Helaas is elke kanarie een vogel, maar is niet elke vogel een kanarie.quote:
Je gaat nu op je bek door lange tijd niets te doen. Maak je net zo hard een blauwtje mee, alleen dan wat subtieler. Uitslag is hetzelfde of friendzone of ze wijst je af. Beiden gevallen heb je niets.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik je, als meisjeskneus, niet zou moeten, zou je echt je arm niet om me heen krijgen. Kat in het bakkie yats.
Dit dus. Anders blijf je zelf met die vraag zitten, dan heb je maar duidelijkheid. Of zoals een Rotterdamse waar ik ooit mee gedate heb zei; ''Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je nagelaten hebt.'' Dat was vijf minuten voor penetratie.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef eefje801 het volgende:
Op je bek gaan is altijd nog beter dan haar niet op haar bek pakken yats. Echt!
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit dus. Anders blijf je zelf met die vraag zitten, dan heb je maar duidelijkheid. Of zoals een Rotterdamse waar ik ooit mee gedate heb zei; ''Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je nagelaten hebt.'' Dat was vijf minuten voor penetratie.
Neuh. Het bleef wel bij één date trouwens. Daarna kwam haar ex weer in beeld begreep ik, een boomlange neger. En ik ben niet te beroerd mijn meerdere te erkennen. Zeker als hij hammen van vuisten heeft.quote:
Dat laatste wel (obvious), maar verder blond stijl haar. Andere regio dan jou ook. Ik woon (nog niet) in die stad aan de Amstel.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, heeft ze toevallig krullen en is ze lekker?
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef habitue het volgende:
PAK HAAR GEWOON OP HAAR BEK ZO MOEILIJK IS HET NIET
Nee, maar ik ook niet. Al heb ik er wel behoorlijk wat dates gehad.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste wel (obvious), maar verder blond stijl haar. Andere regio dan jou ook. Ik woon (nog niet) in die stad aan de Amstel.
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
De truc is om geen fuck te geven. Dan vloeit alles vanzelf, want dan heb je toch niks te verliezen en gedraag je je op een manier die ze waarschijnlijk aantrekkelijk vindt (tenzij je super timide/awkward/beta bent).
Maarja, dat is lastig, want zodra er gevoelens in het spel komen gaat al je coolheid het raam uit.
Geen fuck geven werkt hier niet. Want dan geef ik namelijk geen fuck, echt nietquote:Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.
Dan pak je haar als een autist op dr bek. Zolang die tong maar bij haar naar binnen gaat zit je geramd.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?
Nee, jij jankt als een wijf. Dat is wat anders dan geen fuck geven.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen fuck geven werkt hier niet. Want dan geef ik namelijk geen fuck, echt niet
Aangenaamquote:Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.
Nee een excuustruus. Niet vloeken met labeltjes waar je niet voor in aanmerking komt. Gewoon ZOENEN.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?
Agreed, ik val in de tweede categorie geloof ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas is elke kanarie een vogel, maar is niet elke vogel een kanarie.
Ook niet als het een puur vriendschappelijke relatie is?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik je, als meisjeskneus, niet zou moeten, zou je echt je arm niet om me heen krijgen. Kat in het bakkie yats.
Hoe kom ik dan bij dat jij in Amsterdam woont? Toch gok ik dat het een andere regio is (Arnhem).quote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, maar ik ook niet. Al heb ik er wel behoorlijk wat dates gehad.
Dat laatste is dus het geval. Al ben ik zonder gevoelens ook niet echt een smooth versierder. Het leid dan echter wel vaker tot op zijn minst een nummer of zoenen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
De truc is om geen fuck te geven. Dan vloeit alles vanzelf, want dan heb je toch niks te verliezen en gedraag je je op een manier die ze waarschijnlijk aantrekkelijk vindt (tenzij je super timide/awkward/beta bent).
Maarja, dat is lastig, want zodra er gevoelens in het spel komen gaat al je coolheid het raam uit.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee een excuustruus. Niet vloeken met labeltjes waar je niet voor in aanmerking komt. Gewoon ZOENEN.
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gafquote:Op maandag 12 mei 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, jij jankt als een wijf. Dat is wat anders dan geen fuck geven.
okeequote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gaf![]()
Levert niks op, daarna ben ik pas gaan janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |