666mm, not even kidding.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*
[..]
Hoe lang is die Yamato?
Het gaat al mis bij het willen afspelen van anime op een androidtoestel. Kijk gewoon op een fatsoenlijk scherm.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel hardware dat het af kan spelen hoor
maar er zijn geen echte voordelen (ik zie het niet gebeuren dat de filesize halveert of dat er -zichtbare- kwaliteitsverbeteringen optreden), je beperkt de viewersbase alleen maar meer en meer omdat er zonodig 'exotische' technieken moeten worden gebruikt
niet iedereen wil op zijn pc of laptop kijken, tablet ondersteuning voor afspelen is helemaal treurig (als de hardware het überhaupt aankan), een HTPC heeft niet iedereen en mediacenters zijn zeker nooit de eerste met ondersteuning
Dat gezegd hebbende: ik ben niet zo zeer tegen een nieuwe codec, maar pas het pas toe als alle hardware fabrikanten (of het meeste, zeg >75%) er ondersteuning voor bied
ik heb hier een android (4.3) toestel die een gemiddelde anime 720p vloeiend weer kan geven, maar geen ondersteuning heeft voor ondertiteling en/of geluid, ongeacht het proberen met diverse players en codec'hacks' (apk's)
En dit ook!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vooral handig voor bedrijven zoals Netflix die dan over een kleinere bandbreedte kunnen streamen.
Wat zou ik anders met al die vrije ruimte moeten doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elke aflevering van een serie opslaan
Zijn genoeg HD streams.
Ja, maar jij bent hier de luddietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is wat ik ooit heb geleerd op school.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Luddisme
Hmm, zo eens verder luisteren.quote:
Die is ook erg goed ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zo eens verder luisteren.
Dit is de eerste en tot nu toe geloof ik enige Japanner die ik verstaanbaar Engels heb horen zingen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is ook erg goed ja.
Heb jij Welcome to the NHK gezien?
Het gaat in elk geval niet over mensen die educatie of arbeid nastreven. Niet over mensen die gelukkig zijn. Niet over mensen die sterk in hun schoenen staan. Niet over sociale vlinders.quote:
10/10 OPquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zo eens verder luisteren.
Dit is de eerste en tot nu toe geloof ik enige Japanner die ik verstaanbaar Engels heb horen zingen
Hamtaro?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat in elk geval niet over mensen die educatie of arbeid nastreven. Niet over mensen die gelukkig zijn. Niet over mensen die sterk in hun schoenen staan. Niet over sociale vlinders.
Hamtaro is toch een hamster opgesloten in een kooi? Volgens mij moet de hoofdpersoon in Welcome to the NHK meer moeite om buitenshuis te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |