maakt het uit, moedertje bakt eieren voor jouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die dragqueen is echt scary as fuck mane.
Die Lazar songfestival drag queen? Idd man, word er een beetje bang van. En nee, zou niet geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die dragqueen is echt scary as fuck mane.
Whahahaha, die ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Lazar songfestival drag queen? Idd man, word er een beetje bang van. En nee, zou niet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha
Ik zag vandaag in de gym juist iemand met een lazar angelov shirt aan
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck is dat voor een wezen.
If not now, then when.
http://instagram.com/carlamsenna#quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]The fuck is dat voor een wezen.
Vertel meer pls.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:43 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha nee nog nooit, ergste wat ik heb gezien was een video van die Mercedes van take me out.
Zoek maar op "mercedes khani dominates"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:46 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Vertel meer pls.
Die vlees groente loempia van dat wijf is wel de shit hoor.
[ afbeelding ]
Dat was wel erg tam.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoek maar op "mercedes khani dominates"
so powerfull HJquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://instagram.com/carlamsenna#
Natuurlijk Australië. Krijg je roids daar cadeau bij 2 pakken wasmiddel ofzo?
Dit heb je van mij gejatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik beeld me dan in hoe zulke meisjes hun aarsch vegen. Stel dat een nagel over de anus schraapt.
OMG must not barf![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe zou ze d'r kont afvegen?
Denk je dat ze het zou merken als ze door het papier zou gaan en er wat achter die nagels zou blijven hangen? Denk het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |