Maakt niet uit, vanavond dus beginnen met zoenen op de wang. Gewoon zelf met lichaamsbeweging (inleunen van je bovenlichaam/hoofd) duidelijk maken dat je zoenen op de wang wilt geven. Ze zal het geweldig vindenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:40 schreef yats het volgende:
Nee, de eerste keer dat ik haar ontmoette was er verder geen intentie tot versieren of iets en was het gewoon een kennismaking bij een gezamenlijke vriendin. Dat was dus even de hand schudden en normaliter weer door naar de volgende 'onbekende' om je even voor te stellen. Alleen bleek er dus een gezamenlijke interesse te zijn waardoor we uiteindelijk een groot deel van de avond met zijn tweeën aan het kletsen waren.
Het autistische zit hem er vooral in dat ik niet altijd door heb wanneer iets nu wel kan. Ik ben dan eerder geneigd iets niet te doen, dan het wel te doen en vervolgens 'gezeik' te hebben. En dat is een kenmerk wat autisten vaak hebben, vandaar dat ik het zo noem. Maar verder heb je wel gelijk dat het lef wat meer naar voren moet komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan zoen je haar toch bij vertrek na die eerste ontmoeting waar het zo goed klikte?
Mbt je autisten trekje. Tja zo kan je het ook noemen. Aan de andere kant spreek je al weken/maanden over dergelijke acties van je of eigenlijk dat je het niet durft. Dus dan weinig autistisch aan, want tis enkel de durf die bij je ontbreekt.
Nou vertrouw ons er dan maar op dat drie zoenen op de wangen bij de begroeting vanavond echt gewoon super normaal zijn. Sommige mensen zeggen zelfs dat ze daar niet aan doen en in plaats daarvan 1 zoen op de mond doen, omdat zoenen op de wangen zo oom-tante-familie-achtig zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef yats het volgende:
[..]
Het autistische zit hem er vooral in dat ik niet altijd door heb wanneer iets nu wel kan. Ik ben dan eerder geneigd iets niet te doen, dan het wel te doen en vervolgens 'gezeik' te hebben. En dat is een kenmerk wat autisten vaak hebben, vandaar dat ik het zo noem. Maar verder heb je wel gelijk dat het lef wat meer naar voren moet komen.
Ja dat weten we, maar dat weet je nu. Dat je het dus kan doen en dat ze leuk vindt.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef yats het volgende:
Het autistische zit hem er vooral in dat ik niet altijd door heb wanneer iets nu wel kan.
Is dat niet vreemd om dat nu ineens wel te doen en al die vorige keren dat ik haar zag niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou vertrouw ons er dan maar op dat drie zoenen op de wangen bij de begroeting vanavond echt gewoon super normaal zijn. Sommige mensen zeggen zelfs dat ze daar niet aan doen en in plaats daarvan 1 zoen op de mond doen, omdat zoenen op de wangen zo oom-tante-familie-achtig zijn.
Waarom doe je zoveel moeite om redenen te bedenken dat je het tóch niet moet doen als iedereen vindt dat je het wél moet doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet vreemd om dat nu ineens wel te doen en al die vorige keren dat ik haar zag niet?
Nee, niet vreemd. Ze zal er van smullen. Jij moet het alleen initiëren, want zij zal dat niet doen als ze (wat uit je verhalen blijkt) net zo autistisch als jij is.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet vreemd om dat nu ineens wel te doen en al die vorige keren dat ik haar zag niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verleg die grenzen.
Inderdaad hé, het lijkt net alsof ik naar een tekstuele versie van het programma 'ik heb het nog nooit gedaan' kijk waarbij ik constant naar het scherm roep: GAST!!! BEN NIET ZO'N WIJF!!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
GODVERDOMME!
Collega vraagt waarom ik neigingen van de flipmodus vertoon. Komt door jou, Yats. Echt kap hiermee of geef eens wa gas.
Ban tot dat ie met haar gesekst heeft!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
GODVERDOMME!
Collega vraagt waarom ik neigingen van de flipmodus vertoon. Komt door jou, Yats. Echt kap hiermee of geef eens wa gas.
Genoeg vrouwen ontmoet die echt verliefd willen zijn op een eerste date, zijn er heilig van overtuigd dat het anders niet gaat werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt eerste date, heel gezellig, geen verliefdheid.
Kan jij vanaf eerste date al verliefd zijn/worden dan?
Al gok ik dat ik het moet lezen als, leuke meid, maar verder niet geintresseerd erin
jij weet net zo goed als ik dat ook dit weer uit gaat lopen op drama. En het is zoo simpel.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
Het is ook onzin om die arme jongen nog meer druk op te leggen. Hij moet rustig blijven, en uiteindelijk tot actie overgaan. En vooral niet nadenken over het feit dat als het vanavond WEER niet lukt hij ongetwijfeld de rest van z'n leven seksloos zal blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil er ook niet druk opleggen, tis meer dat ie effe anders moet leren denken. Of in ieder geval voordat hij vanavond weggaat dat hij wel de mindset heeft om iets te gaan doen ipv enkel de "ja maar.. dit dus dat zo"quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
Het is ook onzin om die arme jongen nog meer druk op te leggen. Hij moet rustig blijven, en uiteindelijk tot actie overgaan. En vooral niet nadenken over het feit dat als het vanavond WEER niet lukt hij ongetwijfeld de rest van z'n leven seksloos zal blijven.
Oeeh dan moet ik zeker kijken, want dat is dan wel interessantquote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
Interesse in ze blijven houden is dan weer een heel ander verhaal. Dat besopreken we de volgende aflevering
Ook benieuwd isquote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dan moet ik zeker kijken, want dat is dan wel interessant![]()
(of nouja de tegenhanger dan, aangezien ik op mannen val)
Bij deze mijn excuses BoLquote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
GODVERDOMME!
Wil je me zo graag kwijt?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ban tot dat ie met haar gesekst heeft!
Dat laatste ga ik niet vanuit silenus. Het is me eerder gelukt om vrouwen in mijn bed te krijgen, dus geheel afstotelijk en seksloos zal ik dus niet zijn. Als dit op niets uitdraait zal ik ongetwijfeld een tijdje teleurgesteld zijn, zeker omdat er van mijn kant gevoelens meespelen, maar het is niet het einde van de wereld. Dan ga ik gewoon weer dates proberen te regelen en maar zien waar het op uit gaat draaien.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij weet net zo goed als ik dat ook dit weer uit gaat lopen op drama. En het is zoo simpel.Ik ben benieuwd naar je uitleg. Bij mij ligt het probleem toch echt bij het versieren, dat interesse houden heb ik nooit moeite mee gehad, maar blijkbaar is dat hier op fok uitzonderlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een andere mindset zou me zeker helpen inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil er ook niet druk opleggen, tis meer dat ie effe anders moet leren denken. Of in ieder geval voordat hij vanavond weggaat dat hij wel de mindset heeft om iets te gaan doen ipv enkel de "ja maar.. dit dus dat zo"
Of het dan lukt of niet is dan een tweede en dat zien we dan wel weer.
Zo, en nu ga ik me even thuis omkleden en dan op pad. Thxs voor de tips en het meeleven in ieder geval allen. Ik hoop dat ik jullie straks niet teleur ga stellen.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Over druk opvoeren gesprokenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Hij gaat het doen vanavond. Ik heb vertrouwen. Heeft allen vertrouwen!![]()
Yats, het is niet de vraag of je het gaat doen vanavond, het is de vraag hoe goed je het gaat doen vanavond. Hedde dat begrepen?
Eerder dan dat je missie geslaagd is zul je hier niet terugkomen!
Waarom dat? Op mij of een verslag hoef je niet te rekenen. Als het niets word heb ik geen zin om te posten en zit ik waarschijnlijk in een hoekje mijn verdriet te verdrinken,. en als het wel wat word, tja, moet ik daar nog op in gaan?quote:
Vertel, vertelquote:Op maandag 12 mei 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Echt wat een mafkezen op Tinder zegOf ze snappen t gewoon niet, of ik ben heel anders dan andere vrouwen. Ik gok het eerste
Eentje die begon met "neuken?quote:
Doe nou niet net of je wereld/internet-vreemd bent. This happens. Deze poep loopt hier gewoon rond. Aan jou om de juiste keutel te vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eentje die begon met "neuken?"
Gezegd van "natuurlijk, maar wacht even tot date drie ofzo".. Dat was lastig aangezien "ik snel geil ben"![]()
En dan heb je nog de mannen die gelijk met complimentjes beginnen 'wat doet zo'n mooie vrouw als jij hier op tinder"Dat iemand je "echt een beauty vindt"
![]()
Ik ben nogal van. Leuk foto's, maar je weet nooit hoe de realiteit is (ook met realistische foto's). Dus wacht daar even mee totdat je date of totdat het gesprek wat verder.
Je moet geeneens aan falen denken. Falen is geen optie. Het gaat hoe dan ook gewoon goed. Positieve gedachten man. In order to achieve something, you must think as if you have achieved it.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:23 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom dat? Op mij of een verslag hoef je niet te rekenen. Als het niets word heb ik geen zin om te posten en zit ik waarschijnlijk in een hoekje mijn verdriet te verdrinken,. en als het wel wat word, tja, moet ik daar nog op in gaan?
Waarom heb ik dat soort vrouwen nu niet; die zelf komen met: "neuken?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eentje die begon met "neuken?"
Gezegd van "natuurlijk, maar wacht even tot date drie ofzo".. Dat was lastig aangezien "ik snel geil ben"![]()
En dan heb je nog de mannen die gelijk met complimentjes beginnen 'wat doet zo'n mooie vrouw als jij hier op tinder"Dat iemand je "echt een beauty vindt"
![]()
Ik ben nogal van. Leuk foto's, maar je weet nooit hoe de realiteit is (ook met realistische foto's). Dus wacht daar even mee totdat je date of totdat het gesprek wat verder.
Dat beweer ik ook niet. Maar het is wel weer even, uhm wennen, om er zelf weer mee geconfronteerd te wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Doe nou niet net of je wereld/internet-vreemd bent. This happens. Deze poep loopt hier gewoon rond. Aan jou om de juiste keutel te vinden.
Neuken?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar het is wel weer even, uhm wennen, om er zelf weer mee geconfronteerd te worden
Wat de neuk.. dan kan je net zo goed een aubergine of courgette gebruiken ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY FEEBS,
[ afbeelding ]
50 euro zijn die krengen.
Yats, als je nog tips nodig hebt: ga samen een seksshop in. Hilariteit gegarandeerd.
Hoe weet jij dat dat net zo goed is?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat de neuk.. dan kan je net zo goed een aubergine of courgette gebruiken ofzo
Omtrek van een aubergine ja? Respect. Foto?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Langwerpig voorwerp: check
Ongeveer eenzelfde omtrek: check
Die fallussen van je foto zien er anders wel vrij dik uit, grenzend aan een kleine aubergine/courgettequote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omtrek van een aubergine ja? Respect. Foto?
Kijk yats/faxie, zo moet het dus ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar we kunnen wel een keer romantisch op een avondje samen zo'n groente laten verdwijnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |