abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:43:54 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139946564
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Even zien, moord JFK is een complot geweest, denk ik
De maanlanding is ongetwijfeld echt.
Sandy Hook is echt.
Bom Boston ook..
g/11 heb ik stevige twijfels bij. Ik denk niet dat de aanslagen op zichzelf onecht waren of dat er explosieven in de gebouwen waren verstopt. Het feit dat deze aanslagen de VS erg goed uitkwamen vind ik wel heel verdacht.
En waar ik echt niet meer in geloof is onze democratie om nog maar te zwijgen van het democratisch gehalte van de EU. Het bedrijfsleven heeft veel te grote belangen. Dat kun je aan alles merken en dat maakt de politiek tot een poppenkast die ze net zo goed kunnen afschaffen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139946648
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Joa joa.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:49:05 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139946721
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Joa joa.
Misschien binnenkort gewoon een referendum gaan houden en dan ons afscheiden van NL :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139950993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien binnenkort gewoon een referendum gaan houden en dan ons afscheiden van NL :Y
Voor referenda zijn we te dom. Dat heeft Bakellende in al zijn wijsheid bepaald. Het licht ging idd. uit, maar alleen voor de democratie.
pi_139951264
Hoe de vele complotten, tirannie, leugens en poltiek en propaganda zorgen voor fundamenteel telkens hetzelfde, beweging (door woede, angst, verzet, opstand, strijd) in een bevolking, m.a.w het meeste was revolutionair (het meeste was doelbewust bekokstoofd en ontketend, zoals al duizenden jaren gaande is, van Babylon tot en met 9/11)
Een doorlopende tsunami aan revolutionaire akties sinds eind 1800 (sinds 9/11 aan het intensiveren) met moderne politiek en media als grootste revolutionaire systemen. Dus al ruim een eeuw chaos en oorlogen daardoor, met WO1, WO2 en Hitler, Mao, Pot, DDR, Oostblok, Ottomanen/Armenie en Stalin, Vietnam als ergste perioden.
De volgende episode of bnw is te stoppen, door je verzet, angst, strijd, opstand te staken, m.a.w niets doen, blijven zitten waar je zit, je niet verroeren in roerige tijden (want in beweging komen betekent dat je onbewust en onbedoelt meedoet aan een politieke en/of revolutionaire strijd)
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 17:06:50 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_139951329
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Voor referenda zijn we te dom. Dat heeft Bakellende in al zijn wijsheid bepaald. Het licht ging idd. uit, maar alleen voor de democratie.
Oh ja. Dom klootjesvolk.
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 16:10:00 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_140091527
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.
Voorlopig hou ik het bij de EU omdat ik dat echt als een groot gevaar zie.
En niet te vergeten Het Ronde Huis natuurlijk waarover alweer een boek het licht heeft gezien.
Wie Nunspeet zegt, zegt Van Vloten. De sage van Het Ronde Huis. Door Wilmar Taal.
pi_140159163
Ik twijfel ook aan de maan. Volgens mij is dat gewoon een ruimteschip. :D

quote:
The Spaceship Moon Theory, also known as the Vasin-Shcherbakov Theory, is a hypothesis that claims the Earth's moon may actually be an alien spacecraft. The hypothesis was put forth by two members of the then Soviet Academy of Sciences, Michael Vasin and Alexander Shcherbakov, in a July 1970 article entitled "Is the Moon the Creation of Alien Intelligence?".[1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theory
pi_140159389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:03 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik twijfel ook aan de maan. Volgens mij is dat gewoon een ruimteschip. :D

[..]

Ik wacht met smart op je argumenten. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140159541
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wacht met smart op je argumenten. :D
David Icke. :D
pi_140159564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:27 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

David Icke. :D
Ah. Zonde dat die man zo doorgeslagen is met sommige dingen. Op veel vlakken legt ie echt wel de vinger op de juiste plek. Maar ruimteschipmanen en Reptilians, dan zie je toch weer de voetballer en niet de analytische geest naar boven komen, maar goed...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140159619
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah. Zonde dat die man zo doorgeslagen is met sommige dingen. Op veel vlakken legt ie echt wel de vinger op de juiste plek. Maar ruimteschipmanen en Reptilians, dan zie je toch weer de voetballer en niet de analytische geest naar boven komen, maar goed...
Misschien. Maar die maan theorie van hem is wel interessant.

Ik sta tegenwoordig open voor alles.
pi_140159736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:31 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

Misschien. Maar die maan theorie van hem is wel interessant.

Ehhh, ik ga er niet aan beginnen, sorry. Als geoloog ben ik juist bezig die maanlandingen door te nemen, weet je hoeveel foto's er wel niet zijn genomen?? Pff...

quote:
Ik sta tegenwoordig open voor alles.
Net als je vriend? Hoe is het nu met hem?

pi_140159784
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehhh, ik ga er niet aan beginnen, sorry. Als geoloog ben ik juist bezig die maanlandingen door te nemen, weet je hoeveel foto's er wel niet zijn genomen?? Pff...

[..]

Net als je vriend? Hoe is het nu met hem?
Ok.

Alles uitstekend met hem. :) Sterker nog, ik ken geen gelukkiger mens dan dat. Ik heb mij zo gruwelijk vergist. Tja. Leer je van.

ps Wat vind je hier van dan? http://www.dailymail.co.u(...)s-lunar-surface.html

[ Bericht 9% gewijzigd door Untermenschlich op 20-05-2014 09:47:28 ]
pi_140169892
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:39 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

Ok.

Alles uitstekend met hem. :) Sterker nog, ik ken geen gelukkiger mens dan dat. Ik heb mij zo gruwelijk vergist. Tja. Leer je van.
Huh, staat dat in het topic of is het nieuw? He? Ben jij niet die vriend?

quote:
Daily Mail. Pure aids. :r

Kan van alles zijn; schaduwen, lichtval, micrometeorieten, basaltstromen, mineralisaties, etc.

pi_140170223
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Kan van alles zijn; schaduwen, lichtval, micrometeorieten, basaltstromen, mineralisaties, etc.
Ok. En tuurlijk ben ik niet die vriend, doe niet zo raar. :D
  Moderator dinsdag 20 mei 2014 @ 15:58:15 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_140170303
quote:

[..]

[..]

Dat topic is gesloten op verzoek van TS.
pi_140170399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat topic is gesloten op verzoek van TS.
Fair enough.

pi_140171451
quote:

[..]

[..]

Ik weet niet hoor. Maar het lijkt er een beetje op dat als de main stream media een keer suggereert dat het ufo/et fenomeen waar zou kunnen zijn de lezers meteen doen wat zij gewoonlijk doen: debunken.

Kun jij misschien andere voorvallen tonen waarin zulke gelijkenissen plaatsvinden? Een perfect gevormd driehoekig object, met lichtjes erop. Een stuk stuk steen dat op een iguana lijkt..
pi_140171509
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fair enough.
Gesloten omdat ik een debiel was. Arrogant, egocentrisch. Dat hele topic was er alleen zodat ik mijzelf kon verheffen en beter voelen.
pi_140171565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor. Maar het lijkt er een beetje op dat als de main stream media een keer suggereert dat het ufo/et fenomeen waar zou kunnen zijn de lezers meteen doen wat zij gewoonlijk doen: debunken.

Kun jij misschien andere voorvallen tonen waarin zulke gelijkenissen plaatsvinden? Een perfect gevormd driehoekig object, met lichtjes erop. Een stuk stuk steen dat op een iguana lijkt..
Ik ben geoloog, heb al heel wat "vreemde" rotsformaties gezien.

UFO's en aliens bestaan niet in mijn ogen, althans, ik zie geen enkele fysische basis ervoor. Wat mensen als UFO's zien, zie ik als testprojectjes van militaire machten. Of het zijn gewoon wolken en andere verklaarbare verschijnselen.

En wat betekent 1 foto van een heel maanoppervlak voor de Maan? Dan is het een ruimteschip? En die kraters dan?

pi_140171578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

Gesloten omdat ik een debiel was. Arrogant, egocentrisch. Dat hele topic was er alleen zodat ik mijzelf kon verheffen en beter voelen.
Jij was het dus wel zelf, haha.
Fair enough, laten we het over de bestaande BNW-onderwerpen hebben.

pi_140171615
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij was het dus wel zelf, haha.
Fair enough, laten we het over de bestaande BNW-onderwerpen hebben.
Nee ik was het niet. Kom op zeg. Hoe kansloos zou dat zijn.
pi_140171690
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben geoloog, heb al heel wat "vreemde" rotsformaties gezien.

UFO's en aliens bestaan niet in mijn ogen, althans, ik zie geen enkele fysische basis ervoor. Wat mensen als UFO's zien, zie ik als testprojectjes van militaire machten. Of het zijn gewoon wolken en andere verklaarbare verschijnselen.

En wat betekent 1 foto van een heel maanoppervlak voor de Maan? Dan is het een ruimteschip? En die kraters dan?
Ok. Wat U wilt.

Ik ben er nu zo goed als van overtuigd dat UFOs echt zijn. Sterker nog, het UFO fenomeen is echt en de buitenaardse hypothese verre van onmogelijk. It stranger then fiction.

Vreemde objecten worden al heel lang waargenomen over de maan. Zelfs door astronomen.
Vroeg of laat komt alles boven water. Rustig afwachten. :)
pi_140171715
Ik ga in de zon branden. Laters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')