Hmm, zo eens verder luisteren.quote:
Die is ook erg goed ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zo eens verder luisteren.
Dit is de eerste en tot nu toe geloof ik enige Japanner die ik verstaanbaar Engels heb horen zingen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is ook erg goed ja.
Heb jij Welcome to the NHK gezien?
Het gaat in elk geval niet over mensen die educatie of arbeid nastreven. Niet over mensen die gelukkig zijn. Niet over mensen die sterk in hun schoenen staan. Niet over sociale vlinders.quote:
10/10 OPquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zo eens verder luisteren.
Dit is de eerste en tot nu toe geloof ik enige Japanner die ik verstaanbaar Engels heb horen zingen
Hamtaro?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat in elk geval niet over mensen die educatie of arbeid nastreven. Niet over mensen die gelukkig zijn. Niet over mensen die sterk in hun schoenen staan. Niet over sociale vlinders.
Hamtaro is toch een hamster opgesloten in een kooi? Volgens mij moet de hoofdpersoon in Welcome to the NHK meer moeite om buitenshuis te komen.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
purupuru pururin purupuru pururin
...
wut
Het is echt geniaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
1e aflevering gezien. Dat was neat. Harharhar.
[ afbeelding ]
Die ED though. Wut.
Wacht betekende dat Pudding?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
purupuru pururin purupuru pururin
...
wut
Purin is pudding ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht betekende dat Pudding?
Mind = Blown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |