SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 6% gewijzigd door Klokov op 09-05-2014 22:05:09 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Moet ik G.R.S. in de op zetten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov zet eens knappe dames in de OP pls
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gewoon naast GRS
Can live get any better
russische snol van 16quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Die gym chick heeft wel lekker goede armen, kan me mooi power handjob geven.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]![]()
Vind dr toch wat te oud man
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Milka als feestreep dat ik door lange jan in de op ben gezet
Welke dame wilt aan een stukje zuigen?
beter om de gym te slopen, broquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Mag Scooby als bonushulk eruit? Ik word echt kapot agressief van die man.
Alleen als je een nieuwe aandraagt voor gym mascotte, ik ben er nog niet helemaal tevreden over.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
zet jezelf erbij inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Echt niet die heb ik erin geplaatst en hij blijft er ook in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ook geen Zyzzquote:
Ik ben 1000% natty vriend.quote:
knap hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iedereen met zijn idolen
Er is er maar 1 echte
[ afbeelding ]
tieten als ballonnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
knap hoor
paar plastic gewichten tillen
die vent zijn spieren bestaan alleen uit lucht
vieze ballon
Ben jij real life? (srs)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
knap hoor
paar plastic gewichten tillen
die vent zijn spieren bestaan alleen uit lucht
vieze ballon
wat de neuk praat jij voor stront? wie de fuck ben jij uberhaupt? jouw mening is niet relevantquote:
Ben jij nou real life? En ben je boos?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat de neuk praat jij voor stront? wie de fuck ben jij uberhaupt? jouw mening is niet relevant
Wow vriend, heb je nog veel van die echt goede oude noxipro? Gaat goed of niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat de neuk praat jij voor stront? wie de fuck ben jij uberhaupt? jouw mening is niet relevant
Ben geen van beiden, denk je dat ik een ballon ben ofzo?quote:
een master ballon, hahahquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben geen van beiden, denk je dat ik een ballon ben ofzo?
Jij bent zo iemand die dan af en toe zich afvraagt,quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar godverdomme [ afbeelding ]
Ja, en bestaat er wel zoiets als een "universele werkelijkheid" of is alles wat ik waarneem uitsluitend iets wat zich in mij afspeelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die dan af en toe zich afvraagt,
Is dit allemaal wel echt..
Als je zo een snoer in de achterkant van je hoofd heb zitten kan ik je het antwoord gevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, en bestaat er wel zoiets als een "universele werkelijkheid" of is alles wat ik waarneem uitsluitend iets wat zich in mij afspeelt.
hahaha deze staat wel in de top3 van die gastquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Tren Statequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Teddyburrr het volgende:
Een van die universiteitsnamen moet gewoon een TT worden.
Nah G. Totaal geen fan van maar ben gewoon gefrustreerd nu.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Helemaal info de middeltjes nu he :p
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, en bestaat er wel zoiets als een "universele werkelijkheid" of is alles wat ik waarneem uitsluitend iets wat zich in mij afspeelt.
Omdat je dacht dat het misschien wel een tranny was?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Chick horen farten in de gym vandaag
srs
kreeg een semi
semisrs
Zou je zaad uit de penis van een Tier1 shemale zuigen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef Sapstengel het volgende:
would smash dont care what gender it is
maakt het uit, moedertje bakt eieren voor jouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die dragqueen is echt scary as fuck mane.
Die Lazar songfestival drag queen? Idd man, word er een beetje bang van. En nee, zou niet geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die dragqueen is echt scary as fuck mane.
Whahahaha, die ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Lazar songfestival drag queen? Idd man, word er een beetje bang van. En nee, zou niet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha
Ik zag vandaag in de gym juist iemand met een lazar angelov shirt aan
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck is dat voor een wezen.
If not now, then when.
http://instagram.com/carlamsenna#quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]The fuck is dat voor een wezen.
Vertel meer pls.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:43 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha nee nog nooit, ergste wat ik heb gezien was een video van die Mercedes van take me out.
Zoek maar op "mercedes khani dominates"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:46 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Vertel meer pls.
Die vlees groente loempia van dat wijf is wel de shit hoor.
[ afbeelding ]
Dat was wel erg tam.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoek maar op "mercedes khani dominates"
so powerfull HJquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://instagram.com/carlamsenna#
Natuurlijk Australië. Krijg je roids daar cadeau bij 2 pakken wasmiddel ofzo?
Dit heb je van mij gejatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik beeld me dan in hoe zulke meisjes hun aarsch vegen. Stel dat een nagel over de anus schraapt.
OMG must not barf![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe zou ze d'r kont afvegen?
Denk je dat ze het zou merken als ze door het papier zou gaan en er wat achter die nagels zou blijven hangen? Denk het niet![]()
13;00quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoelaat gaan we vriend
hoeveel condooms neem je mee?
we gaan ze is laten zien dat er ook bazen op de forum zitten vriendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
13;00
ik neem de durex performa maxi van 500 stuks mee
vanuit de waggie van dima dit berichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou ook wat coke op je dop doen, Dima.
En even zandstralen.
lol BBQ'en in de regen, whyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
Succes, ik ga vandaag lekker genieten. Ga bbq'en in Zwolle met Dima
Gvd zeker jelly.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben onderweg naar tchami, vms! U mad? U jelly?
Ik bbq zelfs in de sneeuw vriendquote:
we zijn er hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
Succes, ik ga vandaag lekker genieten. Ga bbq'en in Zwolle met Dima
ja dat snap ik nog, maar in de regen??quote:
kun je net zo goed niks doen vriendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef Beach het volgende:
yess eindelijk na maanden weer pijnvrij gebencht
niet zwaarder gegaan dan 50kg maar voelde sinds de laatste keer ipv mn schouder mn pecs
z'n Wicky met een rietje zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
die ene met rood haar heeft dima afgezogen lol
ja je hebt gelijk volgende keer pak ik gewoon weer mn 1rmquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kun je net zo goed niks doen vriend
50kg lol dat tillen wij met onze lul
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Nee, 3 keer geweest. Teveel geld voor teveel crap imho. Zeker nu ze ook al een paar jaar geen Thunderdome-tent meer hebben.quote:
Wtf 7k kcalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef Drinky het volgende:
Ik heb gister 7k kcal naar binnen gewert na sicke Munchies, mag nu niks meer eten vandaag. Goodbye dear cut
Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:54 schreef Xa1pt het volgende:
https://soundcloud.com/mi(...)on-bunker-03-08-2013
Dikzak Henk u like?
2 milka repen, 200g zak chips, proteinbrownies, halve kilo schnitzels, blueberry muffin, frikandelbroodjes, 2 rollen Rolo's, aardappelpuree met bacon en kaas, gemarineerde runderlapjes etc.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf 7k kcalheb je een liter olijfolie gedronken ofzo
van 98 naar 110quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef Jahr00n het volgende:
GAAT LOS HIER OP DE MEET
SUPERDIKKE ORGIE
Whahahaha lol ik had je post niet gezien. Great minds think alike.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 06:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dit heb je van mij gejat![]()
![]()
Ik poste een paar weken terug exact dit toen er in het "kip recepten" topic e.o.a. Smerig wijf met lange nagels een kippebout zat te kluiven als OP foto werd gebruikt![]()
Hahaha
Wel smerig idd. Lange nagels.
En dan nog lekker ordinair geschilderd met figuurtjes, en een ringetje er door
![]()
![]()
![]()
Lol
[..]
7k brah? Dronk je frituurolie ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef Drinky het volgende:
Ik heb gister 7k kcal naar binnen gewert na sicke Munchies, mag nu niks meer eten vandaag. Goodbye dear cut
Gezien ja. Kudde gedrag.quote:
Welke festivals zijn wel de moeite waard volgens jou?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, 3 keer geweest. Teveel geld voor teveel crap imho. Zeker nu ze ook al een paar jaar geen Thunderdome-tent meer hebben.
Hey, wat is deze? Weer denk ik hetzelfde als iemand hier.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf 7k kcalheb je een liter olijfolie gedronken ofzo
Nevermindquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
2 milka repen, 200g zak chips, proteinbrownies, halve kilo schnitzels, blueberry muffin, frikandelbroodjes, 2 rollen Rolo's, aardappelpuree met bacon en kaas, gemarineerde runderlapjes etc.
Dikke bulk
Is de meet wel real life? Of verzin je dit gewoon?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef Jahr00n het volgende:
GAAT LOS HIER OP DE MEET
SUPERDIKKE ORGIE
Drift festival, have a nice day festival, dekmantel. Ik ga liever de kleinere feestjes tegenwoordig. Hoef niet zo nodig met 60.000 man in een park te zijn met 90% van de stages kutmuziek. Dan liever 5000 man, 3 stages en geen crappy EDM meuk en hardstylebillysquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Whahahaha lol ik had je post niet gezien. Great minds think alike.
[..]
7k brah? Dronk je frituurolie ofzo?
[..]
Gezien ja. Kudde gedrag.
[..]
Welke festivals zijn wel de moeite waard volgens jou?
[..]
Hey, wat is deze? Weer denk ik hetzelfde als iemand hier.
[..]
Nevermind
[..]
Is de meet wel real life? Of verzin je dit gewoon?
Gvd zit je zo snel al op 7kquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
2 milka repen, 200g zak chips, proteinbrownies, halve kilo schnitzels, blueberry muffin, frikandelbroodjes, 2 rollen Rolo's, aardappelpuree met bacon en kaas, gemarineerde runderlapjes etc.
Dikke bulk
Oh nee, dat is net 3000kcal, had veel meer op, halve doos ijshoorntjes, boterhammen ruim besmeerd met pindakaas enz enz.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd zit je zo snel al op 7k
Dan zit ik bijna 7k all day everyday
Drink some water babyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh nee, dat is net 3000kcal, had veel meer op, halve doos ijshoorntjes, boterhammen ruim besmeerd met pindakaas enz enz.
Nog steeds honger eigenlijk maar lijkt me geen slim plan
dat dit op reddit staat of dat jij dit weet te vinden. Geen idee wat ik mote disturbing vindquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt de meest disturbing thread die ik ooit gelezen heb: http://www.reddit.com/r/I(...)elationship_with_his
Hier nog meer pareltjes van reddit: http://www.reddit.com/r/A(...)ery_redditor/chdv88k
Überhaupt iets kunnen vinden op reddit is al disturbingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat dit op reddit staat of dat jij dit weet te vinden. Geen idee wat ik mote disturbing vind
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt de meest disturbing thread die ik ooit gelezen heb: http://www.reddit.com/r/I(...)elationship_with_his
Hier nog meer pareltjes van reddit: http://www.reddit.com/r/A(...)ery_redditor/chdv88k
Ik haat reddit. Je moet constant alles uitklappen omdat er soms nog een comment verborgen is van OP. Tyfus site.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die thread van die tweede link is gewoon /r/all (frontpage incl NSFW) content.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat dit op reddit staat of dat jij dit weet te vinden. Geen idee wat ik mote disturbing vind
quote:
Download http://redditenhancementsuite.com/ Voorheen redditte ik nooit op desktop, maar met deze plugin is het 10x chiller.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik haat reddit. Je moet constant alles uitklappen omdat er soms nog een comment verborgen is van OP. Tyfus site.
wat een smeerlapperijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:56 schreef IrCute het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=1f5_1399665847
deze ga ik uitproberen
incl geluid
Schijnt goed te zijn voor de gains. Kijk maar naar Kai Greene.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:56 schreef IrCute het volgende:
deze ga ik uitproberen
incl geluid
Hahaha dat is dat wijf van die bj instructievideo waar ik het over had.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:56 schreef IrCute het volgende:
deze ga ik uitproberen
incl geluid
nog wat ballonnen lek geprikt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben kapot
BEDANKT FOK!!!! VOOR DE GEWELDIGE MEET
3 vieren maakt wel een 12.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
allemaal ectos daar man
heb wel drie 4/10s aan mijn dobber geregen
Als je een chick 3 keer balt met 10cm dan heb je haar ook 30cm gegeven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. 2x 9 jaar is ook gewoon 18.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:23 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als je een chick 3 keer balt met 10cm dan heb je haar ook 30cm gegeven.
Waarom vreet je zoveel troep zoals rolo's etc wat een onzin. Ik eet nog beter terwijl ik niet eens kan trainenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh nee, dat is net 3000kcal, had veel meer op, halve doos ijshoorntjes, boterhammen ruim besmeerd met pindakaas enz enz.
Nog steeds honger eigenlijk maar lijkt me geen slim plan
die dingen zijn moeilijk lekker. Wrm haten a mens?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom vreet je zoveel troep zoals rolo's etc wat een onzin. Ik eet nog beter terwijl ik niet eens kan trainen
Zag een keer een klasgenoot koude rijst met kip eten. Toen vroeg een meisje of hij spieren aan het kweken was, hij zei: "nee, ik vind dit gewoon lekker". Hij bedoelde het niet eens sarcastisch maar man man man wat een obvious liequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet zelf ook troep, je moet wel blijven genieten. Serieus, ik sta niet op een podium dus waarom zou ik panisch elke dag rijst met kip eten.
Je zag ook gewoon dat het fucking droog was en dat hij het niet lekker vondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Wie vind koude rijst met kip lekker? Haha ach als mensen het willen eten, boeiend. Ik haal wel broodje kroket.
200 gr. havermout, 60 gr. vanille whey, 2 eetlepels cacao nibs (SUPERFOODS), 500 ml. melk en 150 gr. bosbessen/aardbeien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:33 schreef Klokov het volgende:
Ik eet mijn havermout altijd koud. Lunch warm indien ik thuis ben en avondeten meestal koud.
Smerig gast wollahquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
die dingen zijn moeilijk lekker. Wrm haten a mens?
Havermout is ook een superfood vriendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
200 gr. havermout, 60 gr. vanille whey, 2 eetlepels cacao nibs (SUPERFOODS), 500 ml. melk en 150 gr. bosbessen/aardbeien.
HNNNG.
hoe was je date?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Er zijn fotos van mij gemaakt tijdens een crossfit wod... Walgelijk en sickening komen in mij op.
Post ze in je foboquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Er zijn fotos van mij gemaakt tijdens een crossfit wod... Walgelijk en sickening komen in mij op.
Jag er krackebrodquote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Zweedse mannen zijn echt hnnng.. Blondies en gingers overload...
Trouwens iedereen praat Zweeds tegen me.
Het was super.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben kapot
BEDANKT FOK!!!! VOOR DE GEWELDIGE MEET
Waar ben jij dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Zweedse mannen zijn echt hnnng.. Blondies en gingers overload...
Trouwens iedereen praat Zweeds tegen me.
Jullie zijn beide niet geweest of welquote:Op zondag 11 mei 2014 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
What happens in Zwolle stays in Zwolle. Ofniet Jeroen?
Niet echt als ik het zie.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #8 - op naar zwollywood
Heb je het spektakel gemist vriend?
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebsquote:
wat ben je daar aan het doenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebs
Bij en met kennissen..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat ben je daar aan het doen
hoe zijn de meisjes
De grap is dat jij weer wie gewonnen heeftquote:Op zondag 11 mei 2014 07:17 schreef Teddyburrr het volgende:
Conchita Wurst heeft Eurovisie gewonnen. Wat een grap.
Zonder jouw toestemming of wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
zolang je maaar geniet!!!!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
hey tedquote:Op zondag 11 mei 2014 07:17 schreef Teddyburrr het volgende:
Conchita Wurst heeft Eurovisie gewonnen. Wat een grap.
Hoezo, ik heb gisteren ook naar het songfestival gekeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 07:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
De grap is dat jij weer wie gewonnen heeft
Ja dat zegt genoeg toch..quote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb gisteren ook naar het songfestival gekeken.
Wow.. gewoon.. Wow! Live rockt die gewoon nog harder, maatje van me moest gewoon even afkoelen omdat die bij flauwviel tijdens Shot Caller.quote:
Sickening.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow.. gewoon.. Wow! Live rockt die gewoon nog harder, maatje van me moest gewoon even afkoelen omdat die bij flauwviel tijdens Shot Caller.
Kan ook door de drugs komen, dat wel.
Maassilo, Hemelvaart. Ik ga daar sowieso heen. Heb afgesproken om als tchami in NL is gewoon te gaan. Yolo togquote:Op zondag 11 mei 2014 13:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sickening.
Nee echt, vet man. Volgende keer gymmeet bij Tchami? Oke afgesproken.
bestaat dat nog tegenwoordig een huwelijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Klokov het volgende:
Dit lijkt mij wel een goed topic voor Henk: R&P / Ten huwelijk gevraagd, 'ja' gezegd maar eigenlijk niet willen
fanta is al 6 keer uitgehuwelijktquote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bestaat dat nog tegenwoordig een huwelijk?
Mevrouw wil eerst nog even de cockcarrousel uitproberen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
grijp je kans dimaquote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mevrouw wil eerst nog even de cockcarrousel uitproberen.![]()
Idd.. als je tegenwoordig wil trouwen moet je goed zoeken en voor de stille nerdmeisjes gaan. You can't make a ho a housewife.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mevrouw wil eerst nog even de cockcarrousel uitproberen.![]()
Met een internetverbinding is het niet zo moeilijk om daarachter te komen buddy. Ik heb het niet eens hoeven op te zoeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 07:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
De grap is dat jij weer wie gewonnen heeft
Wat een drama zegquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Klokov het volgende:
Dit lijkt mij wel een goed topic voor Henk: R&P / Ten huwelijk gevraagd, 'ja' gezegd maar eigenlijk niet willen
6 keer heb ik hun penis afgebeten na rape pogingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja maar hier gaan de mannen gaan er steeds vandoor
GRS gtfih!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.. als je tegenwoordig wil trouwen moet je goed zoeken en voor de stille nerdmeisjes gaan. You can't make a ho a housewifes.
En nou nog een keer, maar dan met het hoofd van Fanta erop gesoept.quote:
Leuke stad!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebs
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En nou nog een keer, maar dan met het hoofd van Fanta erop gesoept.
Ik ging laats naar de zonnestudio hier over de grens in gronauquote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga maar zonnebank pakken
dit weer buiten is echt om te janken
zonnebank is echt me laatste red middel want het is gwn kk homofiel maarja k wil gewoon sickke tan hebe
Nah, wel asian happy endsquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Was het een zonnestudio waar ze onder de toonbank anabolen verkochten?
doe mij maar dnp kuurtjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie gaat mee bij anabolenkuurtje.nl samen ineens een bulk bestellen?
Jaquote:
Alleen tonen he. Ik wil geen bodybuilder wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Geil wil jij mijn gymmaatje worden?
quote:
Jawel hallo zij weet dat toch wel beter als iemand andersquote:
Ja alleen licht duotrainen gewoon veel repsquote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Alleen tonen he. Ik wil geen bodybuilder worden
[..]
[ afbeelding ]
Met wat roze plukjes in mn haar
skkltjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jawel hallo zij weet dat toch wel beter als iemand anders
Natuurlijk wel, haterquote:
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
wat een heerlijke presentjes van sinterklaas hij is vroeg dit jaar hmmmmm hmmmmmm morgen lekker wandelen denk ik
die mooie fotos van jou gezichtquote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hater
[..]
Wat heb je gekregen?
Ben je best lekker, die tweede foto is ook nice. Dacht altijd dat je marokkaans was daarom heb ik je nooit benaderd, date geen getinte mensen snapje.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Alleen tonen he. Ik wil geen bodybuilder worden
[..]
[ afbeelding ]
Met wat roze plukjes in mn haar
jij hebt een veel grotere voorgevel dan die Cup Aquote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hater
[..]
Wat heb je gekregen?
ik heb ooit is een mocrochick gehad maar toen ze het broekje liet zakken schrok ik me kapotquote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je best lekker, die tweede foto is ook nice. Dacht altijd dat je marokkaans was daarom heb ik je nooit benaderd, date geen getinte mensen snapje.
Haha, jouw wortel. Ik vat um! Omdat mijn tan ook een beetje oranje is tog?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die mooie fotos van jou gezicht
ik zit nu aan me wortel te slingere dat wil je helemaal niet weten of wil je camme zodat je het kan zien
Jaja, maar ik date liever straatmocro's. Zij hebben geld weetjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je best lekker, die tweede foto is ook nice. Dacht altijd dat je marokkaans was daarom heb ik je nooit benaderd, date geen getinte mensen snapje.
lol, volgens mij vergis je me met Meloewaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij hebt een veel grotere voorgevel dan die Cup A
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb ooit is een mocrochick gehad maar toen ze het broekje liet zakken schrok ik me kapot
wat een oerwoud
ik heb gezegd dat ik geen machete bij me had en ben weggegaan
[..]
ik heb ooit is een mocrochick gehad maar toen ze het broekje liet zakken schrok ik me kapot
wat een oerwoud
[..]
wat een oerwoud
Lol, denk dat Fanta-Sap wel een combo kan worden. Sap is wel van de Turkzina's.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ga jij met Sapstengel dan. Deuce92 heb je al afgekeurd.
Ja en de shemales. En als haar clit zo groot is als word beweerd dan is ze praktisch tranny.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, denk dat Fanta-Sap wel een combo kan worden. Sap is wel van de Turkzina's.
en hoeveel ijs heb je gegeten?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@ Utrecht CS @ Ola Station oid kun je eigen ijsjes laten maken a la Froyo @ USA. Best wel lekker.
Vriend, ik moet mijn masterrace veilig stellen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en af en toe een vriendin meebrengenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en de shemales. En als haar clit zo groot is als word beweerd dan is ze praktisch tranny.
Dank voor deze informatieve mededeling.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef no1uknow het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
Die site is van albertoquote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie gaat mee bij anabolenkuurtje.nl samen ineens een bulk bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |