Bedoel je een stoppelbaard?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
T'is een modeverschijnsel. Over een paar jaar wil menig vrouw weer dat iedereen een compleet gladgeschoren gezicht heeft, terwijl nu de lichte baardjes erg in zijn.
Non-chalant je baardje laten staan en er non-chalant uit zien is inderdaad iets wat meer tijd kost ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een baard zou een clown wel leuk kunnen staan denk ik.
Scheren is anders makkelijker dan een baard laten staan heb ik gemerkt. Wat begon met luiheid is een tijdrovend iets geworden.
Net tussen stoppelbaard en baard in.quote:
Ligt eraan waar.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zo oneerlijk is dat. Als ík m'n baard laat staan is het weer vies en bah enzo.
Je hebt er anders wel het songfestival mee gewonnenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zo oneerlijk is dat. Als ík m'n baard laat staan is het weer vies en bah enzo.
Eigenlijk een soort heel lang schuurpapier dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net tussen stoppelbaard en baard in.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel het songfestival mee gewonnen
*proest*quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht willen dat ik zijn/haar lichaam had.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft hij het al gehad overquote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
5 zinnen verder en hij wil al tegen me aan zitten
Echt wat een mafkees!
Had vast niet lang geduurd. Zeker omdat ie ook al tig keer zat te hinten dat het Tinder t elangzaam gingquote:Op maandag 12 mei 2014 11:49 schreef habitue het volgende:
Heeft hij het al gehad overmassages geven
?
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar handquote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
5 zinnen verder en hij wil al tegen me aan zitten
Echt wat een mafkees!
Je kan alles zeggen, maar het schiet wel op zo!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar hand)
Toen vertelde ze dat dat een hobby van haar was (zin 3)
Dus ik zei: ok, cool, wanneer neem je me mee? (zin 4)
Dinsdagavond of donderdagavond (zin 5)
Dus nu ga ik di of do schieten met haar
Moet het nog even bevestigen (zin 6)
Haha coolquote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar hand)
Wow!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van. Al was dat niet de reden om hem weer eens te laten staan. Ik vind het gewoon leuk om mijn uiterlijk af en toe wat te veranderen. Maar wellicht scheelt het dat het bij mij sowieso vrij snel groeit en er dus binnen een week al een redelijk vol baardje is.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Buffell het volgende:
Baarden zorgen sowieso al voor dampende vrouwmenschen.
Zo moeilijk is dat niet. Ik ben gewoon niet heel goed in het tijdig opmerken van hints/interesse van vrouwen. Bij mijn laatste ex koos zij er op de tweede date uiteindelijk na 1,5 uur slap ouwehoeren op de bank voor om mij maar gewoon te zoenen, waarna er een leuke nacht uit voort kwam om vervolgens 7 jaar bij elkaar te blijven. En zo is het eigenlijk bij al mijn relaties gegaan. Het eerste initiatief (aanspreken, beetje ouwehoeren, nummer vragen) heb ik zoals ik al vaker hier gezegd heb geen moeite mee, alleen het deel daarna is mijn probleem. Dan word ik onzeker en ga ik twijfelen of er interesse in mij is en of/wanneer/hoe ik mijn interesse kan laten blijken etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:43 schreef habitue het volgende:
Wat ik niet snap yats, hoe kun je dagen achtereenvolgens met een vrouw optrekken zonder dat je weet dat het puur vriendschappelijk is of niet. het zal de kant op gaan naar waar jij het op laat gaan.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, yats, je hebt me geïnspireerd gisteravond. Jij, en de wijn, denk ik, maar goed. Ik ben dat gewellesnietes zat, en besefte me toen ik jouw posts zag hoe teringonzeker dat gedoe overkomt, dus heb besloten dat ik WNC ga veroveren.
Succes vandaag knul.
Dat laatste is hier dan weer niet het geval, dan had ik het al geweten. Ik ben vier jaar geestelijk door de mangel heengehaald voor ik mijn ballen terugvond en geen trek meer had in die waanzin.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan ben je fucked, maat. Loop er af en aan 2 jaar mee te kutten, wordt nooit wat. Krijg er zelfs borderline-gevoelens bij (haar kant), maar daar weet jij geloof ik alles van.
Ga er dan maar gewoon vanuit dat ze die al heeft gegeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van. Al was dat niet de reden om hem weer eens te laten staan. Ik vind het gewoon leuk om mijn uiterlijk af en toe wat te veranderen. Maar wellicht scheelt het dat het bij mij sowieso vrij snel groeit en er dus binnen een week al een redelijk vol baardje is.
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Ik ben gewoon niet heel goed in het tijdig opmerken van hints/interesse van vrouwen. Bij mijn laatste ex koos zij er op de tweede date uiteindelijk na 1,5 uur slap ouwehoeren op de bank voor om mij maar gewoon te zoenen, waarna er een leuke nacht uit voort kwam om vervolgens 7 jaar bij elkaar te blijven. En zo is het eigenlijk bij al mijn relaties gegaan. Het eerste initiatief (aanspreken, beetje ouwehoeren, nummer vragen) heb ik zoals ik al vaker hier gezegd heb geen moeite mee, alleen het deel daarna is mijn probleem. Dan word ik onzeker en ga ik twijfelen of er interesse in mij is en of/wanneer/hoe ik mijn interesse kan laten blijken etc.
[..]Mocht het bij mij niets worden kan het dus toch nog tot iets positiefs leiden voor jou. Succes in ieder geval!
Ik geloof dat HJ momenteel helaas het grootste dieptepunt heeft in dit topicquote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Jezus wat gaat dit hard. Wat zijn de hoogte en dieptepunten van de afgelopen dagen?
Hoogtepunt: iedereen gaat zijn liefde verklaren/laten zien aan zijn date.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Jezus wat gaat dit hard. Wat zijn de hoogte en dieptepunten van de afgelopen dagen?
Gewéldig samengevatquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hoogtepunt: iedereen gaat zijn liefde verklaren/laten zien aan zijn date.
Dieptepunt: Er wordt alleen maar over geluld en niemand heeft het nog daadwerkelijk gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |