Wel. Ik heb je naar het JFKtopic verwezen, daar verder, al staat het lager op mijn prioriteitenlijstje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:44 schreef Chewie het volgende:
Wel grappig dat TS vraagt om serieuze reacties maar in de betreffende topics niet ingaat op de argumenten.
quote:Overigens ben ik ook nog steeds zeer benieuwd naar het "supersimpele" en "ultieme" bewijs voor de moonhoax. Blijkbaar is dat toch niet zo simpel aangezien er al enige tijd op gewacht word.
Als jij stelt dat het supersimpel is dan ga ik er van uit dat je het bewijs al hebt anders zou je niet zo stellig zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef El_Matador het volgende:
Jij denkt dat serieus onderzoek in 2 uurtjes klaar is?? Heb nou maar geduld en wacht maar af.
Jij had je conclusie al klaar voor je aan dat onderzoek begon? En jij noemt jezelf wetenschapper?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel. Ik heb je naar het JFKtopic verwezen, daar verder, al staat het lager op mijn prioriteitenlijstje.
[..]Jij denkt dat serieus onderzoek in 2 uurtjes klaar is?? Heb nou maar geduld en wacht maar af.
Hi New Moonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef new_moon het volgende:
hi Lavenderr!
Het is toch "Europeesche Superstaat"
En verder OT twijfel ik aan (bijna) alles wat op het NOS journaal verteld wordt......
weet ik wel, was ook lief bedoeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hi New Moon![]()
Oh kan best wel hoor. Is maar 1 lettertje verschilWe bedoelen hetzelfde .
goed plan, maar hoe wil je dat bereiken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef new_moon het volgende:
niet geld er bij maar minder winsten en verspilling.
Ik ook; simpelweg teveel conflictieve belangen van individuele psychopaten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:23 schreef RM-rf het volgende:
Ik twijfel aan de complottheoriee dat er een soort van centrale superorganisatie alles 'regelt' en alles wat er bv gebeurt zou voortkomen uit een 'Groot Plan'..
ben ik met je eens. Is dat het enige punt uit de OP dat je betwijfelt? 9/11 gebeurd door 19 kapers, JFK vermoord door Oswald, 'we' zijn echt op de Maan geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
De EU vind ik een megalomane bende en ik vind het echt een grote ramp voor Nederland.
Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Is dat het enige punt uit de OP dat je betwijfelt? 9/11 gebeurd door 19 kapers, JFK vermoord door Oswald, 'we' zijn echt op de Maan geweest?
9/11, Maanlanding, allemaal echt gebeurd volgens het officiele verhaal?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #4quote:Voorlopig hou ik het bij de EU omdat ik dat echt als een groot gevaar zie.
Ja, ik geloof wel dat ze op de maan zijn geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9/11, Maanlanding, allemaal echt gebeurd volgens het officiele verhaal?
[..]
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #4
En wat voor belastingen zijn dat??
BNW / klimaatopwarming fabel of feit? #3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |