Ik heb contact gezocht, m'n nr gegeven en als ik tijd had gehad aankomende week zelfs een datum gepland.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
Dieptepunt: Er wordt alleen maar over geluld en niemand heeft het nog daadwerkelijk gedaan.
True that! Excuus! Jij bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb contact gezocht, m'n nr gegeven en als ik tijd had gehad aankomende week zelfs een datum gepland.
Ik ben er nog niet klaar voor na 3 dates om m'n liefde te verklaren hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dieptepunt: Er wordt alleen maar over geluld en niemand heeft het nog daadwerkelijk gedaan.
Niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor na 3 dates om m'n liefde te verklaren hoor
Dat risico wil ik wel nemenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet?. Pas nou op, straks zoekt ze iemand die het juist wel zo snel doet
![]()
Bij mij is hij al automatisch 1 dag verlengd?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:29 schreef Planga het volgende:
Tip: zaterdag geen match gehad op Paiq? Even het team laten weten, verlengen ze kosteloos 2 dagen je lidmaatschap.
Had het nu maar gemeld.. had je nog een extra dag gehadquote:Op maandag 12 mei 2014 14:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bij mij is hij al automatisch 1 dag verlengd?
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had het nu maar gemeld.. had je nog een extra dag gehad
Het werkt echt? Als in waarvoor?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:18 schreef Aisomont het volgende:
Heb haar met rust gelaten, en kennelijk werkt dat inderdaad echt,
Voor een betere uitkomst van alles, voor niet wanhopig overkomen, voor niet onzeker overkomen, dat soort dingen. Normaal ben ik daar een kei in. Maar alleen virtueel, aan de telefoon of in het echt nooit last van.quote:
Thxs for the mental support! Ik hoop dat ik me er straks overheen kan zetten en een goed moment kan vinden om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat hotelletje zie ik (vandaag) niet gebeuren, maar mocht het toch gebeuren ben ik er niet het type voor dat meteen als een beest tekeer gaat. Ik verwen altijd eerst uitgebreid de vrouw voordat ik zelf aan de slag ga. Overigens is het wat ze me vertelde voor haar dubbel zo lang geleden....quote:Op maandag 12 mei 2014 12:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ga er dan maar gewoon vanuit dat ze die al heeft gegeven.en ga ervoor ik heb zelfs voor de occasion mijn ondertitel en onderschrift aangepast. Mochten jullie uitwijken naar een hotelletje, doe een beeeeeeeetje rustig he, dont unleash 1.5 jaar not geyatst tegelijk.
Zo klinkt het haast wel ja, Terwijl het zo veelbelovend begon de afgelopen weken.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat HJ momenteel helaas het grootste dieptepunt heeft in dit topic
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:20 schreef Aisomont het volgende:
Voor een betere uitkomst van alles, voor niet wanhopig overkomen, voor niet onzeker overkomen, dat soort dingen. Normaal ben ik daar een kei in. Maar alleen virtueel, aan de telefoon of in het echt nooit last van.
Door te zoenen he.. niet door te praten!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef yats het volgende:
om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat
Ik word echt heel snel verliefd altijd. Als ik het niet op een eerste date wordt, weet ik wel dat ik het kan worden, dat zie ik aankomen. Ze mist wat dat betreft net dat laatste stukje eigenlijk. En dan gaat het er niet eens om hoe ze al dan niet bij mij past. Je gok is wat dat betreft goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.
Kan jij vanaf eerste date al verliefd zijn/worden dan?
Al gok ik dat ik het moet lezen als, leuke meid, maar verder niet geintresseerd erin
En dat is iets wat niet later nog zou kunnen blijken dat ze dat wel bezit?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Aisomont het volgende:
Ze mist wat dat betreft net dat laatste stukje eigenlijk
Onthoud mijn protipquote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs for the mental support! Ik hoop dat ik me er straks overheen kan zetten en een goed moment kan vinden om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat hotelletje zie ik (vandaag) niet gebeuren, maar mocht het toch gebeuren ben ik er niet het type voor dat meteen als een beest tekeer gaat. Ik verwen altijd eerst uitgebreid de vrouw voordat ik zelf aan de slag ga. Overigens is het wat ze me vertelde voor haar dubbel zo lang geleden....
[..]
Zo klinkt het haast wel ja, Terwijl het zo veelbelovend begon de afgelopen weken.
Alles kan. Maar daar kom je vanzelf achter, of je het nou een date noemt of gewoon een avondje plezier. Het is nu het tweede geworden.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is iets wat niet later nog zou kunnen blijken dat ze dat wel bezit?
Nee, we hebben afgesproken dat er minimaal 10 meter tussen ons blijft.quote:
Dat laatste zou voor mij ook al een flinke stap en een overwinning op mezelf zijn. Gek genoeg heb ik minder moeite om iemand te zoenen als er geen verliefde gevoelens in het spel zijn zoals 1,5 maand terug bij de 'tinder date'.quote:
Daar mag je wel vanuit gaan gezien de formulering.quote:
Ik ga het proberen, nu maar hopen dat ik niet dichtklap en toch weer terugkrabbel. Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.quote:
De wat?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef yats het volgende:
Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.
Ook niet op de wangen gezoend bij de ontmoeting?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, nu maar hopen dat ik niet dichtklap en toch weer terugkrabbel. Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |