abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139890345
Een vraag aan alle BNW'ers die inhoudelijk willen reageren?

Waar staan jullie in het BNW-spectrum? Welke grote thema's heb je twijfels bij en welke zie je juist als het officiele verhaal" als de meest logische verklaring voor de feiten?

Een voorlopige lijst, suggesties meer dan welkom!

Moord op JFK
Sandy Hook Shooting
• Aurora Shooting
Boston Bombing
• Oklahoma City Bombing
9/11
• Irakoorlog (>2003)
• inval in Afghanistan (>2001)
• Liquidatie Osama bin Laden
• Moord op Pim Fortuyn
Joris Demmink
Moonlandings - hoax of echt gebeurd?
Antropogene Global Warming - hoax of echt?
War on Drugs/CIA-machtspolitiek
BigbadPharma
Inentingen
BigbadGMO
Depopulatie
EUropese Superstaat
HAARP/Chemtrails
Illuminati / New World Order (NWO)
• Reptilians
World War Three
• Vuurwerk ramp Enschede
• Christopher Dorner - klopjacht en dood
• Bilderberg-groep - zie ook NWO
• Ronde Huis
• Protocollen van de wijzen van Sion
• Dolkstootlegende
• Area 51
• De ontelbare beroemdheden die hun dood in scène zouden hebben gezet en ergens op een onbekende plaats in anonimiteit verder leven, zoals Tupac Shakur, Elvis Presley, Adolf Hitler, Bruce Lee, Jim Morrison, Michael Jackson
• Bielefeldcomplot

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe staan jullie hierin? Welk thema heb je de grootste twijfels bij? En kan hier een poll bij?

En zijn er ook echt mensen op BNW die nergens aan twijfelen? Geen van deze thema's is het bediscussieren waard? Geen vragen meer, alles duidelijk, iedereen die het betwijfelt is "gek"?

[ Bericht 19% gewijzigd door El_Matador op 13-05-2014 01:09:10 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 12 mei 2014 @ 23:55:50 #2
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_139890987
Dit topic. Alle URL tags verkeerd geplaatst? I don't buy it!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:00:17 #3
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_139891207
Ik mis 9/11 :o , daar had ik mijn twijfels bij het overheids-verhaal :P
There is only one religion
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:01:45 #4
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_139891264
Ik twijfel aan jouw geestelijke gezondheid
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_139891821
Het goede voorbeeld:

OV = officiele verhaal/mediahoax

Moord op JFK
OV fysiek onmogelijk
Sandy Hook Shooting
OV totaal ononderbouwd
• Aurora Shooting
OV rammelt
Boston Bombing
OV rammelt totaal
• Oklahoma City Bombing
OV rammelt
9/11
OV fysiek onmogelijk
• Irakoorlog (>2003)
OV politieke propaganda - en die werkte!
• inval in Afghanistan (>2001)
OV politieke propaganda + false flag 9/11
• Liquidatie Osama bin Laden
OV totaal ononderbouwd
• Moord op Pim Fortuyn
OV rammelt - belangen te groot
Joris Demmink
OV rammelt - belangen te groot
Moonlandings - hoax of echt gebeurd?
OV fysiek onmogelijk
Antropogene Global Warming - hoax of echt?
OV grootste propaganda ooit
War on Drugs/CIA-machtspolitiek
OV doublethink - drugs zijn de grootste markt op Aarde
BigbadPharma
OV redelijk betrouwbaar, ik geloof niet in massadepopulaties met pharma, het is je eigen keuze drugs (pescripted of niet) te nemen
Inentingen
Ik geloof die complotten niet zo, gaat te ver
BigbadGMO
OV redelijk wetenschappelijk onderbouwd
Depopulatie
Wens is vader van de gedachte; onrealiseerbaar, m.i.
EUropese Superstaat
Wanstaltelijk project, zo snel mogelijk uitstappen
HAARP/Chemtrails
HAARP is fysiek onmogelijk lijkt me, chemtrails geloof ik ook niet in
Illuminati / New World Order
Wederom; wens van een clubje =/= realiteit
• Reptilians
Onzin, fysiek onmogelijk en fantasie van fysisch niet erg goed onderlegde mensen
World War Three
Zou kunnen, we gaan het zien
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 13 mei 2014 @ 00:48:58 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139892918
Ik denk dat ze allemaal wel vragen opwekken maar dat is voor iedereen anders.

graag wil ik aan het rijtje toevoegen
Vuurwerk ramp enschede.
Christopher Dorner klopjacht en dood
Bilderberg
Ronde huis!
Protocollen van de wijzen van Sion
Dolkstootlegende
Area 51
De ontelbare beroemdheden die hun dood in scène zouden hebben gezet en ergens op een onbekende plaats in anonimiteit verder leven, zoals Tupac Shakur, Elvis Presley, Adolf Hitler, Bruce Lee, Jim Morrison, Michael Jackson

en niet te vergeten
Bielefeldcomplot
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139896298
Wel grappig dat TS vraagt om serieuze reacties maar in de betreffende topics niet ingaat op de argumenten.

Bijvoorbeeld JFK, TS denkt dat het het officiële verhaal fysiek onmogelijk is maar het zijn juist de complotten die fysiek onmogelijk zijn, dat een hoofd naar achteren schiet als die van achter geraakt word is natuurkundig gezien volkomen logisch. Als jfk van voren beschoten zou zijn dan had zijn hoofd een voorwaartse beweging gemaakt. Een theorie over de zogenaamde "magic bullet" theorie die BNW'ers vaak maken zou zijn dat de kogel zodra die JFK verlaat eerst omhoog zou moeten zijn gegaan voordat die de bijrijder zou raken, het probleem daarmee is dat we niet in een 2d wereld zoals de Simpsons leven maar in een 3d wereld en dat de bijrijder niet recht voor JFK zat.

Overigens ben ik ook nog steeds zeer benieuwd naar het "supersimpele" en "ultieme" bewijs voor de moonhoax. Blijkbaar is dat toch niet zo simpel aangezien er al enige tijd op gewacht word.
pi_139896397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:44 schreef Chewie het volgende:
Wel grappig dat TS vraagt om serieuze reacties maar in de betreffende topics niet ingaat op de argumenten.
Wel. Ik heb je naar het JFKtopic verwezen, daar verder, al staat het lager op mijn prioriteitenlijstje.

quote:
Overigens ben ik ook nog steeds zeer benieuwd naar het "supersimpele" en "ultieme" bewijs voor de moonhoax. Blijkbaar is dat toch niet zo simpel aangezien er al enige tijd op gewacht word.
:D Jij denkt dat serieus onderzoek in 2 uurtjes klaar is?? Heb nou maar geduld en wacht maar af.

pi_139896676
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef El_Matador het volgende:

:D Jij denkt dat serieus onderzoek in 2 uurtjes klaar is?? Heb nou maar geduld en wacht maar af.
Als jij stelt dat het supersimpel is dan ga ik er van uit dat je het bewijs al hebt anders zou je niet zo stellig zijn.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:09:52 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139896873
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel. Ik heb je naar het JFKtopic verwezen, daar verder, al staat het lager op mijn prioriteitenlijstje.

[..]

Jij had je conclusie al klaar voor je aan dat onderzoek begon? En jij noemt jezelf wetenschapper? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_139897043
Het mag ook eigenlijk niet verbazen dat na 10 jaar BNW we nog niet verder zijn dan heel hard roepen "IK HEB BEWIJS maar heb geduld, het komt vanzelf" en "dat zijn de feiten" zonder deze feiten ook maar een keer te benoemen.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 10:24:07 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_139897238
De Europesche Superstaat. Daar twijfel ik niet aan, daar ben ik zwaar op tegen.
pi_139897538
hi Lavenderr!
Het is toch "Europeesche Superstaat"

En verder OT twijfel ik aan (bijna) alles wat op het NOS journaal verteld wordt...... :7
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 11:04:36 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_139898232
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef new_moon het volgende:
hi Lavenderr!
Het is toch "Europeesche Superstaat"

En verder OT twijfel ik aan (bijna) alles wat op het NOS journaal verteld wordt...... :7
Hi New Moon ;)
Oh kan best wel hoor. Is maar 1 lettertje verschil :P We bedoelen hetzelfde .
pi_139898795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hi New Moon ;)
Oh kan best wel hoor. Is maar 1 lettertje verschil :P We bedoelen hetzelfde .
weet ik wel, was ook lief bedoeld ;)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:23:56 #16
33189 RM-rf
1/998001
pi_139898812
Ik twijfel aan de complottheoriee dat er een soort van centrale superorganisatie alles 'regelt' en alles wat er bv gebeurt zou voortkomen uit een 'Groot Plan'..

Ik denk dat het voroal een menselijke behoefte is om de 'wens' te hebben dat alles controleerbaar is, dat alles van bovenaf gestuurd kan worden..

Vroeger bedacht de mens daarvoor het idee van een 'God' die dat alles zou doen, nu legt men dat irrationele 'maakbaarheids-geloof' vaak in de handen van een 'centrale overheid'.

Een ultiem taboe is echter vooral dat het zo niet werkt... als je bv kijkt naar die 'allescontrolerende' CIA en NSA, blijken deze vooral een helehoop geld te verspelen, maar feitelijk tegelijkertijd ook helemaal niks te kunnen voorspellen.
hetzelfde met vermeende technologieen als HAARP, Chemtrails, NWO en ga zo maar door...

Het 'complot' is imho vooral dat die zaken een helehoop budgets blijven krijgen en er heel veel belastinggeld in gestoken wordt.
Teveel mensen die erin geloven als er een misstand is 'dat de overheid daaraan wat moet doen' en dat het dan een kwestie is van een hoop regeltjes, een hoop belastinggeld en dat daarmee dan alles weer 'goed' zal worden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_139899753
Gezondheidszorg als voorbeeld, er wordt alleen geroepen "er moet meer geld bij!!!" maar niemand die zich afvraagt wáárom het zoveel geld kost?? En dat je het ook kan omdraaien, niet geld er bij maar minder winsten en verspilling.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:18:40 #18
33189 RM-rf
1/998001
pi_139900638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef new_moon het volgende:
niet geld er bij maar minder winsten en verspilling.
goed plan, maar hoe wil je dat bereiken?

denk je dat er een Centraal Gezondheidsorgaan is dat 'zegt' hoeveel geld er verspild wordt, of onze gezondheidszorg duur of juist goedkoop is?

Natuurlijk volgen de kosten van de gezondheidszorg wel grotendeels door de collectieve overheid en het beleid dat het mogelijk maakt dat er ziekenfondsen en verzekeringen bestaan die veel kosten dekken..
maar het is lastig omdat een-op-een te zien...

de VS heeft bv vooral een privaat gefinancierde gezondheidszorg, met een veel kleiner collectief deel, maar de kosten per burger en als onderdeel van het amerikaane BNP zijn extreem hoog, tegen de 17,5% (nederland rond de 11%)

Interssant is dat de uitgaven rond 2001 voor gezondheidszorg rond de 5,2% was.
Dat was de periode waarin bv Fortuyn opkwam, die de 'malaise in de Gezondheidszorg' als grootste probleem van paars zagen ( Acht jaar wachtlijsten was de eerste werktitel voor het later "De puinhopen van 8 jaar Paars")
Toen de LPF in het kabinet kwam was het eerste doel ook de boel opschonen in de gezondheidszorg, meer ruimte voor verzekeraars, een 'recht' op gezondheidszorg voor iedereen en het afschaffen van wachtlijsten en voral meer budget in de gezondheidszorg..
vice-premier en minister van Gezondheidszorg werd Bomhoff, die de reorganisatie in gang zette ..

Het lijkt een beetje op de zin uit Aesop's fabeltjes: "Be careful what you wish for, it might just come true"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_139927526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:23 schreef RM-rf het volgende:
Ik twijfel aan de complottheoriee dat er een soort van centrale superorganisatie alles 'regelt' en alles wat er bv gebeurt zou voortkomen uit een 'Groot Plan'..
Ik ook; simpelweg teveel conflictieve belangen van individuele psychopaten.

Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 23:03:54 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_139929266
De EU vind ik een megalomane bende en ik vind het echt een grote ramp voor Nederland.
pi_139929374
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
De EU vind ik een megalomane bende en ik vind het echt een grote ramp voor Nederland.
ben ik met je eens. Is dat het enige punt uit de OP dat je betwijfelt? 9/11 gebeurd door 19 kapers, JFK vermoord door Oswald, 'we' zijn echt op de Maan geweest?

Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 23:11:39 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_139929838
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ben ik met je eens. Is dat het enige punt uit de OP dat je betwijfelt? 9/11 gebeurd door 19 kapers, JFK vermoord door Oswald, 'we' zijn echt op de Maan geweest?
Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.
Voorlopig hou ik het bij de EU omdat ik dat echt als een groot gevaar zie.
pi_139944287
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.
9/11, Maanlanding, allemaal echt gebeurd volgens het officiele verhaal?

quote:
Voorlopig hou ik het bij de EU omdat ik dat echt als een groot gevaar zie.
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #4

En wat voor belastingen zijn dat??

BNW / klimaatopwarming fabel of feit? #3

Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 13:40:58 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_139944385
quote:
11s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

9/11, Maanlanding, allemaal echt gebeurd volgens het officiele verhaal?

[..]

POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #4

En wat voor belastingen zijn dat??

BNW / klimaatopwarming fabel of feit? #3
Ja, ik geloof wel dat ze op de maan zijn geweest.
pi_139946010
Even zien, moord JFK is een complot geweest, denk ik
De maanlanding is ongetwijfeld echt.
Sandy Hook is echt.
Bom Boston ook..
g/11 heb ik stevige twijfels bij. Ik denk niet dat de aanslagen op zichzelf onecht waren of dat er explosieven in de gebouwen waren verstopt. Het feit dat deze aanslagen de VS erg goed uitkwamen vind ik wel heel verdacht.
En waar ik echt niet meer in geloof is onze democratie om nog maar te zwijgen van het democratisch gehalte van de EU. Het bedrijfsleven heeft veel te grote belangen. Dat kun je aan alles merken en dat maakt de politiek tot een poppenkast die ze net zo goed kunnen afschaffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')