Het meest leuke aan die houding is nog dat het weer de mogelijkheid tot meer dates triggert als het ware. Dat ga je ook echt uitstralen en pikken ze op, waardoor je echt in een soort stroomversnelling komt, datetechnisch gezien dan.quote:
Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijkquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeggen regel een neger die jullie "overvalt" zodat je haar kan beschermen, maar ik zie haar zo met die stoere neger de zonsondergang tegemoet huppelen, dus ook al een kutidee
Oh ik wil geen stoere, grote man, mijn FB is er een en ik vind het altijd een beetje genantquote:Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijk. Grote stoere mannen willen, maar head over heels raken van de dorpskneus.
Geen idee. Ik bevind me wat meer in het midden van het land, tikje naar het zuiden.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef yats het volgende:
Hoe kom ik dan bij dat jij in Amsterdam woont? Toch gok ik dat het een andere regio is (Arnhem).
Ik zou toch weer overwegen terug te gaan naar de geen fuck geven-periode als ik jou was.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gaf![]()
Levert niks op, daarna ben ik pas gaan janken
Ik ben beide, stap op mijn vliegend tapijt en kom mee naar m'n grot.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het allerallerergste is dus dat ik op dit soort types val hè, uiteindelijk. Grote stoere mannen willen, maar head over heels raken van de dorpskneus.
Dit! En anders is ze gewoon achterlijk en heb je er toch niet veel aan hoor yats.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Jij denkt dat die chick for the sake of it gewoon met een dude van Groningen naar fucking rotterdam naar weetikveel waar om de eendjes te voeren? she wants some yats, geef haar verdomme dan ook de yats!
Schuif maar doorquote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh ik wil geen stoere, grote man, mijn FB is er een en ik vind het altijd een beetje genant
Ok, dat is zonde van de wijn. Goede wijn hoor je niet te verspillen.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, ook dan niet. Godverredomme yats, ik zit hier goede wijn te verspillen aan dit gedoe. Geloof me nou maar. Als ze je niet had gewild was dat al duidelijk geweest.
Hmmmmmmssss noes. De F isquote:Op maandag 12 mei 2014 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schuif maar door. Groot en breed
. Cavemen maar dan slim, zeg maar
.
Geloof me, het zou bij mij niet voor het eerst zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Jij denkt dat die chick for the sake of it gewoon met een dude van Groningen naar fucking rotterdam naar weetikveel waar om de eendjes te voeren? she wants some yats, geef haar verdomme dan ook de yats!
Ik herken het deels wel. Als ik eenmaal een echte date heb ben ik meestal wel relaxt en leid dat dus inderdaad vrijwel altijd tot een vervolgdate. En de keren dat dat niet gebeurde, ja, daar ontbrak van beide kanten altijd een klik.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het meest leuke aan die houding is nog dat het weer de mogelijkheid tot meer dates triggert als het ware. Dat ga je ook echt uitstralen en pikken ze op, waardoor je echt in een soort stroomversnelling komt, datetechnisch gezien dan.
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Geen idee hoe haar ex'en eruit zien.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeggen regel een neger die jullie "overvalt" zodat je haar kan beschermen, maar ik zie haar zo met die stoere neger de zonsondergang tegemoet huppelen, dus ook al een kutidee
Link?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Oehoehoeh, WNC liked my profile pic, so I guess you could say things are getting pretty serious.
Ze zijn er wel, die vriendschappelijke afspraken, maar dat kun je merken. Aan hoe je met elkaar omgaat, of er geflirt wordt etc. Was dit nou die dame aan wie je gekoppeld was of die dame via een datingsite?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het zou bij mij niet voor het eerst zijn.
[..]
Ik herken het deels wel. Als ik eenmaal een echte date heb ben ik meestal wel relaxt en leid dat dus inderdaad vrijwel altijd tot een vervolgdate. En de keren dat dat niet gebeurde, ja, daar ontbrak van beide kanten altijd een klik.
[..]
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Geen idee hoe haar ex'en eruit zien.
Huur anders gewoon iemand van de toneelacademie in een negerpak in. Doen ze bij Sesamstraat al jaren met het Gerda Havertong karakter.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Geen idee hoe haar ex'en eruit zien.
Nog een glas en ik doe hetquote:
Geen van tweeën. Ik heb twee blind dates gehad die je als 'koppelen' kunt zien maar die niet extreem succesvol waren. Via een datingsite heb ik nog nooit een date gehad, of je moet tinder mee gaan tellen. Ik heb haar via een vriendin van me leren kennen en toevallig hebben we twee dezelfde hobby's. Daardoor ben ik met haar in gesprek gebleven en zijn er door de gesprekken en leuke tijd met zijn tweeën dus (in ieder geval bij mij) gevoelens ontstaan. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe kun je het volgens jou merken als het puur vriendschappelijk is?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, die vriendschappelijke afspraken, maar dat kun je merken. Aan hoe je met elkaar omgaat, of er geflirt wordt etc. Was dit nou die dame aan wie je gekoppeld was of die dame via een datingsite?
Dat zei ik gisteravond ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog een glas en ik doe het.
Ik ben niet in m'n uppie aan het drinken mensen, echt niet. Of nou ja, nu wel, maar alleen omdat er nog wat in de fles zat die een vriendin net meenam
. Echt.
.
NOU EN je hebt niks te verliezen!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het zou bij mij niet voor het eerst zijn.
[..]
Ego en eigenwaarde...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:41 schreef habitue het volgende:
[..]
NOU EN je hebt niks te verliezen!
Ik geef het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Waar zijn jouw gevoelens op gebaseerd dan? Of is het meer dat je de peu nerveu door de war haalt met verliefdheid? Je hebt leuk vriendschappelijk contact en wilt wel graag meer dan alleen vriendschappelijk met haar omgaan. Dan moet je dus niet te lang wachten en zoals habitue al zei: haar zoenen. Niet zomaar bij het hallo zeggen want dat past zo te lezen niet bij je karakter. Maar ook jij weet nog wel hoe dat ging toch? Hoe je dat een beetje opbouwt zonder dat het al te corny wordt of glijerig. Dus flirt, knipoog, lach, raak haar aan als dat passend is en denk voor de rest niet teveel na. Lukt dat? En dan ZOENENquote:Op maandag 12 mei 2014 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen van tweeën. Ik heb twee blind dates gehad die je als 'koppelen' kunt zien maar die niet extreem succesvol waren. Via een datingsite heb ik nog nooit een date gehad, of je moet tinder mee gaan tellen. Ik heb haar via een vriendin van me leren kennen en toevallig hebben we twee dezelfde hobby's. Daardoor ben ik met haar in gesprek gebleven en zijn er door de gesprekken en leuke tijd met zijn tweeën dus (in ieder geval bij mij) gevoelens ontstaan. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe kun je het volgens jou merken als het puur vriendschappelijk is?
[..]
Dat zei ik gisteravond ook.
Mijn gevoelens voor haar bedoel je? Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen hoe het met verliefdheid werkt? Het is niet iets waar je voor kiest meestal.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw gevoelens op gebaseerd dan? Of is het meer dat je de peu nerveu door de war haalt met verliefdheid? Je hebt leuk vriendschappelijk contact en wilt wel graag meer dan alleen vriendschappelijk met haar omgaan. Dan moet je dus niet te lang wachten en zoals habitue al zei: haar zoenen. Niet zomaar bij het hallo zeggen want dat past zo te lezen niet bij je karakter. Maar ook jij weet nog wel hoe dat ging toch? Hoe je dat een beetje opbouwt zonder dat het al te corny wordt of glijerig. Dus flirt, knipoog, lach, raak haar aan als dat passend is en denk voor de rest niet teveel na. Lukt dat? En dan ZOENEN
Dan ben je fucked, maat. Loop er af en aan 2 jaar mee te kutten, wordt nooit wat. Krijg er zelfs borderline-gevoelens bij (haar kant), maar daar weet jij geloof ik alles van.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat te doen met iemand met bindingsangst? Afwachten en niks overhaasten in de wetenschap dat het wellicht nooit wat gaat worden of is dat echt onbegonnen werk?
Ligt heel erg aan de baard. En het hoofd eronder. Als je me doet denken aan m'n vrome oom is het toch echt instant dryness.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Buffell het volgende:
Baarden zorgen sowieso al voor dampende vrouwmenschen.
Uiteraard. Jij bent meer van de Conchita Wurst-baarden?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de baard. En het hoofd eronder. Als je me doet denken aan m'n vrome oom is het toch echt instant dryness.
Het valt me wel op dat ik sinds ik een baard heb wel meer aandacht krijg.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Buffell het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat ik sinds ik een baard heb wel meer aandacht krijg.zo oneerlijk is dat. Als ík m'n baard laat staan is het weer vies en bah enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat ik sinds ik een baard heb wel meer aandacht krijg.Zolang je gewoon normale baardgroei hebt en niet van die random plukken overal, en het een beetje bijhoudt, is een baard vaker een positief dan negatief puntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
Een baard zou een clown wel leuk kunnen staan denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zo oneerlijk is dat. Als ík m'n baard laat staan is het weer vies en bah enzo.
Bedoel je een stoppelbaard?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
T'is een modeverschijnsel. Over een paar jaar wil menig vrouw weer dat iedereen een compleet gladgeschoren gezicht heeft, terwijl nu de lichte baardjes erg in zijn.
Non-chalant je baardje laten staan en er non-chalant uit zien is inderdaad iets wat meer tijd kost ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een baard zou een clown wel leuk kunnen staan denk ik.
Scheren is anders makkelijker dan een baard laten staan heb ik gemerkt. Wat begon met luiheid is een tijdrovend iets geworden.
Net tussen stoppelbaard en baard in.quote:
Ligt eraan waar.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel het songfestival mee gewonnenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort heel lang schuurpapier dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net tussen stoppelbaard en baard in.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel het songfestival mee gewonnen
*proest*quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht willen dat ik zijn/haar lichaam had.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft hij het al gehad overquote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
5 zinnen verder en hij wil al tegen me aan zitten
Echt wat een mafkees!
Had vast niet lang geduurd. Zeker omdat ie ook al tig keer zat te hinten dat het Tinder t elangzaam gingquote:Op maandag 12 mei 2014 11:49 schreef habitue het volgende:
Heeft hij het al gehad overmassages geven
?
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar handquote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Cue_ het volgende:
5 zinnen verder en hij wil al tegen me aan zitten
Echt wat een mafkees!
Je kan alles zeggen, maar het schiet wel op zo!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar hand)
Toen vertelde ze dat dat een hobby van haar was (zin 3)
Dus ik zei: ok, cool, wanneer neem je me mee? (zin 4)
Dinsdagavond of donderdagavond (zin 5)
Dus nu ga ik di of do schieten met haar
Moet het nog even bevestigen (zin 6)
Haha coolquote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
van de week sprak iemand me aan ivm een foto die ze zag. Dus ik even verder spitten en reageerde terug op een foto van haar (ze had een pistool in haar hand)
Wow!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van. Al was dat niet de reden om hem weer eens te laten staan. Ik vind het gewoon leuk om mijn uiterlijk af en toe wat te veranderen. Maar wellicht scheelt het dat het bij mij sowieso vrij snel groeit en er dus binnen een week al een redelijk vol baardje is.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Buffell het volgende:
Zo moeilijk is dat niet. Ik ben gewoon niet heel goed in het tijdig opmerken van hints/interesse van vrouwen. Bij mijn laatste ex koos zij er op de tweede date uiteindelijk na 1,5 uur slap ouwehoeren op de bank voor om mij maar gewoon te zoenen, waarna er een leuke nacht uit voort kwam om vervolgens 7 jaar bij elkaar te blijven. En zo is het eigenlijk bij al mijn relaties gegaan. Het eerste initiatief (aanspreken, beetje ouwehoeren, nummer vragen) heb ik zoals ik al vaker hier gezegd heb geen moeite mee, alleen het deel daarna is mijn probleem. Dan word ik onzeker en ga ik twijfelen of er interesse in mij is en of/wanneer/hoe ik mijn interesse kan laten blijken etc.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:43 schreef habitue het volgende:
Wat ik niet snap yats, hoe kun je dagen achtereenvolgens met een vrouw optrekken zonder dat je weet dat het puur vriendschappelijk is of niet. het zal de kant op gaan naar waar jij het op laat gaan.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, yats, je hebt me geïnspireerd gisteravond. Jij, en de wijn, denk ik, maar goed. Ik ben dat gewellesnietes zat, en besefte me toen ik jouw posts zag hoe teringonzeker dat gedoe overkomt, dus heb besloten dat ik WNC ga veroveren.
Succes vandaag knul.
Dat laatste is hier dan weer niet het geval, dan had ik het al geweten. Ik ben vier jaar geestelijk door de mangel heengehaald voor ik mijn ballen terugvond en geen trek meer had in die waanzin.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan ben je fucked, maat. Loop er af en aan 2 jaar mee te kutten, wordt nooit wat. Krijg er zelfs borderline-gevoelens bij (haar kant), maar daar weet jij geloof ik alles van.
Ga er dan maar gewoon vanuit dat ze die al heeft gegeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van. Al was dat niet de reden om hem weer eens te laten staan. Ik vind het gewoon leuk om mijn uiterlijk af en toe wat te veranderen. Maar wellicht scheelt het dat het bij mij sowieso vrij snel groeit en er dus binnen een week al een redelijk vol baardje is.
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Ik ben gewoon niet heel goed in het tijdig opmerken van hints/interesse van vrouwen. Bij mijn laatste ex koos zij er op de tweede date uiteindelijk na 1,5 uur slap ouwehoeren op de bank voor om mij maar gewoon te zoenen, waarna er een leuke nacht uit voort kwam om vervolgens 7 jaar bij elkaar te blijven. En zo is het eigenlijk bij al mijn relaties gegaan. Het eerste initiatief (aanspreken, beetje ouwehoeren, nummer vragen) heb ik zoals ik al vaker hier gezegd heb geen moeite mee, alleen het deel daarna is mijn probleem. Dan word ik onzeker en ga ik twijfelen of er interesse in mij is en of/wanneer/hoe ik mijn interesse kan laten blijken etc.
[..]Mocht het bij mij niets worden kan het dus toch nog tot iets positiefs leiden voor jou. Succes in ieder geval!
Ik geloof dat HJ momenteel helaas het grootste dieptepunt heeft in dit topicquote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Jezus wat gaat dit hard. Wat zijn de hoogte en dieptepunten van de afgelopen dagen?
Hoogtepunt: iedereen gaat zijn liefde verklaren/laten zien aan zijn date.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Jezus wat gaat dit hard. Wat zijn de hoogte en dieptepunten van de afgelopen dagen?
Gewéldig samengevatquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hoogtepunt: iedereen gaat zijn liefde verklaren/laten zien aan zijn date.
Dieptepunt: Er wordt alleen maar over geluld en niemand heeft het nog daadwerkelijk gedaan.
Ik heb contact gezocht, m'n nr gegeven en als ik tijd had gehad aankomende week zelfs een datum gepland.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
Dieptepunt: Er wordt alleen maar over geluld en niemand heeft het nog daadwerkelijk gedaan.
True that! Excuus! Jij bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb contact gezocht, m'n nr gegeven en als ik tijd had gehad aankomende week zelfs een datum gepland.
Ik ben er nog niet klaar voor na 3 dates om m'n liefde te verklaren hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor na 3 dates om m'n liefde te verklaren hoor
Dat risico wil ik wel nemenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet?. Pas nou op, straks zoekt ze iemand die het juist wel zo snel doet
![]()
Bij mij is hij al automatisch 1 dag verlengd?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:29 schreef Planga het volgende:
Tip: zaterdag geen match gehad op Paiq? Even het team laten weten, verlengen ze kosteloos 2 dagen je lidmaatschap.
Had het nu maar gemeld.. had je nog een extra dag gehadquote:Op maandag 12 mei 2014 14:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bij mij is hij al automatisch 1 dag verlengd?
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had het nu maar gemeld.. had je nog een extra dag gehad
Het werkt echt? Als in waarvoor?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:18 schreef Aisomont het volgende:
Heb haar met rust gelaten, en kennelijk werkt dat inderdaad echt,
Voor een betere uitkomst van alles, voor niet wanhopig overkomen, voor niet onzeker overkomen, dat soort dingen. Normaal ben ik daar een kei in. Maar alleen virtueel, aan de telefoon of in het echt nooit last van.quote:
Thxs for the mental support! Ik hoop dat ik me er straks overheen kan zetten en een goed moment kan vinden om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat hotelletje zie ik (vandaag) niet gebeuren, maar mocht het toch gebeuren ben ik er niet het type voor dat meteen als een beest tekeer gaat. Ik verwen altijd eerst uitgebreid de vrouw voordat ik zelf aan de slag ga. Overigens is het wat ze me vertelde voor haar dubbel zo lang geleden....quote:Op maandag 12 mei 2014 12:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ga er dan maar gewoon vanuit dat ze die al heeft gegeven.en ga ervoor ik heb zelfs voor de occasion mijn ondertitel en onderschrift aangepast. Mochten jullie uitwijken naar een hotelletje, doe een beeeeeeeetje rustig he, dont unleash 1.5 jaar not geyatst tegelijk.
Zo klinkt het haast wel ja, Terwijl het zo veelbelovend begon de afgelopen weken.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat HJ momenteel helaas het grootste dieptepunt heeft in dit topic
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:20 schreef Aisomont het volgende:
Voor een betere uitkomst van alles, voor niet wanhopig overkomen, voor niet onzeker overkomen, dat soort dingen. Normaal ben ik daar een kei in. Maar alleen virtueel, aan de telefoon of in het echt nooit last van.
Door te zoenen he.. niet door te praten!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef yats het volgende:
om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat
Ik word echt heel snel verliefd altijd. Als ik het niet op een eerste date wordt, weet ik wel dat ik het kan worden, dat zie ik aankomen. Ze mist wat dat betreft net dat laatste stukje eigenlijk. En dan gaat het er niet eens om hoe ze al dan niet bij mij past. Je gok is wat dat betreft goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.
Kan jij vanaf eerste date al verliefd zijn/worden dan?
Al gok ik dat ik het moet lezen als, leuke meid, maar verder niet geintresseerd erin
En dat is iets wat niet later nog zou kunnen blijken dat ze dat wel bezit?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Aisomont het volgende:
Ze mist wat dat betreft net dat laatste stukje eigenlijk
Onthoud mijn protipquote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs for the mental support! Ik hoop dat ik me er straks overheen kan zetten en een goed moment kan vinden om mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. Dat hotelletje zie ik (vandaag) niet gebeuren, maar mocht het toch gebeuren ben ik er niet het type voor dat meteen als een beest tekeer gaat. Ik verwen altijd eerst uitgebreid de vrouw voordat ik zelf aan de slag ga. Overigens is het wat ze me vertelde voor haar dubbel zo lang geleden....
[..]
Zo klinkt het haast wel ja, Terwijl het zo veelbelovend begon de afgelopen weken.
Alles kan. Maar daar kom je vanzelf achter, of je het nou een date noemt of gewoon een avondje plezier. Het is nu het tweede geworden.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is iets wat niet later nog zou kunnen blijken dat ze dat wel bezit?
Nee, we hebben afgesproken dat er minimaal 10 meter tussen ons blijft.quote:
Dat laatste zou voor mij ook al een flinke stap en een overwinning op mezelf zijn. Gek genoeg heb ik minder moeite om iemand te zoenen als er geen verliefde gevoelens in het spel zijn zoals 1,5 maand terug bij de 'tinder date'.quote:
Daar mag je wel vanuit gaan gezien de formulering.quote:
Ik ga het proberen, nu maar hopen dat ik niet dichtklap en toch weer terugkrabbel. Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.quote:
De wat?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef yats het volgende:
Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.
Ook niet op de wangen gezoend bij de ontmoeting?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, nu maar hopen dat ik niet dichtklap en toch weer terugkrabbel. Overigens heb ik haar ook (nog) niet op de wangen gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |