Als die vent haar geen zoen heeft gegeven kom ik z'n anusje vernietigen..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats is doing the bats.
Of een bats in zijn gezicht.
Niet gezoend maar wel gebatst.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als die vent haar geen zoen heeft gegeven kom ik z'n anusje vernietigen..
Daten? Heb er 1 juni eentje via PaiQ.quote:
Is datefest in Tilburg niet iets voor jou? Aanstaande vrijdag.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daten? Heb er 1 juni eentje via PaiQ.
Voor de rest heb ik andere prioriteiten die ik wil naleven
Thanks voor de tip, maar heb al andere plannen gemaakt. Ga morgen wel poolen met een vriend van me, dus wie weet loop ik wat tegen het lijf.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Is datefest in Tilburg niet iets voor jou? Aanstaande vrijdag.
Heb er zelf wel gelijk een match bij gekregen maar kon helaas niet meer.
Liefde van de man gaat door de maag nietwaarquote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef SilentChaos het volgende:
Donderdag 4e date, ze gaat voor me koken
Misschien was het wel echt waar. Maakte ze een vermoeide indruk?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef Buffell het volgende:
Nou, mijn date vanavond was niet echt een succes. Voor 't eerst. Nog steeds met dezelfde dame overigens. Ze was er rond 8 uur, het was wel weer gezellig en leuk, maar om kwart voor elf zei ze; ik ga zo, ik ben erg moe. Dus om 11 uur was ze alweer weg.
Puur omdat jij het bent HJ : afbeeldingquote:Op maandag 12 mei 2014 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja daahaag, yats. Het gaat al delen over niks anders meer dan jouw vermeende onvermogen om signalen op te pikken of erachter te komen wat die chick nu van je denkt. Nu ben je het moreel verplicht ook ons up to date te houden. En als je weinig tijd of geen zin hebt gebruik je maar [ afbeelding ] of [ afbeelding ], dan weten wij wel genoeg.
Ze was wel een beetje moe denk ik inderdaad. Maar toch apart. Ik vind 'moe zijn' nou niet echt een directe reden om zo snel naar huis te gaan, ze hoefde morgen ook niet per sé vroeg eruit namelijk. Ik was een tijdje geleden bij haar ook compleet gesloopt, viel om van de slaap, maar bleef wel lang omdat het gewoon erg gezellig was en ze nog niet wilde dat ik ging. Misschien denk ik er ook al wel weer onnodig wat achter, maar het is wel opvallend.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was het wel echt waar. Maakte ze een vermoeide indruk?
Je zoekt er inderdaad veel te veel achter.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze was wel een beetje moe denk ik inderdaad. Maar toch apart. Ik vind 'moe zijn' nou niet echt een directe reden om zo snel naar huis te gaan, ze hoefde morgen ook niet per sé vroeg eruit namelijk. Ik was een tijdje geleden bij haar ook compleet gesloopt, viel om van de slaap, maar bleef wel lang omdat het gewoon erg gezellig was en ze nog niet wilde dat ik ging. Misschien denk ik er ook al wel weer onnodig wat achter, maar het is wel opvallend.
Lastig uit te leggen via internet. Maar het komt erop neer dat ze me een leuke jongen vind, het ook erg gezellig vind om allerlei dingen met me te ondernemen, maar (nog) geen gevoelens verder heeft. Ik ben niet in een al te best humeur nu, dus ook niet heel spraakzaam verder.quote:
Wat heb je geprobeerd?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen via internet. Maar het komt erop neer dat ze me een leuke jongen vind, het ook erg gezellig vind om allerlei dingen met me te ondernemen, maar (nog) geen gevoelens verder heeft. Ik ben niet in een al te best humeur nu, dus ook niet heel spraakzaam verder.
Als er een vervolg is gepland dan nergens druk om makenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ze was wel een beetje moe denk ik inderdaad. Maar toch apart. Ik vind 'moe zijn' nou niet echt een directe reden om zo snel naar huis te gaan, ze hoefde morgen ook niet per sé vroeg eruit namelijk. Ik was een tijdje geleden bij haar ook compleet gesloopt, viel om van de slaap, maar bleef wel lang omdat het gewoon erg gezellig was en ze nog niet wilde dat ik ging. Misschien denk ik er ook al wel weer onnodig wat achter, maar het is wel opvallend.
Nou jongen, je weet wat je te doen staat.quote:
Klinkt bekend.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen via internet. Maar het komt erop neer dat ze me een leuke jongen vind, het ook erg gezellig vind om allerlei dingen met me te ondernemen, maar (nog) geen gevoelens verder heeft. Ik ben niet in een al te best humeur nu, dus ook niet heel spraakzaam verder.
Noooo.. FAKKING friendzone.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Mja ook zoiets; komende 1.5 week wordt het sowieso niks wegens drukke schema's. Dus daarom vond ik het wel apart dat ze zo vroeg het voor gezien hield.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als er een vervolg is gepland dan nergens druk om maken
Kan een privé-iets zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mja ook zoiets; komende 1.5 week wordt het sowieso niks wegens drukke schema's. Dus daarom vond ik het wel apart dat ze zo vroeg het voor gezien hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |