Precies. Direct en assertief zijn is zooooveel beter. Natuurlijk is iedereen ergens onzeker maar dat hoef je niet te uiten door dat soort vragen te stellen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. als ze je heel fantastisch vindt, zal ze dit zeker zeggen, maarja die kans is wss nog klein.
Als ze twijfelt, is dit geen positief punt. Ze antwoord dan positief, maar dat is dan overdreven of ze antwoord negatief en dan heb je jeze;f weer meer, terwijl het niet negatief was.
Echt mannen
Ja zeg, gooi het maar op ons mannen. Ik ben volgens mij redelijk duidelijk geweest, zowel qua hints, als qua vragen, als qua gesprekken. Het enige is dat ik dus niet direct gezegd heb dat ik iets voor haar voel. En juist dat is waarschijnlijk het probleem aangezien ze volgens eigen zeggen 'nogal autistisch is' op dit gebied. Maar ja, dat ben ik dus ook. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen, maar daadwerkelijk direct zeggen (of iets doen) waaruit je interesse blijkt vind ik lastig.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. als ze je heel fantastisch vindt, zal ze dit zeker zeggen, maarja die kans is wss nog klein.
Als ze twijfelt, is dit geen positief punt. Ze antwoord dan positief, maar dat is dan overdreven of ze antwoord negatief en dan heb je jeze;f weer meer, terwijl het niet negatief was.
Echt mannen
DOE iets. Stop met praten.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, gooi het maar op ons mannen. Ik ben volgens mij redelijk duidelijk geweest, zowel qua hints, als qua vragen, als qua gesprekken. Het enige is dat ik dus niet direct gezegd heb dat ik iets voor haar voel. En juist dat is waarschijnlijk het probleem aangezien ze volgens eigen zeggen 'nogal autistisch is' op dit gebied. Maar ja, dat ben ik dus ook. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen, maar daadwerkelijk direct zeggen (of iets doen) waaruit je interesse blijkt vind ik lastig.
Praten, praten, praten. Is enige wat ik lees. Je moet iets doen. Praten kan ze ook met een goede vriendin....quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef yats het volgende:
Ja zeg, gooi het maar op ons mannen. Ik ben volgens mij redelijk duidelijk geweest, zowel qua hints, als qua vragen, als qua gesprekken. Het enige is dat ik dus niet direct gezegd heb dat ik iets voor haar voel. En juist dat is waarschijnlijk het probleem aangezien ze volgens eigen zeggen 'nogal autistisch is' op dit gebied. Maar ja, dat ben ik dus ook. Ik kan prima ouwehoeren met vrouwen, maar daadwerkelijk direct zeggen (of iets doen) waaruit je interesse blijkt vind ik lastig.
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 11 mei 2014 20:11 schreef Planga het volgende:
Ik heb Paiq select. Best leuk, elke dag om half 9 een match, zaterdag geen match gehad. Ben benieuwd op ie nu zondag wel komt. Site heeft wel vaker problemen laatste weken.
Ik ook, direct geblokt xDquote:Op zondag 11 mei 2014 20:39 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lagniet dus. Vandaag wel een match gehad.
Geen idee, als je je inschrijft ben je meestal niet-betalend lid. Of het is een actie van een weekend dat iedereen Gold is.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik krijg een bericht van een meid op RP of ik met haar wil mailen want "Wil liever niet betalen hiervoor, betaal al voor genoeg websites." Maar ze heeft gouden sterren en betaalt er al voor want ze kan me persoonlijke berichten sturen.....
Raar....
Wel een mooie meid btw....maar raar
Of kan het een proefabonnement zijn?
Even reageren uit het oogpunt van de autistische meisjeskneus, aangezien ik me daar redelijk in kan inlevenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Zorg dan in godsnaam vooraf dat hij wel in volle glorie staat. Niets treuriger dan een slappe piemel.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Gewoon je broek omlaag trekken en haar aankijken met een verwachtende blik.
Zit de afgelopen 10 minuten anders al op slagsterkte hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zorg dan in godsnaam vooraf dat hij wel in volle glorie staat. Niets treuriger dan een slappe piemel.
Die is voor Somalische vrouwen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Tevens: waarom zou je in godsnaam dat kleinste maatje kopen?
Dus go for it, yats!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even reageren uit het oogpunt van de autistische meisjeskneus, aangezien ik me daar redelijk in kan inleven. Als ze al tegen je heeft gezegd dat ze dat soort dingen niet zo snapt, is ze zichzelf aan het indekken. Zij zit waarschijnlijk net zo hard als jij te draaikonten, want als je zo duidelijk bent geweest heeft ze op z'n minst het vermoéden dat je haar leuk vindt. Dat ze nog steeds contact met je blijft houden is dus een bijzonder goed teken. Als mijn crush me nu, op dit moment, zou vragen wat ik van hem vind, zou ik waarschijnlijk met m'n bek vol tanden staan en nog waarschijnlijker iets compleet onaardigs zeggen, want dat is hoe ik rol
. Zo'n vraag valt niet goed te beantwoorden.
Ik snap dat je onzeker bent op dit punt, ben ik zelf ook, maar het allerallerbeste wat je nu kunt doen is óf a) blunt zeggen dat je haar leuk vindt, zonder doekjes eromheen óf b) wél een lichamelijke move maken. Aan je verhaal te horen gaat ze het echt niet afslaan, en zit ze net zo hard als jij te wachten. En als wel, dan ben je in ieder geval een kwelling armer.
Daarom ben ik ook leuker dan jij.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wegens gewenning voor de Aziaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |