6 keer heb ik hun penis afgebeten na rape pogingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja maar hier gaan de mannen gaan er steeds vandoor
GRS gtfih!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.. als je tegenwoordig wil trouwen moet je goed zoeken en voor de stille nerdmeisjes gaan. You can't make a ho a housewifes.
En nou nog een keer, maar dan met het hoofd van Fanta erop gesoept.quote:
Leuke stad!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebs
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En nou nog een keer, maar dan met het hoofd van Fanta erop gesoept.
Ik ging laats naar de zonnestudio hier over de grens in gronauquote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga maar zonnebank pakken
dit weer buiten is echt om te janken
zonnebank is echt me laatste red middel want het is gwn kk homofiel maarja k wil gewoon sickke tan hebe
Nah, wel asian happy endsquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Was het een zonnestudio waar ze onder de toonbank anabolen verkochten?
doe mij maar dnp kuurtjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie gaat mee bij anabolenkuurtje.nl samen ineens een bulk bestellen?
Jaquote:
Alleen tonen he. Ik wil geen bodybuilder wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Geil wil jij mijn gymmaatje worden?
quote:
Jawel hallo zij weet dat toch wel beter als iemand andersquote:
Ja alleen licht duotrainen gewoon veel repsquote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Alleen tonen he. Ik wil geen bodybuilder worden
[..]
[ afbeelding ]
Met wat roze plukjes in mn haar
skkltjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jawel hallo zij weet dat toch wel beter als iemand anders
Natuurlijk wel, haterquote:
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
wat een heerlijke presentjes van sinterklaas hij is vroeg dit jaar hmmmmm hmmmmmm morgen lekker wandelen denk ik
die mooie fotos van jou gezichtquote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hater
[..]
Wat heb je gekregen?
Ben je best lekker, die tweede foto is ook nice. Dacht altijd dat je marokkaans was daarom heb ik je nooit benaderd, date geen getinte mensen snapje.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Alleen tonen he. Ik wil geen bodybuilder worden
[..]
[ afbeelding ]
Met wat roze plukjes in mn haar
jij hebt een veel grotere voorgevel dan die Cup Aquote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hater
[..]
Wat heb je gekregen?
ik heb ooit is een mocrochick gehad maar toen ze het broekje liet zakken schrok ik me kapotquote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je best lekker, die tweede foto is ook nice. Dacht altijd dat je marokkaans was daarom heb ik je nooit benaderd, date geen getinte mensen snapje.
Haha, jouw wortel. Ik vat um! Omdat mijn tan ook een beetje oranje is tog?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die mooie fotos van jou gezicht
ik zit nu aan me wortel te slingere dat wil je helemaal niet weten of wil je camme zodat je het kan zien
Jaja, maar ik date liever straatmocro's. Zij hebben geld weetjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je best lekker, die tweede foto is ook nice. Dacht altijd dat je marokkaans was daarom heb ik je nooit benaderd, date geen getinte mensen snapje.
lol, volgens mij vergis je me met Meloewaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij hebt een veel grotere voorgevel dan die Cup A
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb ooit is een mocrochick gehad maar toen ze het broekje liet zakken schrok ik me kapot
wat een oerwoud
ik heb gezegd dat ik geen machete bij me had en ben weggegaan
[..]
ik heb ooit is een mocrochick gehad maar toen ze het broekje liet zakken schrok ik me kapot
wat een oerwoud
[..]
wat een oerwoud
Lol, denk dat Fanta-Sap wel een combo kan worden. Sap is wel van de Turkzina's.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ga jij met Sapstengel dan. Deuce92 heb je al afgekeurd.
Ja en de shemales. En als haar clit zo groot is als word beweerd dan is ze praktisch tranny.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, denk dat Fanta-Sap wel een combo kan worden. Sap is wel van de Turkzina's.
en hoeveel ijs heb je gegeten?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@ Utrecht CS @ Ola Station oid kun je eigen ijsjes laten maken a la Froyo @ USA. Best wel lekker.
Vriend, ik moet mijn masterrace veilig stellen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bestaat dat nog tegenwoordig een huwelijk?
en af en toe een vriendin meebrengenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en de shemales. En als haar clit zo groot is als word beweerd dan is ze praktisch tranny.
Dank voor deze informatieve mededeling.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef no1uknow het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
Die site is van albertoquote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie gaat mee bij anabolenkuurtje.nl samen ineens een bulk bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |