abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2014 @ 00:19:59 #101
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139854437
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goed verhaal he
Nog bekend met de LP?
pi_139854446
Ik zou zeggen regel een neger die jullie "overvalt" zodat je haar kan beschermen, maar ik zie haar zo met die stoere neger de zonsondergang tegemoet huppelen, dus ook al een kutidee :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139854465
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Aangenaam
Het meest leuke aan die houding is nog dat het weer de mogelijkheid tot meer dates triggert als het ware. Dat ga je ook echt uitstralen en pikken ze op, waardoor je echt in een soort stroomversnelling komt, datetechnisch gezien dan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139854485
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nog bekend met de LP?
Lp....lp....... uh?.....
pi_139854489
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeggen regel een neger die jullie "overvalt" zodat je haar kan beschermen, maar ik zie haar zo met die stoere neger de zonsondergang tegemoet huppelen, dus ook al een kutidee :')
Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijk :'). Grote stoere mannen willen, maar head over heels raken van de dorpskneus.
pi_139854500
Sommige van "ze" kotsen daar echter een beetje op hoor. Dus dat onderscheid moet je wel even maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_139854522
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijk :'). Grote stoere mannen willen, maar head over heels raken van de dorpskneus.
Oh ik wil geen stoere, grote man, mijn FB is er een en ik vind het altijd een beetje genant :D
pi_139854526
Jij denkt dat die chick for the sake of it gewoon met een dude van Groningen naar fucking rotterdam naar weetikveel waar om de eendjes te voeren? she wants some yats, geef haar verdomme dan ook de yats!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139854533
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef yats het volgende:
Hoe kom ik dan bij dat jij in Amsterdam woont? Toch gok ik dat het een andere regio is (Arnhem).
Geen idee. Ik bevind me wat meer in het midden van het land, tikje naar het zuiden.
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gaf :N

Levert niks op, daarna ben ik pas gaan janken :Y
Ik zou toch weer overwegen terug te gaan naar de geen fuck geven-periode als ik jou was.
pi_139854542
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben beide, stap op mijn vliegend tapijt en kom mee naar m'n grot.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:23:37 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139854567
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Jij denkt dat die chick for the sake of it gewoon met een dude van Groningen naar fucking rotterdam naar weetikveel waar om de eendjes te voeren? she wants some yats, geef haar verdomme dan ook de yats!
Dit! En anders is ze gewoon achterlijk en heb je er toch niet veel aan hoor yats.
pi_139854644
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh ik wil geen stoere, grote man, mijn FB is er een en ik vind het altijd een beetje genant :D
Schuif maar door :'). Groot en breed O+. Cavemen maar dan slim, zeg maar O+.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:26:34 #113
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139854651
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, ook dan niet. Godverredomme yats, ik zit hier goede wijn te verspillen aan dit gedoe. Geloof me nou maar. Als ze je niet had gewild was dat al duidelijk geweest.
Ok, dat is zonde van de wijn. Goede wijn hoor je niet te verspillen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139854667
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Schuif maar door :'). Groot en breed O+. Cavemen maar dan slim, zeg maar O+.
Hmmmmmmssss noes. De F is *O*
pi_139854809
Oehoehoeh, WNC liked my profile pic, so I guess you could say things are getting pretty serious O+.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:32:20 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139854824
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Geloof me, het zou bij mij niet voor het eerst zijn. |:(

quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het meest leuke aan die houding is nog dat het weer de mogelijkheid tot meer dates triggert als het ware. Dat ga je ook echt uitstralen en pikken ze op, waardoor je echt in een soort stroomversnelling komt, datetechnisch gezien dan.
Ik herken het deels wel. Als ik eenmaal een echte date heb ben ik meestal wel relaxt en leid dat dus inderdaad vrijwel altijd tot een vervolgdate. En de keren dat dat niet gebeurde, ja, daar ontbrak van beide kanten altijd een klik.

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Geen idee hoe haar ex'en eruit zien.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_139854849
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Oehoehoeh, WNC liked my profile pic, so I guess you could say things are getting pretty serious O+.
Link?
  maandag 12 mei 2014 @ 00:33:57 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139854873
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Ik herken het deels wel. Als ik eenmaal een echte date heb ben ik meestal wel relaxt en leid dat dus inderdaad vrijwel altijd tot een vervolgdate. En de keren dat dat niet gebeurde, ja, daar ontbrak van beide kanten altijd een klik.

[..]

Ze zijn er wel, die vriendschappelijke afspraken, maar dat kun je merken. Aan hoe je met elkaar omgaat, of er geflirt wordt etc. Was dit nou die dame aan wie je gekoppeld was of die dame via een datingsite?
pi_139854931
quote:
Huur anders gewoon iemand van de toneelacademie in een negerpak in. Doen ze bij Sesamstraat al jaren met het Gerda Havertong karakter.
pi_139854988
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Link?
Nog een glas en ik doe het :').

Ik ben niet in m'n uppie aan het drinken mensen, echt niet ;(. Of nou ja, nu wel, maar alleen omdat er nog wat in de fles zat die een vriendin net meenam ;(. Echt. ;(.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:41:01 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139855060
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ze zijn er wel, die vriendschappelijke afspraken, maar dat kun je merken. Aan hoe je met elkaar omgaat, of er geflirt wordt etc. Was dit nou die dame aan wie je gekoppeld was of die dame via een datingsite?
Geen van tweeën. Ik heb twee blind dates gehad die je als 'koppelen' kunt zien maar die niet extreem succesvol waren. Via een datingsite heb ik nog nooit een date gehad, of je moet tinder mee gaan tellen. Ik heb haar via een vriendin van me leren kennen en toevallig hebben we twee dezelfde hobby's. Daardoor ben ik met haar in gesprek gebleven en zijn er door de gesprekken en leuke tijd met zijn tweeën dus (in ieder geval bij mij) gevoelens ontstaan. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe kun je het volgens jou merken als het puur vriendschappelijk is?

quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nog een glas en ik doe het :').

Ik ben niet in m'n uppie aan het drinken mensen, echt niet ;(. Of nou ja, nu wel, maar alleen omdat er nog wat in de fles zat die een vriendin net meenam ;(. Echt. ;(.
Dat zei ik gisteravond ook. :D
pi_139855071
quote:

[..]

[..]

NOU EN je hebt niks te verliezen!
Ik geef het op. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:44:02 #123
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139855140
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:41 schreef habitue het volgende:

[..]

NOU EN je hebt niks te verliezen!
Ik geef het op. ;(
Ego en eigenwaarde...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:45:15 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139855184
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:41 schreef yats het volgende:

[..]

Geen van tweeën. Ik heb twee blind dates gehad die je als 'koppelen' kunt zien maar die niet extreem succesvol waren. Via een datingsite heb ik nog nooit een date gehad, of je moet tinder mee gaan tellen. Ik heb haar via een vriendin van me leren kennen en toevallig hebben we twee dezelfde hobby's. Daardoor ben ik met haar in gesprek gebleven en zijn er door de gesprekken en leuke tijd met zijn tweeën dus (in ieder geval bij mij) gevoelens ontstaan. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe kun je het volgens jou merken als het puur vriendschappelijk is?

[..]

Dat zei ik gisteravond ook. :D
Waar zijn jouw gevoelens op gebaseerd dan? Of is het meer dat je de peu nerveu door de war haalt met verliefdheid? Je hebt leuk vriendschappelijk contact en wilt wel graag meer dan alleen vriendschappelijk met haar omgaan. Dan moet je dus niet te lang wachten en zoals habitue al zei: haar zoenen. Niet zomaar bij het hallo zeggen want dat past zo te lezen niet bij je karakter. Maar ook jij weet nog wel hoe dat ging toch? Hoe je dat een beetje opbouwt zonder dat het al te corny wordt of glijerig. Dus flirt, knipoog, lach, raak haar aan als dat passend is en denk voor de rest niet teveel na. Lukt dat? En dan ZOENEN :P
  maandag 12 mei 2014 @ 00:53:15 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139855380
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waar zijn jouw gevoelens op gebaseerd dan? Of is het meer dat je de peu nerveu door de war haalt met verliefdheid? Je hebt leuk vriendschappelijk contact en wilt wel graag meer dan alleen vriendschappelijk met haar omgaan. Dan moet je dus niet te lang wachten en zoals habitue al zei: haar zoenen. Niet zomaar bij het hallo zeggen want dat past zo te lezen niet bij je karakter. Maar ook jij weet nog wel hoe dat ging toch? Hoe je dat een beetje opbouwt zonder dat het al te corny wordt of glijerig. Dus flirt, knipoog, lach, raak haar aan als dat passend is en denk voor de rest niet teveel na. Lukt dat? En dan ZOENEN :P
Mijn gevoelens voor haar bedoel je? Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen hoe het met verliefdheid werkt? Het is niet iets waar je voor kiest meestal.

En inderdaad, ik ben er de persoon niet naar om bij het hallo zeggen snel te zoenen met iemand. En of ik nog weet hoe het gaat? Nou ja, de laatste keer zoenen is misschien net 1,5 maand geleden, al 'plan' ik zoiets eigenlijk nooit, het gaat altijd vrij spontaan op het moment dat ik er echt van overtuigd ben dat de vrouw in kwestie me leuk vind. Ik hoop dat dat nadenken eens verdwijnt, want dat doe ik helaas vrij veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')