ja, maar denk dat je zelf ook graag wil dat iemand dat bij jou doet. Zolang dat een beetje in balans is, why not?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er kan maar zoveel water bij wijn voor hij niet meer te zuipen is.
Dan had ik het misquote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat het zin heeft een half jaar te wachten, om maar wat te noemen. Aan de ene kant heb ik het altijd afgedaan als onzin, dat de ander niet leuk genoeg is. Misschien is dat te kort door de bocht, ik weet het niet.
[..]
Eh, nee. Eigenlijk niet. Of doel je op mij persoonlijk? Ik heb dat niet, al bind ik me niet snel, toegegeven.
Dan gewoon even je samenwoonplannen voor je houden en haar heel veel orgasmes bezorgen. Dat lijkt me de beste strategie.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze zelf ook. Nu ja, sinds vorige week is het me duidelijk dat we wel ''exclusief'' daten, dat is dan al iets
Sorry, ik begrijp deze even niet!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja, maar denk dat je zelf ook graag wil dat iemand dat bij jou doet. Zolang dat een beetje in balans is, why not?
Godver, wat mooi gezegdquote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er kan maar zoveel water bij wijn voor hij niet meer te zuipen is.
Ik had een ''Wijn drinkende vrouwenquote:
Okee bedoel eigenlijk dat je hier altijd maar één kant van het verhaal leest. Dus Joe's kant, in dit geval. Of mijn kant of whatever. Dat hij water bij de wijn doet kan alleen (mits het een blijvertje is die krullenbol) als er voor hem ook waterige wijn beschikbaar is. Dus zolang dat in balans is, why not? Of bedoelde jij dat ook?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp deze even niet!
Nee dat is meer jouw ding....quote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had een ''Wijn drinkende vrouwen'' van je verwacht
Nou ja ik ben van mening dat je niets aan de ander kunt doen. Je hebt alleen jezelf in de hand. De acties van een ander kun je niet controleren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee bedoel eigenlijk dat je hier altijd maar één kant van het verhaal leest. Dus Joe's kant, in dit geval. Of mijn kant of whatever. Dat hij water bij de wijn doet kan alleen (mits het een blijvertje is die krullenbol) als er voor hem ook waterige wijn beschikbaar is. Dus zolang dat in balans is, why not? Of bedoelde jij dat ook?
Uiteraard. Maar dat wil niet zeggen dat je vanaf dag één alleen op het tempo van de ander kunt starten, naar mijn mening. Als je niet beide iets van water bij de wijn doet gaat dat toch frustreren. Maar zo te lezen praten ze erover, dat scheelt heel erg.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja ik ben van mening dat je niets aan de ander kunt doen. Je hebt alleen jezelf in de hand. De acties van een ander kun je niet controleren.
Dus jij bent degene die bepaalt wanneer je je wijn nog wilt drinken. Wat de ander met zijn/haar wijn doet is zijn/haar eigen beslissing.
Haha, dat eerste zit wel snor. De seks is geweldig, en dat zeg ik niet alleen omdat ik uiteraard een fok-pener heb van 30 cm, het klikt gewoon erg goed, niet alleen op geestelijk vlak.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan gewoon even je samenwoonplannen voor je houden en haar heel veel orgasmes bezorgen. Dat lijkt me de beste strategie.
Wat zijn de praktische, daadwerkelijk consequenties van haar bindingsangst nu? Voor jou?
Sowieso zul je elkaar tegemoet moeten komenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat wil niet zeggen dat je vanaf dag één alleen op het tempo van de ander kunt starten, naar mijn mening. Als je niet beide iets van water bij de wijn doet gaat dat toch frustreren. Maar zo te lezen praten ze erover, dat scheelt heel erg.
Preciesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso zul je elkaar tegemoet moeten komenMaar alleen jij kunt weten tot waar dat voor jou ok is.
Er wás trouwens wel iemand bedenk ik me met wie ik gedate heb en die daar ook mee te kampen had, maar dat is alweer jaren geleden. Wowfactorvrouw. Reed hier huilend weg en dat was het dan. Nogal een drama. Ben ik echt maanden ziek van geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar had jij daar al niet wat meer ervaring mee?
Nou, jaren geleden misschien niet, maar ik heb zo'n verhaal wel voorbij zien komen. Weer niet of het nu van jou was van iemand anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er wás trouwens wel iemand bedenk ik me met wie ik gedate heb en die daar ook mee te kampen had, maar dat is alweer jaren geleden. Wowfactorvrouw. Reed hier huilend weg en dat was het dan. Nogal een drama. Ben ik echt maanden ziek van geweest.
Dat is waarschijnlijk van iemand anders geweest, hoewel ik die vorige anekdote hier weleens geplaatst heb in een wat meer uitgebreide variant.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, jaren geleden misschien niet, maar ik heb zo'n verhaal wel voorbij zien komen. Weer niet of het nu van jou was van iemand anders.
Dat zal het zijn geweest denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk van iemand anders geweest, hoewel ik die vorige anekdote hier weleens geplaatst heb in een wat meer uitgebreide variant.
Thxs c_c! Altijd fijn om van een 'meisjeskneus' te horen hoe die ongeveer denken aangezien ik blijkbaar op dat type vrouw val en helaas vrij onzeker ben qua versieren.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even reageren uit het oogpunt van de autistische meisjeskneus, aangezien ik me daar redelijk in kan inleven. Als ze al tegen je heeft gezegd dat ze dat soort dingen niet zo snapt, is ze zichzelf aan het indekken. Zij zit waarschijnlijk net zo hard als jij te draaikonten, want als je zo duidelijk bent geweest heeft ze op z'n minst het vermoéden dat je haar leuk vindt. Dat ze nog steeds contact met je blijft houden is dus een bijzonder goed teken. Als mijn crush me nu, op dit moment, zou vragen wat ik van hem vind, zou ik waarschijnlijk met m'n bek vol tanden staan en nog waarschijnlijker iets compleet onaardigs zeggen, want dat is hoe ik rol
. Zo'n vraag valt niet goed te beantwoorden.
Ik snap dat je onzeker bent op dit punt, ben ik zelf ook, maar het allerallerbeste wat je nu kunt doen is óf a) blunt zeggen dat je haar leuk vindt, zonder doekjes eromheen óf b) wél een lichamelijke move maken. Aan je verhaal te horen gaat ze het echt niet afslaan, en zit ze net zo hard als jij te wachten. En als wel, dan ben je in ieder geval een kwelling armer.
Eh, heeft ze toevallig krullen en is ze lekker?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef yats het volgende:
Ik weet wel dat ze al vrij lang vrijgezel is (twee keer zo lang als mij) en dat ze ook aangegeven heeft liefst hard weg te willen rennen/niets te zeggen als ze iemand leuk vind
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef habitue het volgende:
PAK HAAR GEWOON OP HAAR BEK ZO MOEILIJK IS HET NIET
Je klinkt als mijn WelNietCollega. Dus in godsnaam, voor mijn geestelijke welzijn, maak het morgen duidelijk. Zoenen. Gewoon doen. Ik zou willen dat WNC dat deed.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs c_c! Altijd fijn om van een 'meisjeskneus' te horen hoe die ongeveer denken aangezien ik blijkbaar op dat type vrouw val en helaas vrij onzeker ben qua versieren.![]()
Ik weet dus daadwerkelijk echt niet waar ik aan toe ben. Ik heb haar gisteren nog gezien waarbij het gewoon weer gezellig was en ga morgen met haar naar Rotterdam. Ik heb met Koningsdag wel wat geprobeerd qua fysieker zijn. Ze liet het wel toe dat ik mijn arm om haar middel had of een arm om haar schouders had tijdens gesprekjes om boven de muziek uit te komen, maar andersom kwam er dan weer niet veel reactie uit waar ik uit af kon leiden dat ik haar kon zoenen of iets. Sowieso reageert ze niet heel erg fysiek tot nu toe.
Ik weet wel dat ze al vrij lang vrijgezel is (twee keer zo lang als mij) en dat ze ook aangegeven heeft liefst hard weg te willen rennen/niets te zeggen als ze iemand leuk vind. Ik weet niet of ik echt extreem duidelijk geweest ben, maar het lijkt me wel duidelijk als ik aangeef alleen ergens met haar heen te willen gaan omdat ik het leuk vind met haar daarheen te gaan. Maar daar kwam dan weer geen reactie op. Kortom, heerlijk wisselende signalen.
Ik ben maar een paar uur in Rotterdam. Dat allemaal doen word wel wat krap, maar ik hou ze in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef MissGump het volgende:
Niet lullen maar poetsen!!!
Dus yats, bij goed weer, goed flesje bubbels bij de platenburg halen en dan aan de boompjeskade zitten, ijs halen bij de ijssalon op de meent (hoe dan ook altijd ongeacht het weer) en afhankelijk van de dranksoort waar ze van houdt biertje bij locus publicus, cocktail bij level of wijn bij 1nul8 bijvoorbeeld en hoe dan ook geen woorden maar daden
quote:
Ik heb ook (weer) een baardquote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijf in godesnaam weg bij Hamburg. Madwoeste Alphamannen met baarden. Daar moet je, in die situatie, niet naast willen staan.
Het probleem is simpel weiss, ik ben te bang om op mijn bek te gaan. Dat is me te vaak gebeurt de laatste tijd. Ik ben helaas vrij onzeker geworden door dat gedoe met mijn laatste ex, en totdat er eens een keer een 'succesje' tussen zit vrees ik dat dat af en toe de kop op blijft steken. Zeker als er gevoelens voor de vrouw in kwestie zijn. En ja, ik weet al wat jouw antwoord daarop gaat zijn : gewoon doorgaan want ook van een afwijzing leer je. Ik doe mijn best dat in praktijk te (gaan) brengen, maar leer het met veel vallen en opstaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je weet wat het probleem is, waarom werk je er dan verdomme niet aan? Wat voor tips wil je nog meer dan?![]()
Er bestaan geen magic tricks ofzo, gew doen, op je bek gaan, nog een keer doen. En dat een keertje of 100.
Serieus yats, je lijkt me echt een toffe gozer maar als je een vriend van me was geweest had je allang een trap onder je kont van me gehad (letterlijk).
Dafuq, je bent verdomde aangeschoten en het meest wilde wat je kan uithalen is vragen hoe zij over jou denkt? Man, hoeveel signalen heb je nog nodig? Ze brengt toch tijd met je door? Wil je een schriftelijk rapport van haar gevoelens om er helemaal zeker van te zijn?
En als je morgen toch naar Rotterdam komt; je weet wat de mentaliteit hier is? Rotterdams motto enzo?
Helaas is elke kanarie een vogel, maar is niet elke vogel een kanarie.quote:
Je gaat nu op je bek door lange tijd niets te doen. Maak je net zo hard een blauwtje mee, alleen dan wat subtieler. Uitslag is hetzelfde of friendzone of ze wijst je af. Beiden gevallen heb je niets.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik je, als meisjeskneus, niet zou moeten, zou je echt je arm niet om me heen krijgen. Kat in het bakkie yats.
Dit dus. Anders blijf je zelf met die vraag zitten, dan heb je maar duidelijkheid. Of zoals een Rotterdamse waar ik ooit mee gedate heb zei; ''Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je nagelaten hebt.'' Dat was vijf minuten voor penetratie.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef eefje801 het volgende:
Op je bek gaan is altijd nog beter dan haar niet op haar bek pakken yats. Echt!
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit dus. Anders blijf je zelf met die vraag zitten, dan heb je maar duidelijkheid. Of zoals een Rotterdamse waar ik ooit mee gedate heb zei; ''Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je nagelaten hebt.'' Dat was vijf minuten voor penetratie.
Neuh. Het bleef wel bij één date trouwens. Daarna kwam haar ex weer in beeld begreep ik, een boomlange neger. En ik ben niet te beroerd mijn meerdere te erkennen. Zeker als hij hammen van vuisten heeft.quote:
Dat laatste wel (obvious), maar verder blond stijl haar. Andere regio dan jou ook. Ik woon (nog niet) in die stad aan de Amstel.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, heeft ze toevallig krullen en is ze lekker?
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef habitue het volgende:
PAK HAAR GEWOON OP HAAR BEK ZO MOEILIJK IS HET NIET
Nee, maar ik ook niet. Al heb ik er wel behoorlijk wat dates gehad.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste wel (obvious), maar verder blond stijl haar. Andere regio dan jou ook. Ik woon (nog niet) in die stad aan de Amstel.
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
De truc is om geen fuck te geven. Dan vloeit alles vanzelf, want dan heb je toch niks te verliezen en gedraag je je op een manier die ze waarschijnlijk aantrekkelijk vindt (tenzij je super timide/awkward/beta bent).
Maarja, dat is lastig, want zodra er gevoelens in het spel komen gaat al je coolheid het raam uit.
Geen fuck geven werkt hier niet. Want dan geef ik namelijk geen fuck, echt nietquote:Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.
Dan pak je haar als een autist op dr bek. Zolang die tong maar bij haar naar binnen gaat zit je geramd.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?
Nee, jij jankt als een wijf. Dat is wat anders dan geen fuck geven.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen fuck geven werkt hier niet. Want dan geef ik namelijk geen fuck, echt niet
Aangenaamquote:Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze user weet wel waar hij het over heeft trouwens. Waarheid als een koe.
Nee een excuustruus. Niet vloeken met labeltjes waar je niet voor in aanmerking komt. Gewoon ZOENEN.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die autistisch is waar het vrouwen versieren betreft, wat denk je zelf?
Agreed, ik val in de tweede categorie geloof ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas is elke kanarie een vogel, maar is niet elke vogel een kanarie.
Ook niet als het een puur vriendschappelijke relatie is?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik je, als meisjeskneus, niet zou moeten, zou je echt je arm niet om me heen krijgen. Kat in het bakkie yats.
Hoe kom ik dan bij dat jij in Amsterdam woont? Toch gok ik dat het een andere regio is (Arnhem).quote:Op maandag 12 mei 2014 00:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, maar ik ook niet. Al heb ik er wel behoorlijk wat dates gehad.
Dat laatste is dus het geval. Al ben ik zonder gevoelens ook niet echt een smooth versierder. Het leid dan echter wel vaker tot op zijn minst een nummer of zoenen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
De truc is om geen fuck te geven. Dan vloeit alles vanzelf, want dan heb je toch niks te verliezen en gedraag je je op een manier die ze waarschijnlijk aantrekkelijk vindt (tenzij je super timide/awkward/beta bent).
Maarja, dat is lastig, want zodra er gevoelens in het spel komen gaat al je coolheid het raam uit.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee een excuustruus. Niet vloeken met labeltjes waar je niet voor in aanmerking komt. Gewoon ZOENEN.
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gafquote:Op maandag 12 mei 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, jij jankt als een wijf. Dat is wat anders dan geen fuck geven.
okeequote:Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, ik heb m'n periodes gehad dat ik geen fuck gaf![]()
Levert niks op, daarna ben ik pas gaan janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |