quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Even zien, moord JFK is een complot geweest, denk ik
De maanlanding is ongetwijfeld echt.
Sandy Hook is echt.
Bom Boston ook..
g/11 heb ik stevige twijfels bij. Ik denk niet dat de aanslagen op zichzelf onecht waren of dat er explosieven in de gebouwen waren verstopt. Het feit dat deze aanslagen de VS erg goed uitkwamen vind ik wel heel verdacht.
En waar ik echt niet meer in geloof is onze democratie om nog maar te zwijgen van het democratisch gehalte van de EU. Het bedrijfsleven heeft veel te grote belangen. Dat kun je aan alles merken en dat maakt de politiek tot een poppenkast die ze net zo goed kunnen afschaffen.
Misschien binnenkort gewoon een referendum gaan houden en dan ons afscheiden van NLquote:
Voor referenda zijn we te dom. Dat heeft Bakellende in al zijn wijsheid bepaald. Het licht ging idd. uit, maar alleen voor de democratie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien binnenkort gewoon een referendum gaan houden en dan ons afscheiden van NL
Oh ja. Dom klootjesvolk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Voor referenda zijn we te dom. Dat heeft Bakellende in al zijn wijsheid bepaald. Het licht ging idd. uit, maar alleen voor de democratie.
En niet te vergeten Het Ronde Huis natuurlijk waarover alweer een boek het licht heeft gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad om me in alle punten te verdiepen, maar zal dat doen.
Voorlopig hou ik het bij de EU omdat ik dat echt als een groot gevaar zie.
quote:The Spaceship Moon Theory, also known as the Vasin-Shcherbakov Theory, is a hypothesis that claims the Earth's moon may actually be an alien spacecraft. The hypothesis was put forth by two members of the then Soviet Academy of Sciences, Michael Vasin and Alexander Shcherbakov, in a July 1970 article entitled "Is the Moon the Creation of Alien Intelligence?".[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theory
Ik wacht met smart op je argumenten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:03 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik twijfel ook aan de maan. Volgens mij is dat gewoon een ruimteschip.
[..]
David Icke.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je argumenten.
Ah. Zonde dat die man zo doorgeslagen is met sommige dingen. Op veel vlakken legt ie echt wel de vinger op de juiste plek. Maar ruimteschipmanen en Reptilians, dan zie je toch weer de voetballer en niet de analytische geest naar boven komen, maar goed...quote:
Misschien. Maar die maan theorie van hem is wel interessant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah. Zonde dat die man zo doorgeslagen is met sommige dingen. Op veel vlakken legt ie echt wel de vinger op de juiste plek. Maar ruimteschipmanen en Reptilians, dan zie je toch weer de voetballer en niet de analytische geest naar boven komen, maar goed...
Ehhh, ik ga er niet aan beginnen, sorry. Als geoloog ben ik juist bezig die maanlandingen door te nemen, weet je hoeveel foto's er wel niet zijn genomen?? Pff...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:31 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Misschien. Maar die maan theorie van hem is wel interessant.
Net als je vriend? Hoe is het nu met hem?quote:Ik sta tegenwoordig open voor alles.
Ok.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh, ik ga er niet aan beginnen, sorry. Als geoloog ben ik juist bezig die maanlandingen door te nemen, weet je hoeveel foto's er wel niet zijn genomen?? Pff...
[..]
Net als je vriend? Hoe is het nu met hem?
Huh, staat dat in het topic of is het nieuw? He? Ben jij niet die vriend?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ok.
Alles uitstekend met hem.Sterker nog, ik ken geen gelukkiger mens dan dat. Ik heb mij zo gruwelijk vergist. Tja. Leer je van.
Daily Mail. Pure aids.quote:ps Wat vind je hier van dan? http://www.dailymail.co.u(...)s-lunar-surface.html
Ok. En tuurlijk ben ik niet die vriend, doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, staat dat in het topic of is het nieuw? He? Ben jij niet die vriend?
[..]
Daily Mail. Pure aids.
Kan van alles zijn; schaduwen, lichtval, micrometeorieten, basaltstromen, mineralisaties, etc.
Dat topic is gesloten op verzoek van TS.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Daily Mail. Pure aids.
Kan van alles zijn; schaduwen, lichtval, micrometeorieten, basaltstromen, mineralisaties, etc.
Fair enough.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat topic is gesloten op verzoek van TS.
Ik weet niet hoor. Maar het lijkt er een beetje op dat als de main stream media een keer suggereert dat het ufo/et fenomeen waar zou kunnen zijn de lezers meteen doen wat zij gewoonlijk doen: debunken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Daily Mail. Pure aids.
Gesloten omdat ik een debiel was. Arrogant, egocentrisch. Dat hele topic was er alleen zodat ik mijzelf kon verheffen en beter voelen.quote:
Ik ben geoloog, heb al heel wat "vreemde" rotsformaties gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar het lijkt er een beetje op dat als de main stream media een keer suggereert dat het ufo/et fenomeen waar zou kunnen zijn de lezers meteen doen wat zij gewoonlijk doen: debunken.
Kun jij misschien andere voorvallen tonen waarin zulke gelijkenissen plaatsvinden? Een perfect gevormd driehoekig object, met lichtjes erop. Een stuk stuk steen dat op een iguana lijkt..
Jij was het dus wel zelf, haha.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Gesloten omdat ik een debiel was. Arrogant, egocentrisch. Dat hele topic was er alleen zodat ik mijzelf kon verheffen en beter voelen.
Nee ik was het niet. Kom op zeg. Hoe kansloos zou dat zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij was het dus wel zelf, haha.
Fair enough, laten we het over de bestaande BNW-onderwerpen hebben.
Ok. Wat U wilt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geoloog, heb al heel wat "vreemde" rotsformaties gezien.
UFO's en aliens bestaan niet in mijn ogen, althans, ik zie geen enkele fysische basis ervoor. Wat mensen als UFO's zien, zie ik als testprojectjes van militaire machten. Of het zijn gewoon wolken en andere verklaarbare verschijnselen.
En wat betekent 1 foto van een heel maanoppervlak voor de Maan? Dan is het een ruimteschip? En die kraters dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |