abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2014 @ 19:07:26 #276
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139835762
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd. als ze je heel fantastisch vindt, zal ze dit zeker zeggen, maarja die kans is wss nog klein.
Als ze twijfelt, is dit geen positief punt. Ze antwoord dan positief, maar dat is dan overdreven of ze antwoord negatief en dan heb je jeze;f weer meer, terwijl het niet negatief was.

Echt mannen :')
Precies. Direct en assertief zijn is zooooveel beter. Natuurlijk is iedereen ergens onzeker maar dat hoef je niet te uiten door dat soort vragen te stellen.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:11:10 #277
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139835924
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd. als ze je heel fantastisch vindt, zal ze dit zeker zeggen, maarja die kans is wss nog klein.
Als ze twijfelt, is dit geen positief punt. Ze antwoord dan positief, maar dat is dan overdreven of ze antwoord negatief en dan heb je jeze;f weer meer, terwijl het niet negatief was.

Echt mannen :')
Ja zeg, gooi het maar op ons mannen. Ik ben volgens mij redelijk duidelijk geweest, zowel qua hints, als qua vragen, als qua gesprekken. Het enige is dat ik dus niet direct gezegd heb dat ik iets voor haar voel. En juist dat is waarschijnlijk het probleem aangezien ze volgens eigen zeggen 'nogal autistisch is' op dit gebied. Maar ja, dat ben ik dus ook. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen, maar daadwerkelijk direct zeggen (of iets doen) waaruit je interesse blijkt vind ik lastig.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 11 mei 2014 @ 19:15:24 #278
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139836125
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef yats het volgende:

[..]

Ja zeg, gooi het maar op ons mannen. Ik ben volgens mij redelijk duidelijk geweest, zowel qua hints, als qua vragen, als qua gesprekken. Het enige is dat ik dus niet direct gezegd heb dat ik iets voor haar voel. En juist dat is waarschijnlijk het probleem aangezien ze volgens eigen zeggen 'nogal autistisch is' op dit gebied. Maar ja, dat ben ik dus ook. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen, maar daadwerkelijk direct zeggen (of iets doen) waaruit je interesse blijkt vind ik lastig.
DOE iets. Stop met praten.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:19:25 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139836303
quote:

Praten, praten, praten. Is enige wat ik lees. Je moet iets doen. Praten kan ze ook met een goede vriendin....
En als ze zegt autistishc is op dat gebied gaat ze je hints (die wss heel subtiel zijn geweest) echt niet zien. Dus moet je duidelijke lichamelijke actie ondernemen!

Maargoed dat hebben we je volgens mij ook wel tig keer verteld.
  zondag 11 mei 2014 @ 20:04:55 #280
322264 PeterPastoor
SEKSGOED.NL
pi_139838244
Volgende week weer een date! Ergens wat drinken. Leuk contact nu via whatsapp. :)
  zondag 11 mei 2014 @ 20:11:03 #281
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_139838503
Ik heb Paiq select. Best leuk, elke dag om half 9 een match, zaterdag geen match gehad. Ben benieuwd op ie nu zondag wel komt. Site heeft wel vaker problemen laatste weken.
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
  zondag 11 mei 2014 @ 20:39:57 #282
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139840013
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:11 schreef Planga het volgende:
Ik heb Paiq select. Best leuk, elke dag om half 9 een match, zaterdag geen match gehad. Ben benieuwd op ie nu zondag wel komt. Site heeft wel vaker problemen laatste weken.
Ik dacht al dat het aan mij lag :') niet dus. Vandaag wel een match gehad.
  zondag 11 mei 2014 @ 20:50:01 #283
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_139840594
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:39 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het aan mij lag :') niet dus. Vandaag wel een match gehad.
Ik ook, direct geblokt xD
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
  zondag 11 mei 2014 @ 20:51:07 #284
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139840663
Wat iz deze allemaal hier :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 11 mei 2014 @ 20:53:58 #285
322264 PeterPastoor
SEKSGOED.NL
pi_139840865
Ik krijg een bericht van een meid op RP of ik met haar wil mailen want "Wil liever niet betalen hiervoor, betaal al voor genoeg websites." Maar ze heeft gouden sterren en betaalt er al voor want ze kan me persoonlijke berichten sturen.....

Raar....

Wel een mooie meid btw....maar raar :D

Of kan het een proefabonnement zijn?
  Moderator / Redactie FP zondag 11 mei 2014 @ 21:30:07 #286
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139843104
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik krijg een bericht van een meid op RP of ik met haar wil mailen want "Wil liever niet betalen hiervoor, betaal al voor genoeg websites." Maar ze heeft gouden sterren en betaalt er al voor want ze kan me persoonlijke berichten sturen.....

Raar....

Wel een mooie meid btw....maar raar :D

Of kan het een proefabonnement zijn?
Geen idee, als je je inschrijft ben je meestal niet-betalend lid. Of het is een actie van een weekend dat iedereen Gold is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 11 mei 2014 @ 21:35:33 #287
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139843489
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:50 schreef Planga het volgende:

[..]

Ik ook, direct geblokt xD
Dan doe ik het toch beter!
pi_139843852
quote:

[..]

Even reageren uit het oogpunt van de autistische meisjeskneus, aangezien ik me daar redelijk in kan inleven :P. Als ze al tegen je heeft gezegd dat ze dat soort dingen niet zo snapt, is ze zichzelf aan het indekken. Zij zit waarschijnlijk net zo hard als jij te draaikonten, want als je zo duidelijk bent geweest heeft ze op z'n minst het vermoéden dat je haar leuk vindt. Dat ze nog steeds contact met je blijft houden is dus een bijzonder goed teken. Als mijn crush me nu, op dit moment, zou vragen wat ik van hem vind, zou ik waarschijnlijk met m'n bek vol tanden staan en nog waarschijnlijker iets compleet onaardigs zeggen, want dat is hoe ik rol :'). Zo'n vraag valt niet goed te beantwoorden.

Ik snap dat je onzeker bent op dit punt, ben ik zelf ook, maar het allerallerbeste wat je nu kunt doen is óf a) blunt zeggen dat je haar leuk vindt, zonder doekjes eromheen óf b) wél een lichamelijke move maken. Aan je verhaal te horen gaat ze het echt niet afslaan, en zit ze net zo hard als jij te wachten. En als wel, dan ben je in ieder geval een kwelling armer.
pi_139844169
Gewoon je broek omlaag trekken en haar aankijken met een verwachtende blik.
pi_139844459
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Gewoon je broek omlaag trekken en haar aankijken met een verwachtende blik.
Zorg dan in godsnaam vooraf dat hij wel in volle glorie staat. Niets treuriger dan een slappe piemel.
pi_139844614
quote:
3s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zorg dan in godsnaam vooraf dat hij wel in volle glorie staat. Niets treuriger dan een slappe piemel.
Zit de afgelopen 10 minuten anders al op slagsterkte hoor
pi_139844640
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139844681
quote:
Godverdomme mens, waar was je?!
pi_139844726
Tevens: waarom zou je in godsnaam dat kleinste maatje kopen?
pi_139844824
quote:
5s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Tevens: waarom zou je in godsnaam dat kleinste maatje kopen?
Die is voor Somalische vrouwen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_139844884
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou zeggen wegens gewenning voor de Aziaten.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  Moderator / Redactie FP zondag 11 mei 2014 @ 21:55:34 #297
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139844951
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Even reageren uit het oogpunt van de autistische meisjeskneus, aangezien ik me daar redelijk in kan inleven :P. Als ze al tegen je heeft gezegd dat ze dat soort dingen niet zo snapt, is ze zichzelf aan het indekken. Zij zit waarschijnlijk net zo hard als jij te draaikonten, want als je zo duidelijk bent geweest heeft ze op z'n minst het vermoéden dat je haar leuk vindt. Dat ze nog steeds contact met je blijft houden is dus een bijzonder goed teken. Als mijn crush me nu, op dit moment, zou vragen wat ik van hem vind, zou ik waarschijnlijk met m'n bek vol tanden staan en nog waarschijnlijker iets compleet onaardigs zeggen, want dat is hoe ik rol :'). Zo'n vraag valt niet goed te beantwoorden.

Ik snap dat je onzeker bent op dit punt, ben ik zelf ook, maar het allerallerbeste wat je nu kunt doen is óf a) blunt zeggen dat je haar leuk vindt, zonder doekjes eromheen óf b) wél een lichamelijke move maken. Aan je verhaal te horen gaat ze het echt niet afslaan, en zit ze net zo hard als jij te wachten. En als wel, dan ben je in ieder geval een kwelling armer.
Dus go for it, yats!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139844954
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ik zou zeggen wegens gewenning voor de Aziaten.
Daarom ben ik ook leuker dan jij.
pi_139845407
Hnng, to send chick pikante foto van torso, or not to send..
pi_139845487
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nu je het zegt, het is de perfecte maat.
Laat je niet zo opnaaien joh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')