quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Hnng, to send chick pikante foto van torso, or not to send..?
Omdat jullie eigenlijk ook wel graag een exemplaar willen maar niet durfden te vragenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
FFS
Waarom denk je dat we het de eerste keer negeerden?
*boks*quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Sam, je probeert te hard, ook al is het grappig bedoeld. Ik bedoel, zelfs de verminkte fatties gaan je dan zitten ontwijken.
Als je weet wat het probleem is, waarom werk je er dan verdomme niet aan? Wat voor tips wil je nog meer dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Herkenbaar probleem weiss. En ja, ik ben nog steeds niets opgeschoten met de crush ondanks dat ik gisteren in een lichtelijk aangeschoten bui de moed had om te vragen hoe ze over mij dacht. Maar daar dus (nog steeds) geen reactie op gehad, ondanks de verder drukke dag qua heen en weer appen.![]()
p.s. Morgen ga ik met haar naar jouw stad, heb je nog tips voor me?
Heb er wel een nympho mee weten te strikkenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat jullie eigenlijk ook wel graag een exemplaar willen maar niet durfden te vragen![]()
Vraagt ze om een foto van je? Heb je er al één van je hoofd gestuurd? Spreek je haar langer dan vandaag? Heb je een fantastisch lichaam? Als alle vragen positief te beantwoorden zijn en je wil pronken met je lijf: doen. Anders niet. Of zet hem hier neer, dan geven wij wel een oordeel.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb er wel een nympho mee weten te strikken
Dus het werkt zeker. Ik twijfel in deze alleen
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Hejje nog wat/iemand leuks gedaan?
Ok wachtquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagt ze om een foto van je? Heb je er al één van je hoofd gestuurd? Spreek je haar langer dan vandaag? Heb je een fantastisch lichaam? Als alle vragen positief te beantwoorden zijn en je wil pronken met je lijf: doen. Anders niet. Of zet hem hier neer, dan geven wij wel een oordeel.
Wie ben jij nou weer? Zus van Clumsy_Clown?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Hejje nog wat/iemand leuks gedaan?
Kloon van een clown?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Zus van Clumsy_Clown?
Thanks missgumpquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:
Niet lullen maar poetsen!!!
Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden
Het wordt kutweer, dus ik zou eerder voor herfstige plannen gaan. Eten bij Opa, 's avonds op de banken binnen in Stalles hangenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:
Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels halen bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden
Wrom ben ik daar nog niet geweest?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijf in godesnaam weg bij Hamburg. Madwoeste Alphamannen met baarden. Daar moet je, in die situatie, niet naast willen staan.
Little V, samen op kneuterige kleine krukjesquote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wrom ben ik daar nog niet geweest?.
Ik zit te denken, maar kan serieus geen andere soort van romantische eetplekken bedenken hier. Roffa is op dat gebied best kut.
Wat nou kut. Zoek verdomme gewoon goed gezelschap uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wrom ben ik daar nog niet geweest?.
Ik zit te denken, maar kan serieus geen andere soort van romantische eetplekken bedenken hier. Roffa is op dat gebied best kut.
Mens ik vermaak me in de mac ook prima maar we proberen yats in het broekje van z'n date te krijgen. Setting! Aankleding! dat soort shizzle!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou kut. Zoek verdomme gewoon goed gezelschap uit.
Beter koopt hij een flesje Rush.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mens ik vermaak me in de mac ook prima maar we proberen yats in het broekje van z'n date te krijgen. Setting! Aankleding! dat soort shizzle!
Hij hoeft haar helemaal niet te voeren; een move maken is al voldoende.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mens ik vermaak me in de mac ook prima maar we proberen yats in het broekje van z'n date te krijgen. Setting! Aankleding! dat soort shizzle!
Ik help graag Weiss, ik ben een helperquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij hoeft haar helemaal niet te voeren; een move maken is al voldoende.
Maar achwe lezen morgenavond wel hoe leuk ze wel niet hebben gepraat en dat ze nu 12% duidelijker is geweest dan de vorige keer en weer iets langer oogcontact hebben gehad.
Ooit yats, ooit...
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik help graag Weiss, ik ben een helper.
Yats, dit is wat je doet! Als het overdag goed weer is pak je een terras, daar zijn er genoeg van. Als je geen ideeën hebt begin je gewoon bij Westerpaviljoen. Dan strompel je samen de winkeltjes langs, en als je een beetje geluk hebt vindt ze platenzaken leuk en zit je daar goed. (deamonfuzz.). Eten doe je bij de Bazaar (want lichtjes binnen is wel lief, verder beetje meh, maar ik kan niets leukers bedenken wat een beetje betaalbaar blijft) en dan ga je drankjes doen op de Witte de With, of dus bij Stalles.
En dan zeg je dat je d'r leuk vindt en dan zoen je d'r. Want dat is de volgende stap. Bam. Relatie.
Waarom zo lang wachten met zoenenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik help graag Weiss, ik ben een helper.
Yats, dit is wat je doet! Als het overdag goed weer is pak je een terras, daar zijn er genoeg van. Als je geen ideeën hebt begin je gewoon bij Westerpaviljoen. Dan strompel je samen de winkeltjes langs, en als je een beetje geluk hebt vindt ze platenzaken leuk en zit je daar goed. (deamonfuzz.). Eten doe je bij de Bazaar (want lichtjes binnen is wel lief, verder beetje meh, maar ik kan niets leukers bedenken wat een beetje betaalbaar blijft) en dan ga je drankjes doen op de Witte de With, of dus bij Stalles.
En dan zeg je dat je d'r leuk vindt en dan zoen je d'r. Want dat is de volgende stap. Bam. Relatie.
Was niet chronologisch. Ik heb de hoop dat ergens tussen de platenzaken door ze hand in hand gaan lopen en Meg Ryan/Tom Hanks momenten gaan beleven enzo. Maar een tijdschema voor 'm uittypen gaat zelfs mij een beetje verquote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zo lang wachten met zoenendie jongen zit zich straks heel de dag op te vreten over ''het moment'' en hoe hij dingen gaat zeggen enzo.
Gew jezelf blijven en af en toe een grapje maken. Vergeet niet je tanden te poetsen van te voren!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat te doen met iemand met bindingsangst? Afwachten en niks overhaasten in de wetenschap dat het wellicht nooit wat gaat worden of is dat echt onbegonnen werk?
Ik denk bepalen tot waar het voor jou acceptabel is en zorgen dat jij die grens voor jezelf bewaakt?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat te doen met iemand met bindingsangst? Afwachten en niks overhaasten in de wetenschap dat het wellicht nooit wat gaat worden of is dat echt onbegonnen werk?
Ik kan het mis hebben, maar had jij daar al niet wat meer ervaring mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Voor mij helpt het om te bedenken of je intuïtie je zegt dat diegene het inzet als middel of juist doordat het wat relaxter gaat wat meer tijd heeft om er vertrouwen in te krijgen. Ik ga het niet nalezen dus hoop dat je de zin snapt zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk bepalen tot waar het voor jou acceptabel is en zorgen dat jij die grens voor jezelf bewaakt?
Ja, ik denk niet dat het zin heeft een half jaar te wachten, om maar wat te noemen. Aan de ene kant heb ik het altijd afgedaan als onzin, dat de ander niet leuk genoeg is. Misschien is dat te kort door de bocht, ik weet het niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk bepalen tot waar het voor jou acceptabel is en zorgen dat jij die grens voor jezelf bewaakt?
Eh, nee. Eigenlijk niet. Of doel je op mij persoonlijk? Ik heb dat niet, al bind ik me niet snel, toegegeven.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar had jij daar al niet wat meer ervaring mee?
Hoe ben je erachter gekomen van de bindingsangst?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap je zin, thanks. Mijn gevoel zegt tot nu toe het laatste...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor mij helpt het om te bedenken of je intuïtie je zegt dat diegene het inzet als middel of juist doordat het wat relaxter gaat wat meer tijd heeft om er vertrouwen in te krijgen. Ik ga het niet nalezen dus hoop dat je de zin snapt zo.
Dat wist ik eigenlijk al voor date numero uno. Ik besloot het aan te kijken, doe ik nu nog. Maar daarmee heb ik mezelf wel weer in een dramatische positie gemanoeuvreerd, omdat ik er erg voor waak niet te pushen. Lijkt me niet zo slim. Maar aan de andere kant; ik wil wel enige vorm van duidelijkheid. Dus zit ik telkens in een soort spagaatquote:Op zondag 11 mei 2014 23:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen van de bindingsangst?
Nou, da's al iets. Noemt ze het zelf eigenlijk ook zo? Da's inderdaad wel een goede vraag van Cue.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap je zin, thanks. Mijn gevoel zegt tot nu toe het laatste...
Ja, dat zegt ze zelf ook. Nu ja, sinds vorige week is het me duidelijk dat we wel ''exclusief'' daten, dat is dan al ietsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, da's al iets. Noemt ze het zelf eigenlijk ook zo? Da's inderdaad wel een goede vraag van Cue.
Denk dat het in dit tijdperk van hapklare vriendjes en vriendinnetjes online ook enger wordt om je over te geven aan iets. Misschien is het ook gewoon dat ze inderdaad even die bevestiging eerst nodig heeft dat je haar leuk vindt en voorlopig niet van plan bent op te zouten.
ja, maar denk dat je zelf ook graag wil dat iemand dat bij jou doet. Zolang dat een beetje in balans is, why not?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er kan maar zoveel water bij wijn voor hij niet meer te zuipen is.
Dan had ik het misquote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat het zin heeft een half jaar te wachten, om maar wat te noemen. Aan de ene kant heb ik het altijd afgedaan als onzin, dat de ander niet leuk genoeg is. Misschien is dat te kort door de bocht, ik weet het niet.
[..]
Eh, nee. Eigenlijk niet. Of doel je op mij persoonlijk? Ik heb dat niet, al bind ik me niet snel, toegegeven.
Dan gewoon even je samenwoonplannen voor je houden en haar heel veel orgasmes bezorgen. Dat lijkt me de beste strategie.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze zelf ook. Nu ja, sinds vorige week is het me duidelijk dat we wel ''exclusief'' daten, dat is dan al iets
Sorry, ik begrijp deze even niet!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja, maar denk dat je zelf ook graag wil dat iemand dat bij jou doet. Zolang dat een beetje in balans is, why not?
Godver, wat mooi gezegdquote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er kan maar zoveel water bij wijn voor hij niet meer te zuipen is.
Ik had een ''Wijn drinkende vrouwenquote:
Okee bedoel eigenlijk dat je hier altijd maar één kant van het verhaal leest. Dus Joe's kant, in dit geval. Of mijn kant of whatever. Dat hij water bij de wijn doet kan alleen (mits het een blijvertje is die krullenbol) als er voor hem ook waterige wijn beschikbaar is. Dus zolang dat in balans is, why not? Of bedoelde jij dat ook?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp deze even niet!
Nee dat is meer jouw ding....quote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had een ''Wijn drinkende vrouwen'' van je verwacht
Nou ja ik ben van mening dat je niets aan de ander kunt doen. Je hebt alleen jezelf in de hand. De acties van een ander kun je niet controleren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee bedoel eigenlijk dat je hier altijd maar één kant van het verhaal leest. Dus Joe's kant, in dit geval. Of mijn kant of whatever. Dat hij water bij de wijn doet kan alleen (mits het een blijvertje is die krullenbol) als er voor hem ook waterige wijn beschikbaar is. Dus zolang dat in balans is, why not? Of bedoelde jij dat ook?
Uiteraard. Maar dat wil niet zeggen dat je vanaf dag één alleen op het tempo van de ander kunt starten, naar mijn mening. Als je niet beide iets van water bij de wijn doet gaat dat toch frustreren. Maar zo te lezen praten ze erover, dat scheelt heel erg.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja ik ben van mening dat je niets aan de ander kunt doen. Je hebt alleen jezelf in de hand. De acties van een ander kun je niet controleren.
Dus jij bent degene die bepaalt wanneer je je wijn nog wilt drinken. Wat de ander met zijn/haar wijn doet is zijn/haar eigen beslissing.
Haha, dat eerste zit wel snor. De seks is geweldig, en dat zeg ik niet alleen omdat ik uiteraard een fok-pener heb van 30 cm, het klikt gewoon erg goed, niet alleen op geestelijk vlak.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan gewoon even je samenwoonplannen voor je houden en haar heel veel orgasmes bezorgen. Dat lijkt me de beste strategie.
Wat zijn de praktische, daadwerkelijk consequenties van haar bindingsangst nu? Voor jou?
Sowieso zul je elkaar tegemoet moeten komenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat wil niet zeggen dat je vanaf dag één alleen op het tempo van de ander kunt starten, naar mijn mening. Als je niet beide iets van water bij de wijn doet gaat dat toch frustreren. Maar zo te lezen praten ze erover, dat scheelt heel erg.
Preciesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso zul je elkaar tegemoet moeten komenMaar alleen jij kunt weten tot waar dat voor jou ok is.
Er wás trouwens wel iemand bedenk ik me met wie ik gedate heb en die daar ook mee te kampen had, maar dat is alweer jaren geleden. Wowfactorvrouw. Reed hier huilend weg en dat was het dan. Nogal een drama. Ben ik echt maanden ziek van geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar had jij daar al niet wat meer ervaring mee?
Nou, jaren geleden misschien niet, maar ik heb zo'n verhaal wel voorbij zien komen. Weer niet of het nu van jou was van iemand anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er wás trouwens wel iemand bedenk ik me met wie ik gedate heb en die daar ook mee te kampen had, maar dat is alweer jaren geleden. Wowfactorvrouw. Reed hier huilend weg en dat was het dan. Nogal een drama. Ben ik echt maanden ziek van geweest.
Dat is waarschijnlijk van iemand anders geweest, hoewel ik die vorige anekdote hier weleens geplaatst heb in een wat meer uitgebreide variant.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, jaren geleden misschien niet, maar ik heb zo'n verhaal wel voorbij zien komen. Weer niet of het nu van jou was van iemand anders.
Dat zal het zijn geweest denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk van iemand anders geweest, hoewel ik die vorige anekdote hier weleens geplaatst heb in een wat meer uitgebreide variant.
Thxs c_c! Altijd fijn om van een 'meisjeskneus' te horen hoe die ongeveer denken aangezien ik blijkbaar op dat type vrouw val en helaas vrij onzeker ben qua versieren.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even reageren uit het oogpunt van de autistische meisjeskneus, aangezien ik me daar redelijk in kan inleven. Als ze al tegen je heeft gezegd dat ze dat soort dingen niet zo snapt, is ze zichzelf aan het indekken. Zij zit waarschijnlijk net zo hard als jij te draaikonten, want als je zo duidelijk bent geweest heeft ze op z'n minst het vermoéden dat je haar leuk vindt. Dat ze nog steeds contact met je blijft houden is dus een bijzonder goed teken. Als mijn crush me nu, op dit moment, zou vragen wat ik van hem vind, zou ik waarschijnlijk met m'n bek vol tanden staan en nog waarschijnlijker iets compleet onaardigs zeggen, want dat is hoe ik rol
. Zo'n vraag valt niet goed te beantwoorden.
Ik snap dat je onzeker bent op dit punt, ben ik zelf ook, maar het allerallerbeste wat je nu kunt doen is óf a) blunt zeggen dat je haar leuk vindt, zonder doekjes eromheen óf b) wél een lichamelijke move maken. Aan je verhaal te horen gaat ze het echt niet afslaan, en zit ze net zo hard als jij te wachten. En als wel, dan ben je in ieder geval een kwelling armer.
Eh, heeft ze toevallig krullen en is ze lekker?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef yats het volgende:
Ik weet wel dat ze al vrij lang vrijgezel is (twee keer zo lang als mij) en dat ze ook aangegeven heeft liefst hard weg te willen rennen/niets te zeggen als ze iemand leuk vind
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef habitue het volgende:
PAK HAAR GEWOON OP HAAR BEK ZO MOEILIJK IS HET NIET
Je klinkt als mijn WelNietCollega. Dus in godsnaam, voor mijn geestelijke welzijn, maak het morgen duidelijk. Zoenen. Gewoon doen. Ik zou willen dat WNC dat deed.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs c_c! Altijd fijn om van een 'meisjeskneus' te horen hoe die ongeveer denken aangezien ik blijkbaar op dat type vrouw val en helaas vrij onzeker ben qua versieren.![]()
Ik weet dus daadwerkelijk echt niet waar ik aan toe ben. Ik heb haar gisteren nog gezien waarbij het gewoon weer gezellig was en ga morgen met haar naar Rotterdam. Ik heb met Koningsdag wel wat geprobeerd qua fysieker zijn. Ze liet het wel toe dat ik mijn arm om haar middel had of een arm om haar schouders had tijdens gesprekjes om boven de muziek uit te komen, maar andersom kwam er dan weer niet veel reactie uit waar ik uit af kon leiden dat ik haar kon zoenen of iets. Sowieso reageert ze niet heel erg fysiek tot nu toe.
Ik weet wel dat ze al vrij lang vrijgezel is (twee keer zo lang als mij) en dat ze ook aangegeven heeft liefst hard weg te willen rennen/niets te zeggen als ze iemand leuk vind. Ik weet niet of ik echt extreem duidelijk geweest ben, maar het lijkt me wel duidelijk als ik aangeef alleen ergens met haar heen te willen gaan omdat ik het leuk vind met haar daarheen te gaan. Maar daar kwam dan weer geen reactie op. Kortom, heerlijk wisselende signalen.
Ik ben maar een paar uur in Rotterdam. Dat allemaal doen word wel wat krap, maar ik hou ze in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:
Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden
quote:
Ik heb ook (weer) een baardquote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijf in godesnaam weg bij Hamburg. Madwoeste Alphamannen met baarden. Daar moet je, in die situatie, niet naast willen staan.
Het probleem is simpel weiss, ik ben te bang om op mijn bek te gaan. Dat is me te vaak gebeurt de laatste tijd. Ik ben helaas vrij onzeker geworden door dat gedoe met mijn laatste ex, en totdat er eens een keer een 'succesje' tussen zit vrees ik dat dat af en toe de kop op blijft steken. Zeker als er gevoelens voor de vrouw in kwestie zijn. En ja, ik weet al wat jouw antwoord daarop gaat zijn : gewoon doorgaan want ook van een afwijzing leer je. Ik doe mijn best dat in praktijk te (gaan) brengen, maar leer het met veel vallen en opstaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je weet wat het probleem is, waarom werk je er dan verdomme niet aan? Wat voor tips wil je nog meer dan?![]()
Er bestaan geen magic tricks ofzo, gew doen, op je bek gaan, nog een keer doen. En dat een keertje of 100.
Serieus yats, je lijkt me echt een toffe gozer maar als je een vriend van me was geweest had je allang een trap onder je kont van me gehad (letterlijk).
Dafuq, je bent verdomde aangeschoten en het meest wilde wat je kan uithalen is vragen hoe zij over jou denkt? Man, hoeveel signalen heb je nog nodig? Ze brengt toch tijd met je door? Wil je een schriftelijk rapport van haar gevoelens om er helemaal zeker van te zijn?
En als je morgen toch naar Rotterdam komt; je weet wat de mentaliteit hier is? Rotterdams motto enzo?
Helaas is elke kanarie een vogel, maar is niet elke vogel een kanarie.quote:
Je gaat nu op je bek door lange tijd niets te doen. Maak je net zo hard een blauwtje mee, alleen dan wat subtieler. Uitslag is hetzelfde of friendzone of ze wijst je af. Beiden gevallen heb je niets.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik je, als meisjeskneus, niet zou moeten, zou je echt je arm niet om me heen krijgen. Kat in het bakkie yats.
Dit dus. Anders blijf je zelf met die vraag zitten, dan heb je maar duidelijkheid. Of zoals een Rotterdamse waar ik ooit mee gedate heb zei; ''Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je nagelaten hebt.'' Dat was vijf minuten voor penetratie.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef eefje801 het volgende:
Op je bek gaan is altijd nog beter dan haar niet op haar bek pakken yats. Echt!
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit dus. Anders blijf je zelf met die vraag zitten, dan heb je maar duidelijkheid. Of zoals een Rotterdamse waar ik ooit mee gedate heb zei; ''Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je nagelaten hebt.'' Dat was vijf minuten voor penetratie.
Neuh. Het bleef wel bij één date trouwens. Daarna kwam haar ex weer in beeld begreep ik, een boomlange neger. En ik ben niet te beroerd mijn meerdere te erkennen. Zeker als hij hammen van vuisten heeft.quote:
Dat laatste wel (obvious), maar verder blond stijl haar. Andere regio dan jou ook. Ik woon (nog niet) in die stad aan de Amstel.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, heeft ze toevallig krullen en is ze lekker?
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef habitue het volgende:
PAK HAAR GEWOON OP HAAR BEK ZO MOEILIJK IS HET NIET
Nee, maar ik ook niet. Al heb ik er wel behoorlijk wat dates gehad.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste wel (obvious), maar verder blond stijl haar. Andere regio dan jou ook. Ik woon (nog niet) in die stad aan de Amstel.
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
De truc is om geen fuck te geven. Dan vloeit alles vanzelf, want dan heb je toch niks te verliezen en gedraag je je op een manier die ze waarschijnlijk aantrekkelijk vindt (tenzij je super timide/awkward/beta bent).
Maarja, dat is lastig, want zodra er gevoelens in het spel komen gaat al je coolheid het raam uit.
Geen fuck geven werkt hier niet. Want dan geef ik namelijk geen fuck, echt nietquote:Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.
Dan pak je haar als een autist op dr bek. Zolang die tong maar bij haar naar binnen gaat zit je geramd.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?
Nee, jij jankt als een wijf. Dat is wat anders dan geen fuck geven.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen fuck geven werkt hier niet. Want dan geef ik namelijk geen fuck, echt niet
Aangenaamquote:Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.
Nee een excuustruus. Niet vloeken met labeltjes waar je niet voor in aanmerking komt. Gewoon ZOENEN.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?
Agreed, ik val in de tweede categorie geloof ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas is elke kanarie een vogel, maar is niet elke vogel een kanarie.
Ook niet als het een puur vriendschappelijke relatie is?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik je, als meisjeskneus, niet zou moeten, zou je echt je arm niet om me heen krijgen. Kat in het bakkie yats.
Hoe kom ik dan bij dat jij in Amsterdam woont? Toch gok ik dat het een andere regio is (Arnhem).quote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, maar ik ook niet. Al heb ik er wel behoorlijk wat dates gehad.
Dat laatste is dus het geval. Al ben ik zonder gevoelens ook niet echt een smooth versierder. Het leid dan echter wel vaker tot op zijn minst een nummer of zoenen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
De truc is om geen fuck te geven. Dan vloeit alles vanzelf, want dan heb je toch niks te verliezen en gedraag je je op een manier die ze waarschijnlijk aantrekkelijk vindt (tenzij je super timide/awkward/beta bent).
Maarja, dat is lastig, want zodra er gevoelens in het spel komen gaat al je coolheid het raam uit.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee een excuustruus. Niet vloeken met labeltjes waar je niet voor in aanmerking komt. Gewoon ZOENEN.
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gafquote:Op maandag 12 mei 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, jij jankt als een wijf. Dat is wat anders dan geen fuck geven.
okeequote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gaf![]()
Levert niks op, daarna ben ik pas gaan janken
Het meest leuke aan die houding is nog dat het weer de mogelijkheid tot meer dates triggert als het ware. Dat ga je ook echt uitstralen en pikken ze op, waardoor je echt in een soort stroomversnelling komt, datetechnisch gezien dan.quote:
Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijkquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeggen regel een neger die jullie "overvalt" zodat je haar kan beschermen, maar ik zie haar zo met die stoere neger de zonsondergang tegemoet huppelen, dus ook al een kutidee
Oh ik wil geen stoere, grote man, mijn FB is er een en ik vind het altijd een beetje genantquote:Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijk. Grote stoere mannen willen, maar head over heels raken van de dorpskneus.
Geen idee. Ik bevind me wat meer in het midden van het land, tikje naar het zuiden.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef yats het volgende:
Hoe kom ik dan bij dat jij in Amsterdam woont? Toch gok ik dat het een andere regio is (Arnhem).
Ik zou toch weer overwegen terug te gaan naar de geen fuck geven-periode als ik jou was.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gaf![]()
Levert niks op, daarna ben ik pas gaan janken
Ik ben beide, stap op mijn vliegend tapijt en kom mee naar m'n grot.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijk. Grote stoere mannen willen, maar head over heels raken van de dorpskneus.
Dit! En anders is ze gewoon achterlijk en heb je er toch niet veel aan hoor yats.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Jij denkt dat die chick for the sake of it gewoon met een dude van Groningen naar fucking rotterdam naar weetikveel waar om de eendjes te voeren? she wants some yats, geef haar verdomme dan ook de yats!
Schuif maar doorquote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh ik wil geen stoere, grote man, mijn FB is er een en ik vind het altijd een beetje genant
Ok, dat is zonde van de wijn. Goede wijn hoor je niet te verspillen.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, ook dan niet. Godverredomme yats, ik zit hier goede wijn te verspillen aan dit gedoe. Geloof me nou maar. Als ze je niet had gewild was dat al duidelijk geweest.
Hmmmmmmssss noes. De F isquote:Op maandag 12 mei 2014 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schuif maar door. Groot en breed
. Cavemen maar dan slim, zeg maar
.
Geloof me, het zou bij mij niet voor het eerst zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Jij denkt dat die chick for the sake of it gewoon met een dude van Groningen naar fucking rotterdam naar weetikveel waar om de eendjes te voeren? she wants some yats, geef haar verdomme dan ook de yats!
Ik herken het deels wel. Als ik eenmaal een echte date heb ben ik meestal wel relaxt en leid dat dus inderdaad vrijwel altijd tot een vervolgdate. En de keren dat dat niet gebeurde, ja, daar ontbrak van beide kanten altijd een klik.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het meest leuke aan die houding is nog dat het weer de mogelijkheid tot meer dates triggert als het ware. Dat ga je ook echt uitstralen en pikken ze op, waardoor je echt in een soort stroomversnelling komt, datetechnisch gezien dan.
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Geen idee hoe haar ex'en eruit zien.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeggen regel een neger die jullie "overvalt" zodat je haar kan beschermen, maar ik zie haar zo met die stoere neger de zonsondergang tegemoet huppelen, dus ook al een kutidee
Link?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Oehoehoeh, WNC liked my profile pic, so I guess you could say things are getting pretty serious.
Ze zijn er wel, die vriendschappelijke afspraken, maar dat kun je merken. Aan hoe je met elkaar omgaat, of er geflirt wordt etc. Was dit nou die dame aan wie je gekoppeld was of die dame via een datingsite?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het zou bij mij niet voor het eerst zijn.
[..]
Ik herken het deels wel. Als ik eenmaal een echte date heb ben ik meestal wel relaxt en leid dat dus inderdaad vrijwel altijd tot een vervolgdate. En de keren dat dat niet gebeurde, ja, daar ontbrak van beide kanten altijd een klik.
[..]
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Geen idee hoe haar ex'en eruit zien.
Huur anders gewoon iemand van de toneelacademie in een negerpak in. Doen ze bij Sesamstraat al jaren met het Gerda Havertong karakter.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Geen idee hoe haar ex'en eruit zien.
Nog een glas en ik doe hetquote:
Geen van tweeën. Ik heb twee blind dates gehad die je als 'koppelen' kunt zien maar die niet extreem succesvol waren. Via een datingsite heb ik nog nooit een date gehad, of je moet tinder mee gaan tellen. Ik heb haar via een vriendin van me leren kennen en toevallig hebben we twee dezelfde hobby's. Daardoor ben ik met haar in gesprek gebleven en zijn er door de gesprekken en leuke tijd met zijn tweeën dus (in ieder geval bij mij) gevoelens ontstaan. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe kun je het volgens jou merken als het puur vriendschappelijk is?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, die vriendschappelijke afspraken, maar dat kun je merken. Aan hoe je met elkaar omgaat, of er geflirt wordt etc. Was dit nou die dame aan wie je gekoppeld was of die dame via een datingsite?
Dat zei ik gisteravond ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog een glas en ik doe het.
Ik ben niet in m'n uppie aan het drinken mensen, echt niet. Of nou ja, nu wel, maar alleen omdat er nog wat in de fles zat die een vriendin net meenam
. Echt.
.
NOU EN je hebt niks te verliezen!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het zou bij mij niet voor het eerst zijn.
[..]
Ego en eigenwaarde...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:41 schreef habitue het volgende:
[..]
NOU EN je hebt niks te verliezen!
Ik geef het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Waar zijn jouw gevoelens op gebaseerd dan? Of is het meer dat je de peu nerveu door de war haalt met verliefdheid? Je hebt leuk vriendschappelijk contact en wilt wel graag meer dan alleen vriendschappelijk met haar omgaan. Dan moet je dus niet te lang wachten en zoals habitue al zei: haar zoenen. Niet zomaar bij het hallo zeggen want dat past zo te lezen niet bij je karakter. Maar ook jij weet nog wel hoe dat ging toch? Hoe je dat een beetje opbouwt zonder dat het al te corny wordt of glijerig. Dus flirt, knipoog, lach, raak haar aan als dat passend is en denk voor de rest niet teveel na. Lukt dat? En dan ZOENENquote:Op maandag 12 mei 2014 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen van tweeën. Ik heb twee blind dates gehad die je als 'koppelen' kunt zien maar die niet extreem succesvol waren. Via een datingsite heb ik nog nooit een date gehad, of je moet tinder mee gaan tellen. Ik heb haar via een vriendin van me leren kennen en toevallig hebben we twee dezelfde hobby's. Daardoor ben ik met haar in gesprek gebleven en zijn er door de gesprekken en leuke tijd met zijn tweeën dus (in ieder geval bij mij) gevoelens ontstaan. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe kun je het volgens jou merken als het puur vriendschappelijk is?
[..]
Dat zei ik gisteravond ook.
Mijn gevoelens voor haar bedoel je? Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen hoe het met verliefdheid werkt? Het is niet iets waar je voor kiest meestal.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw gevoelens op gebaseerd dan? Of is het meer dat je de peu nerveu door de war haalt met verliefdheid? Je hebt leuk vriendschappelijk contact en wilt wel graag meer dan alleen vriendschappelijk met haar omgaan. Dan moet je dus niet te lang wachten en zoals habitue al zei: haar zoenen. Niet zomaar bij het hallo zeggen want dat past zo te lezen niet bij je karakter. Maar ook jij weet nog wel hoe dat ging toch? Hoe je dat een beetje opbouwt zonder dat het al te corny wordt of glijerig. Dus flirt, knipoog, lach, raak haar aan als dat passend is en denk voor de rest niet teveel na. Lukt dat? En dan ZOENEN
Dan ben je fucked, maat. Loop er af en aan 2 jaar mee te kutten, wordt nooit wat. Krijg er zelfs borderline-gevoelens bij (haar kant), maar daar weet jij geloof ik alles van.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ligt heel erg aan de baard. En het hoofd eronder. Als je me doet denken aan m'n vrome oom is het toch echt instant dryness.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Buffell het volgende:
Baarden zorgen sowieso al voor dampende vrouwmenschen.
Uiteraard. Jij bent meer van de Conchita Wurst-baarden?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de baard. En het hoofd eronder. Als je me doet denken aan m'n vrome oom is het toch echt instant dryness.
Het valt me wel op dat ik sinds ik een baard heb wel meer aandacht krijg.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Buffell het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat ik sinds ik een baard heb wel meer aandacht krijg.zo oneerlijk is dat. Als ík m'n baard laat staan is het weer vies en bah enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat ik sinds ik een baard heb wel meer aandacht krijg.Zolang je gewoon normale baardgroei hebt en niet van die random plukken overal, en het een beetje bijhoudt, is een baard vaker een positief dan negatief puntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
Een baard zou een clown wel leuk kunnen staan denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zo oneerlijk is dat. Als ík m'n baard laat staan is het weer vies en bah enzo.
Bedoel je een stoppelbaard?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
T'is een modeverschijnsel. Over een paar jaar wil menig vrouw weer dat iedereen een compleet gladgeschoren gezicht heeft, terwijl nu de lichte baardjes erg in zijn.
Non-chalant je baardje laten staan en er non-chalant uit zien is inderdaad iets wat meer tijd kost ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een baard zou een clown wel leuk kunnen staan denk ik.
Scheren is anders makkelijker dan een baard laten staan heb ik gemerkt. Wat begon met luiheid is een tijdrovend iets geworden.
Net tussen stoppelbaard en baard in.quote:
Ligt eraan waar.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel het songfestival mee gewonnenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort heel lang schuurpapier dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net tussen stoppelbaard en baard in.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel het songfestival mee gewonnen
*proest*quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht willen dat ik zijn/haar lichaam had.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft hij het al gehad overquote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
5 zinnen verder en hij wil al tegen me aan zitten
Echt wat een mafkees!
Had vast niet lang geduurd. Zeker omdat ie ook al tig keer zat te hinten dat het Tinder t elangzaam gingquote:Op maandag 12 mei 2014 11:49 schreef habitue het volgende:
Heeft hij het al gehad overmassages geven
?
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar handquote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
5 zinnen verder en hij wil al tegen me aan zitten
Echt wat een mafkees!
Je kan alles zeggen, maar het schiet wel op zo!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar hand)
Toen vertelde ze dat dat een hobby van haar was (zin 3)
Dus ik zei: ok, cool, wanneer neem je me mee? (zin 4)
Dinsdagavond of donderdagavond (zin 5)
Dus nu ga ik di of do schieten met haar
Moet het nog even bevestigen (zin 6)
Haha coolquote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar hand)
Wow!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van. Al was dat niet de reden om hem weer eens te laten staan. Ik vind het gewoon leuk om mijn uiterlijk af en toe wat te veranderen. Maar wellicht scheelt het dat het bij mij sowieso vrij snel groeit en er dus binnen een week al een redelijk vol baardje is.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Buffell het volgende:
Zo moeilijk is dat niet. Ik ben gewoon niet heel goed in het tijdig opmerken van hints/interesse van vrouwen. Bij mijn laatste ex koos zij er op de tweede date uiteindelijk na 1,5 uur slap ouwehoeren op de bank voor om mij maar gewoon te zoenen, waarna er een leuke nacht uit voort kwam om vervolgens 7 jaar bij elkaar te blijven. En zo is het eigenlijk bij al mijn relaties gegaan. Het eerste initiatief (aanspreken, beetje ouwehoeren, nummer vragen) heb ik zoals ik al vaker hier gezegd heb geen moeite mee, alleen het deel daarna is mijn probleem. Dan word ik onzeker en ga ik twijfelen of er interesse in mij is en of/wanneer/hoe ik mijn interesse kan laten blijken etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:43 schreef habitue het volgende:
Wat ik niet snap yats, hoe kun je dagen achtereenvolgens met een vrouw optrekken zonder dat je weet dat het puur vriendschappelijk is of niet. het zal de kant op gaan naar waar jij het op laat gaan.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, yats, je hebt me geïnspireerd gisteravond. Jij, en de wijn, denk ik, maar goed. Ik ben dat gewellesnietes zat, en besefte me toen ik jouw posts zag hoe teringonzeker dat gedoe overkomt, dus heb besloten dat ik WNC ga veroveren.
Succes vandaag knul.
Dat laatste is hier dan weer niet het geval, dan had ik het al geweten. Ik ben vier jaar geestelijk door de mangel heengehaald voor ik mijn ballen terugvond en geen trek meer had in die waanzin.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan ben je fucked, maat. Loop er af en aan 2 jaar mee te kutten, wordt nooit wat. Krijg er zelfs borderline-gevoelens bij (haar kant), maar daar weet jij geloof ik alles van.
Ga er dan maar gewoon vanuit dat ze die al heeft gegeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van. Al was dat niet de reden om hem weer eens te laten staan. Ik vind het gewoon leuk om mijn uiterlijk af en toe wat te veranderen. Maar wellicht scheelt het dat het bij mij sowieso vrij snel groeit en er dus binnen een week al een redelijk vol baardje is.
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Ik ben gewoon niet heel goed in het tijdig opmerken van hints/interesse van vrouwen. Bij mijn laatste ex koos zij er op de tweede date uiteindelijk na 1,5 uur slap ouwehoeren op de bank voor om mij maar gewoon te zoenen, waarna er een leuke nacht uit voort kwam om vervolgens 7 jaar bij elkaar te blijven. En zo is het eigenlijk bij al mijn relaties gegaan. Het eerste initiatief (aanspreken, beetje ouwehoeren, nummer vragen) heb ik zoals ik al vaker hier gezegd heb geen moeite mee, alleen het deel daarna is mijn probleem. Dan word ik onzeker en ga ik twijfelen of er interesse in mij is en of/wanneer/hoe ik mijn interesse kan laten blijken etc.
[..]Mocht het bij mij niets worden kan het dus toch nog tot iets positiefs leiden voor jou. Succes in ieder geval!
Ik geloof dat HJ momenteel helaas het grootste dieptepunt heeft in dit topicquote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Jezus wat gaat dit hard. Wat zijn de hoogte en dieptepunten van de afgelopen dagen?
Hoogtepunt: iedereen gaat zijn liefde verklaren/laten zien aan zijn date.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Jezus wat gaat dit hard. Wat zijn de hoogte en dieptepunten van de afgelopen dagen?
Gewéldig samengevatquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hoogtepunt: iedereen gaat zijn liefde verklaren/laten zien aan zijn date.
Dieptepunt: Er wordt alleen maar over geluld en niemand heeft het nog daadwerkelijk gedaan.
Ik heb contact gezocht, m'n nr gegeven en als ik tijd had gehad aankomende week zelfs een datum gepland.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
Dieptepunt: Er wordt alleen maar over geluld en niemand heeft het nog daadwerkelijk gedaan.
True that! Excuus! Jij bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb contact gezocht, m'n nr gegeven en als ik tijd had gehad aankomende week zelfs een datum gepland.
Ik ben er nog niet klaar voor na 3 dates om m'n liefde te verklaren hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor na 3 dates om m'n liefde te verklaren hoor
Dat risico wil ik wel nemenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet?. Pas nou op, straks zoekt ze iemand die het juist wel zo snel doet
![]()
Bij mij is hij al automatisch 1 dag verlengd?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:29 schreef Planga het volgende:
Tip: zaterdag geen match gehad op Paiq? Even het team laten weten, verlengen ze kosteloos 2 dagen je lidmaatschap.
Had het nu maar gemeld.. had je nog een extra dag gehadquote:Op maandag 12 mei 2014 14:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bij mij is hij al automatisch 1 dag verlengd?
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had het nu maar gemeld.. had je nog een extra dag gehad
Het werkt echt? Als in waarvoor?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:18 schreef Aisomont het volgende:
Heb haar met rust gelaten, en kennelijk werkt dat inderdaad echt,
Voor een betere uitkomst van alles, voor niet wanhopig overkomen, voor niet onzeker overkomen, dat soort dingen. Normaal ben ik daar een kei in. Maar alleen virtueel, aan de telefoon of in het echt nooit last van.quote:
Thxs for the mental support! Ik hoop dat ik me er straks overheen kan zetten en een goed moment kan vinden om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat hotelletje zie ik (vandaag) niet gebeuren, maar mocht het toch gebeuren ben ik er niet het type voor dat meteen als een beest tekeer gaat. Ik verwen altijd eerst uitgebreid de vrouw voordat ik zelf aan de slag ga. Overigens is het wat ze me vertelde voor haar dubbel zo lang geleden....quote:Op maandag 12 mei 2014 12:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ga er dan maar gewoon vanuit dat ze die al heeft gegeven.en ga ervoor ik heb zelfs voor de occasion mijn ondertitel en onderschrift aangepast. Mochten jullie uitwijken naar een hotelletje, doe een beeeeeeeetje rustig he, dont unleash 1.5 jaar not geyatst tegelijk.
Zo klinkt het haast wel ja, Terwijl het zo veelbelovend begon de afgelopen weken.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat HJ momenteel helaas het grootste dieptepunt heeft in dit topic
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:20 schreef Aisomont het volgende:
Voor een betere uitkomst van alles, voor niet wanhopig overkomen, voor niet onzeker overkomen, dat soort dingen. Normaal ben ik daar een kei in. Maar alleen virtueel, aan de telefoon of in het echt nooit last van.
Door te zoenen he.. niet door te praten!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef yats het volgende:
om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat
Ik word echt heel snel verliefd altijd. Als ik het niet op een eerste date wordt, weet ik wel dat ik het kan worden, dat zie ik aankomen. Ze mist wat dat betreft net dat laatste stukje eigenlijk. En dan gaat het er niet eens om hoe ze al dan niet bij mij past. Je gok is wat dat betreft goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.
Kan jij vanaf eerste date al verliefd zijn/worden dan?
Al gok ik dat ik het moet lezen als, leuke meid, maar verder niet geintresseerd erin
En dat is iets wat niet later nog zou kunnen blijken dat ze dat wel bezit?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Aisomont het volgende:
Ze mist wat dat betreft net dat laatste stukje eigenlijk
Onthoud mijn protipquote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs for the mental support! Ik hoop dat ik me er straks overheen kan zetten en een goed moment kan vinden om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat hotelletje zie ik (vandaag) niet gebeuren, maar mocht het toch gebeuren ben ik er niet het type voor dat meteen als een beest tekeer gaat. Ik verwen altijd eerst uitgebreid de vrouw voordat ik zelf aan de slag ga. Overigens is het wat ze me vertelde voor haar dubbel zo lang geleden....
[..]
Zo klinkt het haast wel ja, Terwijl het zo veelbelovend begon de afgelopen weken.
Alles kan. Maar daar kom je vanzelf achter, of je het nou een date noemt of gewoon een avondje plezier. Het is nu het tweede geworden.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is iets wat niet later nog zou kunnen blijken dat ze dat wel bezit?
Nee, we hebben afgesproken dat er minimaal 10 meter tussen ons blijft.quote:
Dat laatste zou voor mij ook al een flinke stap en een overwinning op mezelf zijn. Gek genoeg heb ik minder moeite om iemand te zoenen als er geen verliefde gevoelens in het spel zijn zoals 1,5 maand terug bij de 'tinder date'.quote:
Daar mag je wel vanuit gaan gezien de formulering.quote:
Ik ga het proberen, nu maar hopen dat ik niet dichtklap en toch weer terugkrabbel. Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.quote:
De wat?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef yats het volgende:
Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.
Ook niet op de wangen gezoend bij de ontmoeting?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, nu maar hopen dat ik niet dichtklap en toch weer terugkrabbel. Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.
Ik denk dat hij zijn dierlijke instinct heeft uitgeschakeld.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Het is alsof het vanzelf gaat, je zult geeneens na hoeven denken, je dierlijke instinct neemt het over
Ik ben ook by no means een casanova, ik moet ook moeite doen om de stap om haar een kus op haar wangen te geven te zetten. Maar vanaf daar gaat het allemaal automatisch.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn dierlijke instinct heeft uitgeschakeld.
Klopt.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook by no means een casanova, ik moet ook moeite doen om de stap om haar een kus op haar wangen te geven te zetten. Maar vanaf daar gaat het allemaal automatisch.
We hebben twee dates gehad. Bij de eerste date was het een knuffel en bij de tweede date zat zij in haar auto om me op te pikken waardoor zoenen of een knuffel wat lastig ging. Maar zoals ik al zei, zet twee mensen die autistische trekken hebben bij het versieren bij elkaar en je krijgt al snel zoiets.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De wat?![]()
![]()
Jullie hebben toch al een paar dates gehad? Hoe begroeten jullie elkaar dan / zeggen jullie gedag?
Nee, de eerste keer dat ik haar ontmoette was er verder geen intentie tot versieren of iets en was het gewoon een kennismaking bij een gezamenlijke vriendin. Dat was dus even de hand schudden en normaliter weer door naar de volgende 'onbekende' om je even voor te stellen. Alleen bleek er dus een gezamenlijke interesse te zijn waardoor we uiteindelijk een groot deel van de avond met zijn tweeën aan het kletsen waren.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook niet op de wangen gezoend bij de ontmoeting?
Gewoon de standaard drie kussen begroeting doen.
En dan is aan het einde van de date één kus op de wang ook heel gewoon. Even je gezicht iets wegtrekken, haar zwoel in d'r ogen kijken en hoppa --> smak.
Easy peasy lemon squeezy.
Maakt niet uit, vanavond dus beginnen met zoenen op de wang. Gewoon zelf met lichaamsbeweging (inleunen van je bovenlichaam/hoofd) duidelijk maken dat je zoenen op de wang wilt geven. Ze zal het geweldig vindenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:40 schreef yats het volgende:
Nee, de eerste keer dat ik haar ontmoette was er verder geen intentie tot versieren of iets en was het gewoon een kennismaking bij een gezamenlijke vriendin. Dat was dus even de hand schudden en normaliter weer door naar de volgende 'onbekende' om je even voor te stellen. Alleen bleek er dus een gezamenlijke interesse te zijn waardoor we uiteindelijk een groot deel van de avond met zijn tweeën aan het kletsen waren.
Het autistische zit hem er vooral in dat ik niet altijd door heb wanneer iets nu wel kan. Ik ben dan eerder geneigd iets niet te doen, dan het wel te doen en vervolgens 'gezeik' te hebben. En dat is een kenmerk wat autisten vaak hebben, vandaar dat ik het zo noem. Maar verder heb je wel gelijk dat het lef wat meer naar voren moet komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan zoen je haar toch bij vertrek na die eerste ontmoeting waar het zo goed klikte?
Mbt je autisten trekje. Tja zo kan je het ook noemen. Aan de andere kant spreek je al weken/maanden over dergelijke acties van je of eigenlijk dat je het niet durft. Dus dan weinig autistisch aan, want tis enkel de durf die bij je ontbreekt.
Nou vertrouw ons er dan maar op dat drie zoenen op de wangen bij de begroeting vanavond echt gewoon super normaal zijn. Sommige mensen zeggen zelfs dat ze daar niet aan doen en in plaats daarvan 1 zoen op de mond doen, omdat zoenen op de wangen zo oom-tante-familie-achtig zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef yats het volgende:
[..]
Het autistische zit hem er vooral in dat ik niet altijd door heb wanneer iets nu wel kan. Ik ben dan eerder geneigd iets niet te doen, dan het wel te doen en vervolgens 'gezeik' te hebben. En dat is een kenmerk wat autisten vaak hebben, vandaar dat ik het zo noem. Maar verder heb je wel gelijk dat het lef wat meer naar voren moet komen.
Ja dat weten we, maar dat weet je nu. Dat je het dus kan doen en dat ze leuk vindt.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef yats het volgende:
Het autistische zit hem er vooral in dat ik niet altijd door heb wanneer iets nu wel kan.
Is dat niet vreemd om dat nu ineens wel te doen en al die vorige keren dat ik haar zag niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou vertrouw ons er dan maar op dat drie zoenen op de wangen bij de begroeting vanavond echt gewoon super normaal zijn. Sommige mensen zeggen zelfs dat ze daar niet aan doen en in plaats daarvan 1 zoen op de mond doen, omdat zoenen op de wangen zo oom-tante-familie-achtig zijn.
Waarom doe je zoveel moeite om redenen te bedenken dat je het tóch niet moet doen als iedereen vindt dat je het wél moet doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet vreemd om dat nu ineens wel te doen en al die vorige keren dat ik haar zag niet?
Nee, niet vreemd. Ze zal er van smullen. Jij moet het alleen initiëren, want zij zal dat niet doen als ze (wat uit je verhalen blijkt) net zo autistisch als jij is.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet vreemd om dat nu ineens wel te doen en al die vorige keren dat ik haar zag niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verleg die grenzen.
Inderdaad hé, het lijkt net alsof ik naar een tekstuele versie van het programma 'ik heb het nog nooit gedaan' kijk waarbij ik constant naar het scherm roep: GAST!!! BEN NIET ZO'N WIJF!!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
GODVERDOMME!
Collega vraagt waarom ik neigingen van de flipmodus vertoon. Komt door jou, Yats. Echt kap hiermee of geef eens wa gas.
Ban tot dat ie met haar gesekst heeft!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
GODVERDOMME!
Collega vraagt waarom ik neigingen van de flipmodus vertoon. Komt door jou, Yats. Echt kap hiermee of geef eens wa gas.
Genoeg vrouwen ontmoet die echt verliefd willen zijn op een eerste date, zijn er heilig van overtuigd dat het anders niet gaat werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.
Kan jij vanaf eerste date al verliefd zijn/worden dan?
Al gok ik dat ik het moet lezen als, leuke meid, maar verder niet geintresseerd erin
jij weet net zo goed als ik dat ook dit weer uit gaat lopen op drama. En het is zoo simpel.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
Het is ook onzin om die arme jongen nog meer druk op te leggen. Hij moet rustig blijven, en uiteindelijk tot actie overgaan. En vooral niet nadenken over het feit dat als het vanavond WEER niet lukt hij ongetwijfeld de rest van z'n leven seksloos zal blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil er ook niet druk opleggen, tis meer dat ie effe anders moet leren denken. Of in ieder geval voordat hij vanavond weggaat dat hij wel de mindset heeft om iets te gaan doen ipv enkel de "ja maar.. dit dus dat zo"quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
Het is ook onzin om die arme jongen nog meer druk op te leggen. Hij moet rustig blijven, en uiteindelijk tot actie overgaan. En vooral niet nadenken over het feit dat als het vanavond WEER niet lukt hij ongetwijfeld de rest van z'n leven seksloos zal blijven.
Oeeh dan moet ik zeker kijken, want dat is dan wel interessantquote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
Interesse in ze blijven houden is dan weer een heel ander verhaal. Dat besopreken we de volgende aflevering
Ook benieuwd isquote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dan moet ik zeker kijken, want dat is dan wel interessant![]()
(of nouja de tegenhanger dan, aangezien ik op mannen val)
Bij deze mijn excuses BoLquote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
GODVERDOMME!
Wil je me zo graag kwijt?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ban tot dat ie met haar gesekst heeft!
Dat laatste ga ik niet vanuit silenus. Het is me eerder gelukt om vrouwen in mijn bed te krijgen, dus geheel afstotelijk en seksloos zal ik dus niet zijn. Als dit op niets uitdraait zal ik ongetwijfeld een tijdje teleurgesteld zijn, zeker omdat er van mijn kant gevoelens meespelen, maar het is niet het einde van de wereld. Dan ga ik gewoon weer dates proberen te regelen en maar zien waar het op uit gaat draaien.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij weet net zo goed als ik dat ook dit weer uit gaat lopen op drama. En het is zoo simpel.Ik ben benieuwd naar je uitleg. Bij mij ligt het probleem toch echt bij het versieren, dat interesse houden heb ik nooit moeite mee gehad, maar blijkbaar is dat hier op fok uitzonderlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een andere mindset zou me zeker helpen inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil er ook niet druk opleggen, tis meer dat ie effe anders moet leren denken. Of in ieder geval voordat hij vanavond weggaat dat hij wel de mindset heeft om iets te gaan doen ipv enkel de "ja maar.. dit dus dat zo"
Of het dan lukt of niet is dan een tweede en dat zien we dan wel weer.
Zo, en nu ga ik me even thuis omkleden en dan op pad. Thxs voor de tips en het meeleven in ieder geval allen. Ik hoop dat ik jullie straks niet teleur ga stellen.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Over druk opvoeren gesprokenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Hij gaat het doen vanavond. Ik heb vertrouwen. Heeft allen vertrouwen!![]()
Yats, het is niet de vraag of je het gaat doen vanavond, het is de vraag hoe goed je het gaat doen vanavond. Hedde dat begrepen?
Eerder dan dat je missie geslaagd is zul je hier niet terugkomen!
Waarom dat? Op mij of een verslag hoef je niet te rekenen. Als het niets word heb ik geen zin om te posten en zit ik waarschijnlijk in een hoekje mijn verdriet te verdrinken,. en als het wel wat word, tja, moet ik daar nog op in gaan?quote:
Vertel, vertelquote:Op maandag 12 mei 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Echt wat een mafkezen op Tinder zegOf ze snappen t gewoon niet, of ik ben heel anders dan andere vrouwen. Ik gok het eerste
Eentje die begon met "neuken?quote:
Doe nou niet net of je wereld/internet-vreemd bent. This happens. Deze poep loopt hier gewoon rond. Aan jou om de juiste keutel te vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eentje die begon met "neuken?"
Gezegd van "natuurlijk, maar wacht even tot date drie ofzo".. Dat was lastig aangezien "ik snel geil ben"![]()
En dan heb je nog de mannen die gelijk met complimentjes beginnen 'wat doet zo'n mooie vrouw als jij hier op tinder"Dat iemand je "echt een beauty vindt"
![]()
Ik ben nogal van. Leuk foto's, maar je weet nooit hoe de realiteit is (ook met realistische foto's). Dus wacht daar even mee totdat je date of totdat het gesprek wat verder.
Je moet geeneens aan falen denken. Falen is geen optie. Het gaat hoe dan ook gewoon goed. Positieve gedachten man. In order to achieve something, you must think as if you have achieved it.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:23 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom dat? Op mij of een verslag hoef je niet te rekenen. Als het niets word heb ik geen zin om te posten en zit ik waarschijnlijk in een hoekje mijn verdriet te verdrinken,. en als het wel wat word, tja, moet ik daar nog op in gaan?
Waarom heb ik dat soort vrouwen nu niet; die zelf komen met: "neuken?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezegd van "natuurlijk, maar wacht even tot date drie ofzo".. Dat was lastig aangezien "ik snel geil ben"![]()
En dan heb je nog de mannen die gelijk met complimentjes beginnen 'wat doet zo'n mooie vrouw als jij hier op tinder"Dat iemand je "echt een beauty vindt"
![]()
Ik ben nogal van. Leuk foto's, maar je weet nooit hoe de realiteit is (ook met realistische foto's). Dus wacht daar even mee totdat je date of totdat het gesprek wat verder.
Dat beweer ik ook niet. Maar het is wel weer even, uhm wennen, om er zelf weer mee geconfronteerd te wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Doe nou niet net of je wereld/internet-vreemd bent. This happens. Deze poep loopt hier gewoon rond. Aan jou om de juiste keutel te vinden.
Neuken?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar het is wel weer even, uhm wennen, om er zelf weer mee geconfronteerd te worden
Wat de neuk.. dan kan je net zo goed een aubergine of courgette gebruiken ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY FEEBS,
[ afbeelding ]
50 euro zijn die krengen.
Yats, als je nog tips nodig hebt: ga samen een seksshop in. Hilariteit gegarandeerd.
Hoe weet jij dat dat net zo goed is?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat de neuk.. dan kan je net zo goed een aubergine of courgette gebruiken ofzo
Omtrek van een aubergine ja? Respect. Foto?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Langwerpig voorwerp: check
Ongeveer eenzelfde omtrek: check
Die fallussen van je foto zien er anders wel vrij dik uit, grenzend aan een kleine aubergine/courgettequote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omtrek van een aubergine ja? Respect. Foto?
Kijk yats/faxie, zo moet het dus ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar we kunnen wel een keer romantisch op een avondje samen zo'n groente laten verdwijnen hoor
Ik ben eig meer benieuwd naar wat jij hebt meegenomen uit de winkelquote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omtrek van een aubergine ja? Respect. Foto?
Opdat ze mogen lerenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk yats/faxie, zo moet het dus ook niet.
Ik werd weggesleurd voordat ik een keuze kon maken tussen de dubbeldekker en de big boy.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben eig meer benieuwd naar wat jij hebt meegenomen uit de winkel
Door de verkoper die zijn big boy wilde laten zien?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik werd weggesleurd voordat ik een keuze kon maken tussen de dubbeldekker en de big boy.
Ja daahaag, yats. Het gaat al delen over niks anders meer dan jouw vermeende onvermogen om signalen op te pikken of erachter te komen wat die chick nu van je denkt. Nu ben je het moreel verplicht ook ons up to date te houden. En als je weinig tijd of geen zin hebt gebruik je maarquote:Op maandag 12 mei 2014 15:23 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom dat? Op mij of een verslag hoef je niet te rekenen. Als het niets word heb ik geen zin om te posten en zit ik waarschijnlijk in een hoekje mijn verdriet te verdrinken,. en als het wel wat word, tja, moet ik daar nog op in gaan?
Ahh, je was aan Faxie gematcht.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Zonde, ik heb goede dingen over de dubbeldekker gehoord, tot 400rpm, 6 orgasmes per uur, the works. Maar misschien volstaat sam's aubergine ook wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik werd weggesleurd voordat ik een keuze kon maken tussen de dubbeldekker en de big boy.
Je kijkt te veel porno man.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Door de verkoper die zijn big boy wilde laten zien?
Being the wingmen; you are doing it wrongquote:Op maandag 12 mei 2014 17:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Zonde, ik heb goede dingen over de dubbeldekker gehoord, tot 400rpm, 6 orgasmes per uur, the works. Maar misschien volstaat sam's aubergine ook wel.
Er zijn hier geen PUA's, enkel AFC'squote:Op maandag 12 mei 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik dacht dat wingmen altijd van die lui waren die bij de KFC stukken kip in het vet gooien. Nee, hier gebruiken ze het als pua-terminologie.
Firefly was de laatste inderdaad, voor hij een digitaal nekschot kreeg in R&P. Al denk ik stiekem dat Weissman een als internetdater vermomde pua is. Ik ben er nog niet over uit wat een AFC is, al twijfel ik nog of ik dat per sé wil weten.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er zijn hier geen PUA's, enkel AFC's
Absurde aantijging. Derhalve pertinent onwaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al denk ik stiekem dat Weissman een als internetdater vermomde pua is.
quote:
Average Frustrated Chumpquote:Op maandag 12 mei 2014 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Firefly was de laatste inderdaad, voor hij een digitaal nekschot kreeg in R&P. Al denk ik stiekem dat Weissman een als internetdater vermomde pua is. Ik ben er nog niet over uit wat een AFC is, al twijfel ik nog of ik dat per sé wil weten.
http://www.pualingo.com/p(...)rustrated-chump-afc/quote:An Average Frustrated Chump (AFC) is shorthand for the typical modern male. AFCs are just your average guy—someone who’s usually had some success with “getting lucky” with women, and may even have had a few girlfriends throughout his life. But as a whole, he is pretty clueless when it comes to attracting women.
Ah. En de BAFC's zitten dan weer in die als versieren niet makkelijk gaat reeks. Het geschetste plaatje klopt wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Average Frustrated Chump
[..]
http://www.pualingo.com/p(...)rustrated-chump-afc/
Whehe, en dan heb je ook dit nog:quote:Op maandag 12 mei 2014 17:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah. En de BAFC's zitten dan weer in die als versieren niet makkelijk gaat reeks. Het geschetste plaatje klopt wel.
Naast subway?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY FEEBS,
[ afbeelding ]
50 euro zijn die krengen.
Yats, als je nog tips nodig hebt: ga samen een seksshop in. Hilariteit gegarandeerd.
Ieder zijn hobby toch.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:35 schreef Silenus het volgende:
Jezus, hebben we DP 'double penetration' weer...wil meteen een broodje én zo'n apparaat erin schuiven.
Kweenie of er een Subway zatquote:
Zal ik de innuendo maken of zal ik niet..quote:Op maandag 12 mei 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kweenie of er een Subway zat. Sexorama heette het, op de nieuwe binnenweg. Bijzonder om eens van binnen gezien te hebben
.
How do you think Yats is doingquote:Op maandag 12 mei 2014 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
De oorverdovende stilte zei genoeg hè Sam?
Yats is doing the bats.quote:
Als die vent haar geen zoen heeft gegeven kom ik z'n anusje vernietigen..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats is doing the bats.
Of een bats in zijn gezicht.
Niet gezoend maar wel gebatst.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als die vent haar geen zoen heeft gegeven kom ik z'n anusje vernietigen..
Daten? Heb er 1 juni eentje via PaiQ.quote:
Is datefest in Tilburg niet iets voor jou? Aanstaande vrijdag.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daten? Heb er 1 juni eentje via PaiQ.
Voor de rest heb ik andere prioriteiten die ik wil naleven
Thanks voor de tip, maar heb al andere plannen gemaakt. Ga morgen wel poolen met een vriend van me, dus wie weet loop ik wat tegen het lijf.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Is datefest in Tilburg niet iets voor jou? Aanstaande vrijdag.
Heb er zelf wel gelijk een match bij gekregen maar kon helaas niet meer.
Liefde van de man gaat door de maag nietwaarquote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef SilentChaos het volgende:
Donderdag 4e date, ze gaat voor me koken
Misschien was het wel echt waar. Maakte ze een vermoeide indruk?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef Buffell het volgende:
Nou, mijn date vanavond was niet echt een succes. Voor 't eerst. Nog steeds met dezelfde dame overigens. Ze was er rond 8 uur, het was wel weer gezellig en leuk, maar om kwart voor elf zei ze; ik ga zo, ik ben erg moe. Dus om 11 uur was ze alweer weg.
Puur omdat jij het bent HJ : afbeeldingquote:Op maandag 12 mei 2014 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja daahaag, yats. Het gaat al delen over niks anders meer dan jouw vermeende onvermogen om signalen op te pikken of erachter te komen wat die chick nu van je denkt. Nu ben je het moreel verplicht ook ons up to date te houden. En als je weinig tijd of geen zin hebt gebruik je maar [ afbeelding ] of [ afbeelding ], dan weten wij wel genoeg.
Ze was wel een beetje moe denk ik inderdaad. Maar toch apart. Ik vind 'moe zijn' nou niet echt een directe reden om zo snel naar huis te gaan, ze hoefde morgen ook niet per sé vroeg eruit namelijk. Ik was een tijdje geleden bij haar ook compleet gesloopt, viel om van de slaap, maar bleef wel lang omdat het gewoon erg gezellig was en ze nog niet wilde dat ik ging. Misschien denk ik er ook al wel weer onnodig wat achter, maar het is wel opvallend.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was het wel echt waar. Maakte ze een vermoeide indruk?
Je zoekt er inderdaad veel te veel achter.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze was wel een beetje moe denk ik inderdaad. Maar toch apart. Ik vind 'moe zijn' nou niet echt een directe reden om zo snel naar huis te gaan, ze hoefde morgen ook niet per sé vroeg eruit namelijk. Ik was een tijdje geleden bij haar ook compleet gesloopt, viel om van de slaap, maar bleef wel lang omdat het gewoon erg gezellig was en ze nog niet wilde dat ik ging. Misschien denk ik er ook al wel weer onnodig wat achter, maar het is wel opvallend.
Lastig uit te leggen via internet. Maar het komt erop neer dat ze me een leuke jongen vind, het ook erg gezellig vind om allerlei dingen met me te ondernemen, maar (nog) geen gevoelens verder heeft. Ik ben niet in een al te best humeur nu, dus ook niet heel spraakzaam verder.quote:
Wat heb je geprobeerd?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen via internet. Maar het komt erop neer dat ze me een leuke jongen vind, het ook erg gezellig vind om allerlei dingen met me te ondernemen, maar (nog) geen gevoelens verder heeft. Ik ben niet in een al te best humeur nu, dus ook niet heel spraakzaam verder.
Als er een vervolg is gepland dan nergens druk om makenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze was wel een beetje moe denk ik inderdaad. Maar toch apart. Ik vind 'moe zijn' nou niet echt een directe reden om zo snel naar huis te gaan, ze hoefde morgen ook niet per sé vroeg eruit namelijk. Ik was een tijdje geleden bij haar ook compleet gesloopt, viel om van de slaap, maar bleef wel lang omdat het gewoon erg gezellig was en ze nog niet wilde dat ik ging. Misschien denk ik er ook al wel weer onnodig wat achter, maar het is wel opvallend.
Nou jongen, je weet wat je te doen staat.quote:
Klinkt bekend.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen via internet. Maar het komt erop neer dat ze me een leuke jongen vind, het ook erg gezellig vind om allerlei dingen met me te ondernemen, maar (nog) geen gevoelens verder heeft. Ik ben niet in een al te best humeur nu, dus ook niet heel spraakzaam verder.
Noooo.. FAKKING friendzone.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Mja ook zoiets; komende 1.5 week wordt het sowieso niks wegens drukke schema's. Dus daarom vond ik het wel apart dat ze zo vroeg het voor gezien hield.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als er een vervolg is gepland dan nergens druk om maken
Kan een privé-iets zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mja ook zoiets; komende 1.5 week wordt het sowieso niks wegens drukke schema's. Dus daarom vond ik het wel apart dat ze zo vroeg het voor gezien hield.
Gast, echtquote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |