waar is; de Aarde is veel groter dan wij, echt.
[..]
Ah so, de crash in de VS? Ok, maar is die bot dan niet gewoon ingesteld op wat de NWO'ers al wisten; die dag laten we de beurs crashen? Welk land is failliet gegaan; Griekenland?
Onmogelijk na te gaan; er zijn geen directe metingen uit die tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:51 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Dat is gewoon flauwekul; door menselijk ingrijpen is het CO2-gehalte in de atmosfeer bijna verdubbeld sinds de Industriele Revolutie.
In de parts per million. En dat voor een zwak broeikasgas. Neuh, dat gaat echt niet voor globale opwarming zorgen; daar zijn veel grotere factoren van belang,quote:Dat is toch een flinke globale verandering zou ik zeggen.
Een "gelukkig toeval"? Jij denkt ook dat het allemaal zo simpel is? CO2 afvangen vind jij wel nuttig? Heb jij dan een efficientieonderzoek voor mij, want bij mijn weten is dat nooit bijgeleverd bij "dit moeten jullie doen om de Aarde te redden"quote:Het is door een gelukkig toeval (de details van het absorptiespectrum van CO2) dat we daar niet zoveel last van lijken te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |