Tren Statequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Teddyburrr het volgende:
Een van die universiteitsnamen moet gewoon een TT worden.
Nah G. Totaal geen fan van maar ben gewoon gefrustreerd nu.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Helemaal info de middeltjes nu he :p
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, en bestaat er wel zoiets als een "universele werkelijkheid" of is alles wat ik waarneem uitsluitend iets wat zich in mij afspeelt.
Omdat je dacht dat het misschien wel een tranny was?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Chick horen farten in de gym vandaag
srs
kreeg een semi
semisrs
Zou je zaad uit de penis van een Tier1 shemale zuigen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef Sapstengel het volgende:
would smash dont care what gender it is
maakt het uit, moedertje bakt eieren voor jouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die dragqueen is echt scary as fuck mane.
Die Lazar songfestival drag queen? Idd man, word er een beetje bang van. En nee, zou niet geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die dragqueen is echt scary as fuck mane.
Whahahaha, die ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Lazar songfestival drag queen? Idd man, word er een beetje bang van. En nee, zou niet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha
Ik zag vandaag in de gym juist iemand met een lazar angelov shirt aan
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck is dat voor een wezen.
If not now, then when.
http://instagram.com/carlamsenna#quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]The fuck is dat voor een wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |