SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
disclaimer: de Topic Titel is in alle gevallen de waarheid, behalve als De_Dakgoot het topic heeft geopend.
wtf is dit plaatjequote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
OP NAAR DE LAPO!!!!!!!!1111!!!!1!
[ afbeelding ]
ah oke.. ik dacht ergens anders aan....quote:
dat kwam al dichterbij..quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:31 schreef Kyubey het volgende:
Welke Kawaisou vinden jullie het meest kawaii?
Ritsu
Ik zal nooit meer op dezelfde manier naar hem kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toch, zelfs met zo'n aandoening, kun je het nog best ver schoppen in het leven...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Kyubey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://a.pomf.se/quyloy.webm
Hier met je sex-on.
een meet is al klachtwaardig maar songfestival isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
Achterlopen op je anime omdat je op een meet zit
Op een meet zitten met je laptop
Op een meet in een caf zitten met je laptop
Op een songfestivalmeet in een caf zitten met je laptop
Ik heb er echt geen reet mee, maar ik ken die mensen al een tijdje dus ik kom ieder jaar omdat gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
een meet is al klachtwaardig maar songfestival is
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier met je sex-on.
Een geniale webm, niks nsfwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
wat is het, ik ga het niet openen midden in een caf
Chitoge best girl, heb zon gevoel dat ik weet wie er gaat winnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dit seizoen is afgelopen ga ik maar eens aan de manga beginnen
Ik vind het zonde, echt, een aflevering of zes extra had al geholpen met de personages en het verhaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:15 schreef Kyubey het volgende:
Nee Black Bullet duurt maar 13 episodes
Ik dacht al dat het tempo veel te hoog lag
Uhuh, team gorilla FTW.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Chitoge best girl, heb zon gevoel dat ik weet wie er gaat winnen
Laatst ook nog een bestelling gedaan:quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ok, bookdepository.com is goedgekeurd.
[ afbeelding ]
Ik heb het wel gedaan omdat lijstje bijhouden voor volgende bestellingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik ook prettig vind is dat je er niet hoeft te registreren. PayPal betaling doen en gaan met die banaan!
Nice, klassiekers wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst ook nog een bestelling gedaan:
[ afbeelding ]
En Evangelion volume 1 t/m 9 heb ik er ook besteld. Echt super tevreden steeds.Ook gratis verzendkosten.
Het beste adres voor manga in mijn ogen.
Dat kun je zelf ook wel onthouden toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan omdat lijstje bijhouden voor volgende bestellingen.
Daar vind ik het iets te bombastisch voor. Wel een zeer mooi stuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Manga lezen met Beethoven's 9th Symphony 4th Movement op de achtergrond
Neuh, als je daar bang voor bent kan je beter een postbus nemen en een valse naam op je paypal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook wel onthouden toch?
Ach ja. Waarschijnlijk staan ook records van mij in hun database op basis van mijn e-mailadres. Dus het registreren zal niet veel erger zijn vrees ik.
Mensen die niet slice-of-life lezen met Flight of the Valkyries van Wagner op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Manga lezen met Beethoven's 9th Symphony 4th Movement op de achtergrond
Mecha>slice-of-lifequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet slice-of-life lezen met Flight of the Valkyries van Wagner op de achtergrond.
De grap zat hem in het contract tussen slice-of-life en de de zware bombast die Wagner heet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mecha>slice-of-life
http://a.pomf.se/ctjwqw.webm
Koe no kitachi is een aanraderquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grap zat hem in het contract tussen slice-of-life en de de zware bombast die Wagner heet.![]()
Ik denk dat de enige manga die ik heb die je slice-of-life zou kunnen noemen, Watamote is. En die viel vandaag op de mat.
Ik zie hem nu pasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier met je sex-on.
RIP aan de nabestaande.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mecha>slice-of-life
http://a.pomf.se/ctjwqw.webm
Nisekoi zonder subs watquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk:
Soul Eater Not van Horriblesubs,
Bokura wa Minna Kawaisou van Commie,
Captain Earth met Spaanse ondertitels,
Black Bullet en Nanana's Buried Treasure met Nederlandse,
en Nisekoi zonder.
Dit is niet uit haast, enthousiasme of aan gebrek aan beter, maar gewoon omdat deze series me geen zier kunnen schelen.
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie. Hitsugi no Chaika kijk ik veelal voor de verukkelukke Bones animatie. En MekakuCity Actors voor SHAFT's kunstzinnigheid en voor de nekkramp opwekkende beelden.
De enige serie die ik nu volg en daadwerkelijk goed vind is Mushishi maar daar ben ik pas bij de tweede aflevering omdat de serie niet afloopt als ik niet doorkijk.
tl;dr ik zou moeten stoppen met naar anime kijken. PS anime is de kanker die anime sluipend vermoordt.
spaanse subs? wtfquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk:
Soul Eater Not van Horriblesubs,
Bokura wa Minna Kawaisou van Commie,
Captain Earth met Spaanse ondertitels,
Black Bullet en Nanana's Buried Treasure met Nederlandse,
en Nisekoi zonder.
Dit is niet uit haast, enthousiasme of aan gebrek aan beter, maar gewoon omdat deze series me geen zier kunnen schelen.
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie. Hitsugi no Chaika kijk ik veelal voor de verukkelukke Bones animatie. En MekakuCity Actors voor SHAFT's kunstzinnigheid en voor de nekkramp opwekkende beelden.
De enige serie die ik nu volg en daadwerkelijk goed vind is Mushishi maar daar ben ik pas bij de tweede aflevering omdat de serie niet afloopt als ik niet doorkijk.
tl;dr ik zou moeten stoppen met naar anime kijken. PS anime is de kanker die anime sluipend vermoordt.
spaans is zo zinloos, leer dan chinees of japans ofzo..quote:
Kan van pas komen in die opkomende landen in zuid amerika, Zou eerder chinees leren dan japans.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
spaans is zo zinloos, leer dan chinees of japans ofzo..
niet dat je ze berhaupt nodig hebt overigens..
handen en voeten werk FTW
Een boek uit het perspectief van een loli en een ander bevat de loli die haar naam aan alle loli's uitgeleend heeft. Sasuga anime.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst ook nog een bestelling gedaan:
[ afbeelding ]
En Evangelion volume 1 t/m 9 heb ik er ook besteld. Echt super tevreden steeds.Ook gratis verzendkosten.
Het beste adres voor manga in mijn ogen.
Misschien schreven ze alert wel verkeerd omdat NGE dat ook deed zoals ik verrukkelijk verkeerd schreef omdat Remco Campert dat ook deed. Oke het is best wel dom. Boeiend. Wat ik veel onbegrijpelijker vind is dat Satomi de discriminatie van kleine meisjes niet steunt zoals zoveel mensen in de serie dat wel doen. Iedereen weet dat kleine meisjes de oorzaak zijn van alle achteruitgang in fictie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is Satomi-kun zo brutaal
[ afbeelding ]
WahLeer eens fatsoenlijk Engels.
Nee, Spaans is alleen maar de op twee na meest gesproken taal in de wereld en de moerstaal van de koningin.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
spaans is zo zinloos, leer dan chinees of japans ofzo..
niet dat je ze berhaupt nodig hebt overigens..
handen en voeten werk FTW
Gelukkig slaat hij ze niet zoals die jongen uit Bakemonogatari of Index.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat ik veel onbegrijpelijker vind is dat Satomi de discriminatie van kleine meisjes niet steunt zoals zoveel mensen in de serie dat wel doen. Iedereen weet dat kleine meisjes de oorzaak zijn van alle achteruitgang in fictie.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
FLCL uit... Goeie anime!
Toffe animaties en hele goeie OST (ben nu zoeken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
The Pillowsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
FLCL uit... Goeie anime!
Toffe animaties en hele goeie OST (ben nu zoeken).
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[b][b]Loli's[/b][/b] overal op de wereld zouden zichzelf niet moeten slaan. En als ze er over klagen dat Touma of Arararagi ze slaan dat zijn het Chinese terroristen gestuurd om onze sjinese tekenfilms te destabiliseren. De schrijvers van anime en manga en light novels hebben er niets mee te maken. En als ze de regels overtreden om hun kwestie onder de aandacht te brengen dan zijn het criminelen die opgepakt en belogen moeten worden. Verder hebben de [b][b]loli's[/b][/b] geen idee wat er aan het geweld tegen[b][b] loli's[/b][/b] bestaat zou moeten gebeuren dus wij moeten weer met oplossingen komen. Trouwens, ik ben misschien een[b][b] loli[/b][/b], maar eigenlijk ben ik een volwassen persoon in het lichaam van een loli. Wee mij. Ik wordt als een [b][b]loli[/b][/b] behandeld terwijl ik helemaal geen [b][b]loli[/b][/b] ben.
Oke... dat begon melig... en nam toen opeens een duistere wending.
wat de moerstaal is van de koningin kan mij echt geen malle moer schelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, Spaans is alleen maar de op twee na meest gesproken taal in de wereld en de moerstaal van de koningin.
Zitten die clips waar de afleveringen zelf op gebaseerd zijn daar ook tussen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cover moest ook echt weer op metallica lijken
vergeten te postenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cover moest ook echt weer op metallica lijken
Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteldquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat ze van de OST het verhaal hebben gemaakt en niet andersom.
Dat, ehh, zei ik toch zo'n beetje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteld
Nou enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nou en
dit is overigens beste cd coverVan welke CD is dat een cover dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Heart pattern als het goed isquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van welke CD is dat een cover dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is maar ik hoor het al uguuuuuu reutelen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 06:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/manga/49635/Steve_Jobs
[..]
Ik hoop dat het nog even duurt maar ik vraag me af, als Woz overlijdt, of er dezelfde hoeveelheid aandacht aan wordt besteed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Toen Dennis Ritchie stierf was er helemaal geen grote heisa omheen.
dat is ook weer bijnaquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:56 schreef MAHL het volgende:
Wat zijn de leuke anime van dit seizoen?
Tevens succes gewenst aan alle mensen die volgende week aan de examens moeten
Dankjequote:Op donderdag 8 mei 2014 08:56 schreef MAHL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.SPOILER: Highschool of the DeadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Its been confirmed that Tsugumi Ohba and Takeshi Obata's Bakuman manga is getting a live-action movie adaptation, which is slated to release in 2015."![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 06:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/manga/49635/Steve_Jobs
[..]
Zonder Ritchie en co(in juli 1969 met Unix)) zou Apple NextStep/MacOS 10.x/iOS niet eens bestaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Toen Dennis Ritchie stierf was er helemaal geen grote heisa omheen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:45 schreef Qunix het volgende:
Doe maar deze trailer kijken wanneer je alleen bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.Kamen Rider Den-O/Kenshin(links gast in blauw)SPOILER: Highschool of the DeadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Its been confirmed that Tsugumi Ohba and Takeshi Obata's Bakuman manga is getting a live-action movie adaptation, which is slated to release in 2015."
[ afbeelding ]![]()
Dat blijft wel relaxed aan OSX, gewoon UNIX commands in je terminal prakken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zonder Ritchie en co(in juli 1969 met Unix)) zou Apple NextStep/MacOS 10.x/iOS niet eens bestaan.
Het was toch makkelijker dan de meeste BSD/Linux distros?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je, ik heb tot nu toe met geen enkel OS problemen gehad. OSX, Windows 95 tot 7 (Minus ME en Vista), Arch, Ubuntu, Debian, en BSD variantjes.
Behalve Windows 8. Wat een godvergeten zielzuigende schizofrene teringbende.
Als je meest diepgaande actie op een pc het openen van IE is, dan, ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het was toch makkelijker dan de meeste BSD/Linux distros?
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je meest diepgaande actie op een pc het openen van IE is, dan, ja.
Wat... ik dacht dat windows 8 de nieuwe windows vista/2000/etc was.quote:
Het werkt best goed zijn de autisten die zo lopen te janken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat... ik dacht dat windows 8 de nieuwe windows vista/2000/etc was.
ik wacht met smart op 8.2, dan wordt het wellicht echt weer bruikbaar voor een beetje poweruser die niet alleen internet...quote:
Mits je de metro interface er uit sloopt is het best relaxed. Maar dan is het eigenlijk Windows 7 met wat verbeteringen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het werkt best goed zijn de autisten die zo lopen te janken.
vista was ook wel chill als je een nieuwe pc had.
Niet zo miepen, windows 8 werkt prima.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je, ik heb tot nu toe met geen enkel OS problemen gehad. OSX, Windows 95 tot 7 (Minus ME en Vista), Arch, Ubuntu, Debian, en BSD variantjes.
Behalve Windows 8. Wat een godvergeten zielzuigende schizofrene teringbende.
Alleen Sidonia.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:56 schreef MAHL het volgende:
Arch Linuxquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mits je de metro interface er uit sloopt is het best relaxed. Maar dan is het eigenlijk Windows 7 met wat verbeteringen.
Ik heb geen idee of ze dat gekloot met de muis in de metro interface hebben opgelost inmiddels, maar dat was onvergeeflijk.
No geemu no raifu is ook leukquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Easymodo het volgende:
Nog goede anime dit seizoen? Te druk bezig met Tales of Symphonia :'D
Knights of sidonia, black bulletquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Easymodo het volgende:
Nog goede anime dit seizoen? Te druk bezig met Tales of Symphonia :'D
krijgt het ook is al aangekondigdquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef mschol het volgende:
Log horizon was ook prima te doen, wel jammer dat ook deze eigenlijk wel een 2de seizoen mag hebben...
dat is dan wel weer fijn, ik wacht ondertussen ook nog op seizoen 2 van accel world en nog een seriequote:
Sword Online Art ? Die is ook al aangekondigd en gaat concurreren met Log Horizon 2. Wat mij betreft had die SOA al op de veertiende aflevering mogen stoppen. Niet dat ik mag klagen. Daar ben ik dan tenslotte zelf ook gestopt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dan wel weer fijn, ik wacht ondertussen ook nog op seizoen 2 van accel world en nog een serie(even kwijt welke het nou was)
owja, SOA natuurlijk..quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sword Online Art ? Die is ook al aangekondigd en gaat concurreren met Log Horizon 2. Wat mij betreft had die SOA al op de veertiende aflevering mogen stoppen. Niet dat ik mag klagen. Daar ben ik dan tenslotte zelf ook gestopt.
Log Horizon daarentegen is wel :
Ewww, wat onzedelijk ... Ze is toch niet zwanger he? Zo ging het ook in Clannad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Man Arrested for Shaking Hands with JK
Japanse regering kan zich afvragen waarom geboortecijfers steeds laag blijven.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Man Arrested for Shaking Hands with JK
Japanse regering kan zich afvragen waarom geboortecijfers steeds laag blijven.![]()
quote:“Remember to buy a handshaking event ticket next time.”
Je weet hoe krankzinnig de Japanners zijn wat betreft feminisme(i.e hypocriete en conservatieve gedachte).quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ewww, wat onzedelijk ... Ze is toch niet zwanger he? Zo ging het ook in Clannad.
LOLquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
a double wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was het een onschuldige praatjesmaker of misschien een opdringerige pedofiel. Ik laat het onderscheid liever over aan het Japanse rechtssysteem dan aan de lezers van Sankaku en de Redditors van Japan (lees: de lijpo's op 2channel).quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet hoe krankzinnig de Japanners zijn wat betreft feminisme(i.e hypocriete en conservatieve gedachte).
Hand proberen te schudden van een JK is dus pedofiel,got it.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien was het een onschuldige praatjesmaker of misschien een opdringerige pedofiel. Ik laat het onderscheid liever over aan het Japanse rechtssysteem dan aan de lezers van Sankaku en de Redditors van Japan (lees: de lijpo's op 2channel).
Als een vreemde zonder degelijke inleiding mijn hand zou willen schudden zou ik me daar best raar bij voelen en ik ben niet eens een scholiere.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hand proberen te schudden van een JK is dus pedofiel,got it.
*geen stage lopen bij een middelbare school voor sletterige lerlinges*
http://ajw.asahi.com/arti(...)fairs/AJ201310260017quote:Global Gender Gap Report 2012 ranked Japan's female equality 105th out of 136 countries. The ranking is Japan’s lowest since the World Economic Forum started in 2006. The survey looks primarily at four key areas: politics, economics, health and education
Ik weet allang dat feminisme niks voorsteld in Japan,vanwege patriarch cultuur.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als een vreemde zonder degelijke inleiding mijn hand zou willen schudden zou ik me daar best raar bij voelen en ik ben niet eens een scholiere.
Overigens opperde je zojuist misschien (als ik me vergis, sorry) dat Japan een land is waar het feminisme doorgeslagen is. Als je dit gelooft heb ik nieuws voor je.
[..]
http://ajw.asahi.com/arti(...)fairs/AJ201310260017
Zoals ik al zei: sorry. In dat geval heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet allang dat feminisme niks voorsteld in Japan,vanwege patriarch cultuur.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: sorry. In dat geval heb ik je verkeerd begrepen.
SPOILER: Sidonia mangoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door De_Dakgoot op 09-05-2014 09:24:46 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Als het aan Daiz ligt mooi nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:39 schreef robin007bond het volgende:
X265 gaat zorgen voor nog betere kwaliteit/grootte-verhouding bij anime!
https://en.wikipedia.org/wiki/High_Efficiency_Video_Coding
Zou wel mooi zijn, alleen zal het niet veel goeds doen voor je stroomverbruikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:39 schreef robin007bond het volgende:
NWS / vrouwen kunnen niet regeren want ze worden ongesteldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als een vreemde zonder degelijke inleiding mijn hand zou willen schudden zou ik me daar best raar bij voelen en ik ben niet eens een scholiere.
Overigens opperde je zojuist misschien (als ik me vergis, sorry) dat Japan een land is waar het feminisme doorgeslagen is. Als je dit gelooft heb ik nieuws voor je.
[..]
http://ajw.asahi.com/arti(...)fairs/AJ201310260017
quote:Nico Tanigawa here. Nice to meet you.
Thank you muchly for picking up this English edition of Watamote (abbr).
It's all thanks to the people who read our work on Gangan Online and cheered us on even before the books were in print that this translated version was possible.
We're really, truly grateful for all the support we've received.
The many comments and d*ck pics we got following the publication of volume 1 in Japan live on in our hearts to this very day!
We'd be thrilled if you'd continue to support this manga from here on out.
Well, let's meet again in volume 2!
NOG grotere bestanden, met nog minder kwaliteitswinst dus?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:39 schreef robin007bond het volgende:
Fuck yesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
NOG grotere bestanden, met nog minder kwaliteitswinst dus?
Onnodige vooruitgang wat niks brengt dan nog grotere bestanden en minder compatibiliteitquote:
Het is inderdaad een groot gemis dat mijn laptop geen tapedrive heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Onnodige vooruitgang wat niks brengt dan nog grotere bestanden en minder compatibiliteit
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
NWS / vrouwen kunnen niet regeren want ze worden ongesteld
Zo zegt de Heer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vrouwen kunnen niet regeren, die gaan alleenmaar op onderbuikgevoelens af.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
NOG grotere bestanden, met nog minder kwaliteitswinst dus?
Vooral nog meer klagers die de voordelen niet inzien en die geen goede hardware hebben om alles af te kunnen spelen. En zelfs goede hardware is niet per se nodig, met een Intel Pentium laptop kun je al 10-bit video afspelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Onnodige vooruitgang wat niks brengt dan nog grotere bestanden en minder compatibiliteit
Dan ken jij de verkeerde vrouwen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vrouwen kunnen niet regeren, die gaan alleen maar op onderbuikgevoelens af.
Hardware is goed genoeg maar tis aids voor tvsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Vooral nog meer klagers die de voordelen niet inzien en die geen goede hardware hebben om alles af te kunnen spelen. En zelfs goede hardware is niet per se nodig, met een Intel Pentium laptop kun je al 10-bit video afspelen.
Dan heb je toch niets te vrezen over compatibiliteit? En daar heb je HTPC's voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hardware is goed genoeg maar tis aids voor tvs
Hoezo? Hebben TV's daar problemen mee dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hardware is goed genoeg maar tis aids voor tvs
Omdat niet elke tv 10bit is en smart tv is aids heb er zelf 1quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben TV's daar problemen mee dan?
SmartTV's tellen niet, want ironisch genoeg zijn dat de domste apparaten ever.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wat het is en wat het gaat worden.
SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gotta collect m alIk heb nu t/m vijf in m'n kast staan. Er zit kleurverschil tussen de ruggen, ik kan er niet mee omgaan.SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langzaam uitbreiden tot ik bij ben.🐙
Mja, ik was heel skeptisch omdat ze hier vaak voor de volle 13 euro te koop zijn. En had er in een jaar tijd drie gekocht of zo. Maar op Bookdepository zijn ze allemaal zo rond de 7 euro, dus daar haal ik straks de rest ook gewoon vandaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wil ze ook nog eens allemaal aan schaffen inclusief mecha figurine maar no money atm
ik heb wel hardware dat het af kan spelen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Vooral nog meer klagers die de voordelen niet inzien en die geen goede hardware hebben om alles af te kunnen spelen. En zelfs goede hardware is niet per se nodig, met een Intel Pentium laptop kun je al 10-bit video afspelen.
Het is vooral handig voor bedrijven zoals Netflix die dan over een kleinere bandbreedte kunnen streamen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel hardware dat het af kan spelen hoor
maar er zijn geen echte voordelen (ik zie het niet gebeuren dat de filesize halveert of dat er -zichtbare- kwaliteitsverbeteringen optreden), je beperkt de viewersbase alleen maar meer en meer omdat er zonodig 'exotische' technieken moeten worden gebruikt
niet iedereen wil op zijn pc of laptop kijken, tablet ondersteuning voor afspelen is helemaal treurig (als de hardware het berhaupt aankan), een HTPC heeft niet iedereen en mediacenters zijn zeker nooit de eerste met ondersteuning
Dat gezegd hebbende: ik ben niet zo zeer tegen een nieuwe codec, maar pas het pas toe als alle hardware fabrikanten (of het meeste, zeg >75%) er ondersteuning voor bied
ik heb hier een android (4.3) toestel die een gemiddelde anime 720p vloeiend weer kan geven, maar geen ondersteuning heeft voor ondertiteling en/of geluid, ongeacht het proberen met diverse players en codec'hacks' (apk's)
Hoe lang is die Yamato?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil ook best een Tsugumori figurine, of een bouwpakketje.
Maar voor ik daar aan begin eerst m'n Enterprise uit Star Trek af maken.
En dan nog de Yamato in huis halen
[ afbeelding ]
666mm, not even kidding.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*
[..]
Hoe lang is die Yamato?
Het gaat al mis bij het willen afspelen van anime op een androidtoestel. Kijk gewoon op een fatsoenlijk scherm.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel hardware dat het af kan spelen hoor
maar er zijn geen echte voordelen (ik zie het niet gebeuren dat de filesize halveert of dat er -zichtbare- kwaliteitsverbeteringen optreden), je beperkt de viewersbase alleen maar meer en meer omdat er zonodig 'exotische' technieken moeten worden gebruikt
niet iedereen wil op zijn pc of laptop kijken, tablet ondersteuning voor afspelen is helemaal treurig (als de hardware het berhaupt aankan), een HTPC heeft niet iedereen en mediacenters zijn zeker nooit de eerste met ondersteuning
Dat gezegd hebbende: ik ben niet zo zeer tegen een nieuwe codec, maar pas het pas toe als alle hardware fabrikanten (of het meeste, zeg >75%) er ondersteuning voor bied
ik heb hier een android (4.3) toestel die een gemiddelde anime 720p vloeiend weer kan geven, maar geen ondersteuning heeft voor ondertiteling en/of geluid, ongeacht het proberen met diverse players en codec'hacks' (apk's)
En dit ook!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vooral handig voor bedrijven zoals Netflix die dan over een kleinere bandbreedte kunnen streamen.
Wat zou ik anders met al die vrije ruimte moeten doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elke aflevering van een serie opslaan
Zijn genoeg HD streams.
Ja, maar jij bent hier de luddietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is wat ik ooit heb geleerd op school.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Luddisme
Hmm, zo eens verder luisteren.quote:
Die is ook erg goed ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zo eens verder luisteren.
Dit is de eerste en tot nu toe geloof ik enige Japanner die ik verstaanbaar Engels heb horen zingen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is ook erg goed ja.
Heb jij Welcome to the NHK gezien?
Het gaat in elk geval niet over mensen die educatie of arbeid nastreven. Niet over mensen die gelukkig zijn. Niet over mensen die sterk in hun schoenen staan. Niet over sociale vlinders.quote:
10/10 OPquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zo eens verder luisteren.
Dit is de eerste en tot nu toe geloof ik enige Japanner die ik verstaanbaar Engels heb horen zingen
Hamtaro?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat in elk geval niet over mensen die educatie of arbeid nastreven. Niet over mensen die gelukkig zijn. Niet over mensen die sterk in hun schoenen staan. Niet over sociale vlinders.
Hamtaro is toch een hamster opgesloten in een kooi? Volgens mij moet de hoofdpersoon in Welcome to the NHK meer moeite om buitenshuis te komen.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
purupuru pururin purupuru pururin
...
wut
Het is echt geniaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
1e aflevering gezien. Dat was neat. Harharhar.
[ afbeelding ]
Die ED though. Wut.
Wacht betekende dat Pudding?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
purupuru pururin purupuru pururin
...
wut
Purin is pudding ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht betekende dat Pudding?
Mind = Blown
Same here.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht altijd dat het zoveel betekende als desu of uguu.
Ecchi. Mijn haar is lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zou je wel willen!!
* DeZwabber is geen negert net als B_P_N*
puruuuuuuuuuuu~quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht altijd dat het zoveel betekende als desu of uguu.
In het boek gebruikt hij geestverruimende middelen en ziet hij daarom de koelkast en dergelijke praten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens mij heeft die jongen een gaslek in z'n appartement. Trippy shit.
Ah, kijk eens aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In het boek gebruikt hij geestverruimende middelen en ziet hij daarom de koelkast en dergelijke praten.
Maar in de anime hebben ze dat eruitgehaald.
Slaapgebrek? Naar zijn eigen zeggen slaapt hij dertien uur per dag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ach, zijn eenzaamheid en slaapgebrek is ook een goed genoeg excuus. Hij heeft al tijden met niemand gepraat etc.
O ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slaapgebrek? Naar zijn eigen zeggen slaapt hij dertien uur per dag.
Maar verder ben ik het met je eens dat wanen dan niet heel raar zijn.
13 uur per dag tering dat is kapot langquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slaapgebrek? Naar zijn eigen zeggen slaapt hij dertien uur per dag.
Maar verder ben ik het met je eens dat wanen dan niet heel raar zijn.
Correctie, 16 uur per dag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
13 uur per dag tering dat is kapot lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister de 300ste (volgens MAL) aangetikt.. (maar dat zijn dus OVA's movies e.d. ook; en een aantal oudere anime staan er geheid niet tussen)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:18 schreef Qunix het volgende:
Ik heb trouwens nu de 401ste anime uitgekeken.
Wat toevallig. Zodra ik Rebellion (de Madokafilm) afgezien heb sta ik ook op 300 series. Nu sta ik op 299 met 30 minuten in Rebellion, maar ik ga hem morgen of anders ergens in de volgende week pas afkijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
gister de 300ste (volgens MAL) aangetikt.. (maar dat zijn dus OVA's movies e.d. ook; en een aantal oudere anime staan er geheid niet tussen)
die klopt niet 100%, want 1 serie staat op rewatching
Vet gemaakt, al dat werk op zijn channelquote:
Kan je die al downloaden dan via nieuwsgroepen?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 13:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kan je die al downloaden dan via nieuwsgroepen?
Maar, maar, ik leen ze alleen, ik upload ze netjes weer terug als ik ze uit heb.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
DOWNLOADEN IS VERBODEN
VOLG DE REGELS VAN TIM KUIK!
ORDNUNG MU SEIN!
Don't carequote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
DOWNLOADEN IS VERBODEN
VOLG DE REGELS VAN TIM KUIK!
ORDNUNG MU SEIN!
Wacht maar tot de partyvan voor je woning staatquote:
Ik stream tv-seriesquote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wacht maar tot de partyvan voor je woning staat
Mechaquote:Op zondag 11 mei 2014 15:13 schreef gamemastermaarten het volgende:
ben vaak grote fan van anime met veel mecha wat dacht je van deze serie matchless raijin oh ja de naam is herkenbaar als een jaren 90 anime voor jongere jongens dus seinen en mecha ik heb de gehele tv serie en ova gekeken er zitten wel wat grappige stukjes in evenals de opvolgers ganbaruger en gosaurer raijin oh is voor het eerst op tv in 1991 ganbaruger 1992 en gosaurer 1993
hier nog wat ik bedoelde
[ afbeelding ]
en hier de opening
weetjewatnogveelmakkelijkerisdanalleendeinterpunctieweglatenzonderspatiestypenprobeerheteenshetisechtgeweldigjongequote:Op zondag 11 mei 2014 15:13 schreef gamemastermaarten het volgende:
ben vaak grote fan van anime met veel mecha wat dacht je van deze serie matchless raijin oh ja de naam is herkenbaar als een jaren 90 anime voor jongere jongens dus seinen en mecha ik heb de gehele tv serie en ova gekeken er zitten wel wat grappige stukjes in evenals de opvolgers ganbaruger en gosaurer raijin oh is voor het eerst op tv in 1991 ganbaruger 1992 en gosaurer 1993
hier nog wat ik bedoelde
[ afbeelding ]
en hier de opening
of ik weet wat mecha is?quote:
Dat was iets met transformers toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
of ik weet wat mecha is?
Dat kijk ik bijna constant
Ik dacht dat het iets was met schattige meisjes die schattige dingen doen met muziek.quote:
Ja, met een taal zonder letters kan ik dat ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:21 schreef Kyubey het volgende:
In Japan gebruiken ze ook geen hoofdletters, niet zo streng zijn.
Nee man, das Hentai. Keeki keeki.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets was met schattige meisjes die schattige dingen doen met muziek.
Nee man, tentacleporn is moe.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee man, ik weet zeker dat je fout zit het is mecha.
[ afbeelding ]
gaaf man dan ken ik nog een serie voor jou dan heb je vast en zeker deze serie helemaal gekekenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
of ik weet wat mecha is?
Dat kijk ik bijna constant
Heb alle gundams gezienquote:Op zondag 11 mei 2014 15:28 schreef gamemastermaarten het volgende:
gaaf man dan ken ik nog een serie voor jou dan heb je vast en zeker deze serie helemaal gekeken
[ afbeelding ]
gundam seed eerste uitgave 2002
nee heb hem al binnen awesome serie alleen sneu dat cagalli haar vader overleidt en dat kira yamato en athrun zala met haar mee gaan naar de ruimtequote:Op zondag 11 mei 2014 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal ik je mijn gundam seed eens geven gheuheuheu
ut was een ejaculatiegrapje over piemels en plassertjes en zaadjes enzoquote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef gamemastermaarten het volgende:
[..]
nee heb hem al binnen awesome serie alleen sneu dat cagalli haar vader overleidt en dat kira yamato en athrun zala met haar mee gaan naar de ruimte
of nog veel heftiger bij ideon gaat iedereen dood de laatste zegwoord dat iedereen dood gaat is damn you giant god en cosmo de hoofdpersonage zegt no way en daar ging de hele heelaal maar gellukkig is de ide be invoked en heeft iedereen ze eigen lichaam terug om de aarde te herbouwen
oke ik dacht al ik trapte er ook nog in zelfs dus ik dacht gewoon laat maar lekker gaanquote:Op zondag 11 mei 2014 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ut was een ejaculatiegrapje over piemels en plassertjes en zaadjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |