een master ballon, hahahquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben geen van beiden, denk je dat ik een ballon ben ofzo?
Jij bent zo iemand die dan af en toe zich afvraagt,quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar godverdomme [ afbeelding ]
Ja, en bestaat er wel zoiets als een "universele werkelijkheid" of is alles wat ik waarneem uitsluitend iets wat zich in mij afspeelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die dan af en toe zich afvraagt,
Is dit allemaal wel echt..
Als je zo een snoer in de achterkant van je hoofd heb zitten kan ik je het antwoord gevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, en bestaat er wel zoiets als een "universele werkelijkheid" of is alles wat ik waarneem uitsluitend iets wat zich in mij afspeelt.
hahaha deze staat wel in de top3 van die gastquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar godverdomme [ afbeelding ]
Tren Statequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Teddyburrr het volgende:
Een van die universiteitsnamen moet gewoon een TT worden.
Nah G. Totaal geen fan van maar ben gewoon gefrustreerd nu.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Helemaal info de middeltjes nu he :p
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, en bestaat er wel zoiets als een "universele werkelijkheid" of is alles wat ik waarneem uitsluitend iets wat zich in mij afspeelt.
Omdat je dacht dat het misschien wel een tranny was?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Chick horen farten in de gym vandaag
srs
kreeg een semi
semisrs
Zou je zaad uit de penis van een Tier1 shemale zuigen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef Sapstengel het volgende:
would smash dont care what gender it is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |