quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Hnng, to send chick pikante foto van torso, or not to send..?
Omdat jullie eigenlijk ook wel graag een exemplaar willen maar niet durfden te vragenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
FFS
Waarom denk je dat we het de eerste keer negeerden?
*boks*quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Sam, je probeert te hard, ook al is het grappig bedoeld. Ik bedoel, zelfs de verminkte fatties gaan je dan zitten ontwijken.
Als je weet wat het probleem is, waarom werk je er dan verdomme niet aan? Wat voor tips wil je nog meer dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Herkenbaar probleem weiss. En ja, ik ben nog steeds niets opgeschoten met de crush ondanks dat ik gisteren in een lichtelijk aangeschoten bui de moed had om te vragen hoe ze over mij dacht. Maar daar dus (nog steeds) geen reactie op gehad, ondanks de verder drukke dag qua heen en weer appen.![]()
p.s. Morgen ga ik met haar naar jouw stad, heb je nog tips voor me?
Heb er wel een nympho mee weten te strikkenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat jullie eigenlijk ook wel graag een exemplaar willen maar niet durfden te vragen![]()
Vraagt ze om een foto van je? Heb je er al één van je hoofd gestuurd? Spreek je haar langer dan vandaag? Heb je een fantastisch lichaam? Als alle vragen positief te beantwoorden zijn en je wil pronken met je lijf: doen. Anders niet. Of zet hem hier neer, dan geven wij wel een oordeel.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb er wel een nympho mee weten te strikken
Dus het werkt zeker. Ik twijfel in deze alleen
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Hejje nog wat/iemand leuks gedaan?
Ok wachtquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraagt ze om een foto van je? Heb je er al één van je hoofd gestuurd? Spreek je haar langer dan vandaag? Heb je een fantastisch lichaam? Als alle vragen positief te beantwoorden zijn en je wil pronken met je lijf: doen. Anders niet. Of zet hem hier neer, dan geven wij wel een oordeel.
Wie ben jij nou weer? Zus van Clumsy_Clown?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Hejje nog wat/iemand leuks gedaan?
Kloon van een clown?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Zus van Clumsy_Clown?
Thanks missgumpquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:
Niet lullen maar poetsen!!!
Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden
Het wordt kutweer, dus ik zou eerder voor herfstige plannen gaan. Eten bij Opa, 's avonds op de banken binnen in Stalles hangenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:
Niet lullen maar poetsen!!!
Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels halen bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden
Wrom ben ik daar nog niet geweest?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijf in godesnaam weg bij Hamburg. Madwoeste Alphamannen met baarden. Daar moet je, in die situatie, niet naast willen staan.
Little V, samen op kneuterige kleine krukjesquote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wrom ben ik daar nog niet geweest?.
Ik zit te denken, maar kan serieus geen andere soort van romantische eetplekken bedenken hier. Roffa is op dat gebied best kut.
Wat nou kut. Zoek verdomme gewoon goed gezelschap uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wrom ben ik daar nog niet geweest?.
Ik zit te denken, maar kan serieus geen andere soort van romantische eetplekken bedenken hier. Roffa is op dat gebied best kut.
Mens ik vermaak me in de mac ook prima maar we proberen yats in het broekje van z'n date te krijgen. Setting! Aankleding! dat soort shizzle!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou kut. Zoek verdomme gewoon goed gezelschap uit.
Beter koopt hij een flesje Rush.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mens ik vermaak me in de mac ook prima maar we proberen yats in het broekje van z'n date te krijgen. Setting! Aankleding! dat soort shizzle!
Hij hoeft haar helemaal niet te voeren; een move maken is al voldoende.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mens ik vermaak me in de mac ook prima maar we proberen yats in het broekje van z'n date te krijgen. Setting! Aankleding! dat soort shizzle!
Ik help graag Weiss, ik ben een helperquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij hoeft haar helemaal niet te voeren; een move maken is al voldoende.
Maar achwe lezen morgenavond wel hoe leuk ze wel niet hebben gepraat en dat ze nu 12% duidelijker is geweest dan de vorige keer en weer iets langer oogcontact hebben gehad.
Ooit yats, ooit...
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik help graag Weiss, ik ben een helper.
Yats, dit is wat je doet! Als het overdag goed weer is pak je een terras, daar zijn er genoeg van. Als je geen ideeën hebt begin je gewoon bij Westerpaviljoen. Dan strompel je samen de winkeltjes langs, en als je een beetje geluk hebt vindt ze platenzaken leuk en zit je daar goed. (deamonfuzz.). Eten doe je bij de Bazaar (want lichtjes binnen is wel lief, verder beetje meh, maar ik kan niets leukers bedenken wat een beetje betaalbaar blijft) en dan ga je drankjes doen op de Witte de With, of dus bij Stalles.
En dan zeg je dat je d'r leuk vindt en dan zoen je d'r. Want dat is de volgende stap. Bam. Relatie.
Waarom zo lang wachten met zoenenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik help graag Weiss, ik ben een helper.
Yats, dit is wat je doet! Als het overdag goed weer is pak je een terras, daar zijn er genoeg van. Als je geen ideeën hebt begin je gewoon bij Westerpaviljoen. Dan strompel je samen de winkeltjes langs, en als je een beetje geluk hebt vindt ze platenzaken leuk en zit je daar goed. (deamonfuzz.). Eten doe je bij de Bazaar (want lichtjes binnen is wel lief, verder beetje meh, maar ik kan niets leukers bedenken wat een beetje betaalbaar blijft) en dan ga je drankjes doen op de Witte de With, of dus bij Stalles.
En dan zeg je dat je d'r leuk vindt en dan zoen je d'r. Want dat is de volgende stap. Bam. Relatie.
Was niet chronologisch. Ik heb de hoop dat ergens tussen de platenzaken door ze hand in hand gaan lopen en Meg Ryan/Tom Hanks momenten gaan beleven enzo. Maar een tijdschema voor 'm uittypen gaat zelfs mij een beetje verquote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zo lang wachten met zoenendie jongen zit zich straks heel de dag op te vreten over ''het moment'' en hoe hij dingen gaat zeggen enzo.
Gew jezelf blijven en af en toe een grapje maken. Vergeet niet je tanden te poetsen van te voren!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat te doen met iemand met bindingsangst? Afwachten en niks overhaasten in de wetenschap dat het wellicht nooit wat gaat worden of is dat echt onbegonnen werk?
Ik denk bepalen tot waar het voor jou acceptabel is en zorgen dat jij die grens voor jezelf bewaakt?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat te doen met iemand met bindingsangst? Afwachten en niks overhaasten in de wetenschap dat het wellicht nooit wat gaat worden of is dat echt onbegonnen werk?
Ik kan het mis hebben, maar had jij daar al niet wat meer ervaring mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |