Het gaat ook niet per se om de voorspelling maar de mensen die het serieus nemen. Zo'n bot met compleet arbitraire berekeningsfuncties een beetje laten nadenken over gebeurtenissen. En dan een datum laten uitspugen.quote:Op maandag 29 september 2008 23:30 schreef RRGJL het volgende:
Nounou. Het leuke hieraan is dat de voorspelling is gedaan door een machine / robot / software. Dus mensen uitlachen is niet echt van toepassing. Ik vind het best interessant. Als er niets gebeurt is dat zo, kan er niet van wakker liggen. Het is gewoon een leuk onderwerp net als 2012
"Jullie", de "ik geloof in iedere datum waarop iets bijzonders staat te gebeuren"-mensen, zijn redelijk voorspelbaar, jaquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:08 schreef Darklight het volgende:
The software program scans the entire internet. Every piece of information posted, blogged, reported, discussed, all of it.
....
Iets met een financieel probleem dacht ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:00 schreef teamlead het volgende:
begrijp ik nu goed dat de voorspelling is dat er "iets" gaat gebeuren, maar geen idee wat?
Ja, heb ook geen idee wat, zal wel niks gebeurenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:00 schreef teamlead het volgende:
begrijp ik nu goed dat de voorspelling is dat er "iets" gaat gebeuren, maar geen idee wat?
ja, komt omdat ik geen kaarten heb en daardoor helemaal doordraai.. be afraid.. be very afraid...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:10 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Heeft dit iets te maken met het concert dat dan door Queen + Paul Rodgers wordt gegeven in Ahoy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |