Waar ben jij dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Zweedse mannen zijn echt hnnng.. Blondies en gingers overload...
Trouwens iedereen praat Zweeds tegen me.
Jullie zijn beide niet geweest of welquote:Op zondag 11 mei 2014 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
What happens in Zwolle stays in Zwolle. Ofniet Jeroen?
Niet echt als ik het zie.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #8 - op naar zwollywood
Heb je het spektakel gemist vriend?
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebsquote:
wat ben je daar aan het doenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebs
Bij en met kennissen..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat ben je daar aan het doen
hoe zijn de meisjes
De grap is dat jij weer wie gewonnen heeftquote:Op zondag 11 mei 2014 07:17 schreef Teddyburrr het volgende:
Conchita Wurst heeft Eurovisie gewonnen. Wat een grap.
Zonder jouw toestemming of wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Er zijn fotos van mij gemaakt tijdens een crossfit wod... Walgelijk en sickening komen in mij op.
zolang je maaar geniet!!!!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar ik eet zeker, het zij wel heel bewust, zo hou ik twee keer per week een banaandag met alleen water. De rest eet ik geen vlees fastfood, alcohol en snacks, wel groente, fruit en sport ik meerdere keren per week en wandel ik dagelijks vaak 30 tot 40 km.
Verder verzorg ii mijn huid goed, zoals dagelijks de bodyshaver erover (ook down under) en gebruik ik regelmatig body scrub en body lotion om mijn huid zacht en glad te houden.
hey tedquote:Op zondag 11 mei 2014 07:17 schreef Teddyburrr het volgende:
Conchita Wurst heeft Eurovisie gewonnen. Wat een grap.
Hoezo, ik heb gisteren ook naar het songfestival gekeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 07:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
De grap is dat jij weer wie gewonnen heeft
Ja dat zegt genoeg toch..quote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb gisteren ook naar het songfestival gekeken.
Wow.. gewoon.. Wow! Live rockt die gewoon nog harder, maatje van me moest gewoon even afkoelen omdat die bij flauwviel tijdens Shot Caller.quote:
Sickening.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow.. gewoon.. Wow! Live rockt die gewoon nog harder, maatje van me moest gewoon even afkoelen omdat die bij flauwviel tijdens Shot Caller.
Kan ook door de drugs komen, dat wel.
Maassilo, Hemelvaart. Ik ga daar sowieso heen. Heb afgesproken om als tchami in NL is gewoon te gaan. Yolo togquote:Op zondag 11 mei 2014 13:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sickening.
Nee echt, vet man. Volgende keer gymmeet bij Tchami? Oke afgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |