Je zag ook gewoon dat het fucking droog was en dat hij het niet lekker vondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Wie vind koude rijst met kip lekker? Haha ach als mensen het willen eten, boeiend. Ik haal wel broodje kroket.
200 gr. havermout, 60 gr. vanille whey, 2 eetlepels cacao nibs (SUPERFOODS), 500 ml. melk en 150 gr. bosbessen/aardbeien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:33 schreef Klokov het volgende:
Ik eet mijn havermout altijd koud. Lunch warm indien ik thuis ben en avondeten meestal koud.
Smerig gast wollahquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
die dingen zijn moeilijk lekker. Wrm haten a mens?
Havermout is ook een superfood vriendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
200 gr. havermout, 60 gr. vanille whey, 2 eetlepels cacao nibs (SUPERFOODS), 500 ml. melk en 150 gr. bosbessen/aardbeien.
HNNNG.
hoe was je date?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Er zijn fotos van mij gemaakt tijdens een crossfit wod... Walgelijk en sickening komen in mij op.
Post ze in je foboquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Er zijn fotos van mij gemaakt tijdens een crossfit wod... Walgelijk en sickening komen in mij op.
Jag er krackebrodquote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Zweedse mannen zijn echt hnnng.. Blondies en gingers overload...
Trouwens iedereen praat Zweeds tegen me.
Het was super.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben kapot
BEDANKT FOK!!!! VOOR DE GEWELDIGE MEET
Waar ben jij dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Zweedse mannen zijn echt hnnng.. Blondies en gingers overload...
Trouwens iedereen praat Zweeds tegen me.
Jullie zijn beide niet geweest of welquote:Op zondag 11 mei 2014 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
What happens in Zwolle stays in Zwolle. Ofniet Jeroen?
Niet echt als ik het zie.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #8 - op naar zwollywood
Heb je het spektakel gemist vriend?
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebsquote:
wat ben je daar aan het doenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
stockholm.. Lig nu in bed na een lange dag ( gisteren al wezen stappen) dus check even interwebs
Bij en met kennissen..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat ben je daar aan het doen
hoe zijn de meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |