13;00quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoelaat gaan we vriend
hoeveel condooms neem je mee?
we gaan ze is laten zien dat er ook bazen op de forum zitten vriendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
13;00
ik neem de durex performa maxi van 500 stuks mee
vanuit de waggie van dima dit berichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou ook wat coke op je dop doen, Dima.
En even zandstralen.
lol BBQ'en in de regen, whyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
Succes, ik ga vandaag lekker genieten. Ga bbq'en in Zwolle met Dima
Gvd zeker jelly.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben onderweg naar tchami, vms! U mad? U jelly?
Ik bbq zelfs in de sneeuw vriendquote:
we zijn er hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
Succes, ik ga vandaag lekker genieten. Ga bbq'en in Zwolle met Dima
ja dat snap ik nog, maar in de regen??quote:
kun je net zo goed niks doen vriendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef Beach het volgende:
yess eindelijk na maanden weer pijnvrij gebencht
niet zwaarder gegaan dan 50kg maar voelde sinds de laatste keer ipv mn schouder mn pecs
z'n Wicky met een rietje zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
die ene met rood haar heeft dima afgezogen lol
ja je hebt gelijk volgende keer pak ik gewoon weer mn 1rmquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kun je net zo goed niks doen vriend
50kg lol dat tillen wij met onze lul
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar godverdomme [ afbeelding ]
Nee, 3 keer geweest. Teveel geld voor teveel crap imho. Zeker nu ze ook al een paar jaar geen Thunderdome-tent meer hebben.quote:
Wtf 7k kcalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef Drinky het volgende:
Ik heb gister 7k kcal naar binnen gewert na sicke Munchies, mag nu niks meer eten vandaag. Goodbye dear cut
Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:54 schreef Xa1pt het volgende:
https://soundcloud.com/mi(...)on-bunker-03-08-2013
Dikzak Henk u like?
2 milka repen, 200g zak chips, proteinbrownies, halve kilo schnitzels, blueberry muffin, frikandelbroodjes, 2 rollen Rolo's, aardappelpuree met bacon en kaas, gemarineerde runderlapjes etc.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf 7k kcalheb je een liter olijfolie gedronken ofzo
van 98 naar 110quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef Jahr00n het volgende:
GAAT LOS HIER OP DE MEET
SUPERDIKKE ORGIE
Whahahaha lol ik had je post niet gezien. Great minds think alike.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 06:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dit heb je van mij gejat![]()
![]()
Ik poste een paar weken terug exact dit toen er in het "kip recepten" topic e.o.a. Smerig wijf met lange nagels een kippebout zat te kluiven als OP foto werd gebruikt![]()
Hahaha
Wel smerig idd. Lange nagels.
En dan nog lekker ordinair geschilderd met figuurtjes, en een ringetje er door
![]()
![]()
![]()
Lol
[..]
7k brah? Dronk je frituurolie ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef Drinky het volgende:
Ik heb gister 7k kcal naar binnen gewert na sicke Munchies, mag nu niks meer eten vandaag. Goodbye dear cut
Gezien ja. Kudde gedrag.quote:
Welke festivals zijn wel de moeite waard volgens jou?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, 3 keer geweest. Teveel geld voor teveel crap imho. Zeker nu ze ook al een paar jaar geen Thunderdome-tent meer hebben.
Hey, wat is deze? Weer denk ik hetzelfde als iemand hier.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf 7k kcalheb je een liter olijfolie gedronken ofzo
Nevermindquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
2 milka repen, 200g zak chips, proteinbrownies, halve kilo schnitzels, blueberry muffin, frikandelbroodjes, 2 rollen Rolo's, aardappelpuree met bacon en kaas, gemarineerde runderlapjes etc.
Dikke bulk
Is de meet wel real life? Of verzin je dit gewoon?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef Jahr00n het volgende:
GAAT LOS HIER OP DE MEET
SUPERDIKKE ORGIE
Drift festival, have a nice day festival, dekmantel. Ik ga liever de kleinere feestjes tegenwoordig. Hoef niet zo nodig met 60.000 man in een park te zijn met 90% van de stages kutmuziek. Dan liever 5000 man, 3 stages en geen crappy EDM meuk en hardstylebillysquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Whahahaha lol ik had je post niet gezien. Great minds think alike.
[..]
7k brah? Dronk je frituurolie ofzo?
[..]
Gezien ja. Kudde gedrag.
[..]
Welke festivals zijn wel de moeite waard volgens jou?
[..]
Hey, wat is deze? Weer denk ik hetzelfde als iemand hier.
[..]
Nevermind
[..]
Is de meet wel real life? Of verzin je dit gewoon?
Gvd zit je zo snel al op 7kquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
2 milka repen, 200g zak chips, proteinbrownies, halve kilo schnitzels, blueberry muffin, frikandelbroodjes, 2 rollen Rolo's, aardappelpuree met bacon en kaas, gemarineerde runderlapjes etc.
Dikke bulk
Oh nee, dat is net 3000kcal, had veel meer op, halve doos ijshoorntjes, boterhammen ruim besmeerd met pindakaas enz enz.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd zit je zo snel al op 7k
Dan zit ik bijna 7k all day everyday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |