13 uur per dag tering dat is kapot langquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slaapgebrek? Naar zijn eigen zeggen slaapt hij dertien uur per dag.
Maar verder ben ik het met je eens dat wanen dan niet heel raar zijn.
Correctie, 16 uur per dag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
13 uur per dag tering dat is kapot lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister de 300ste (volgens MAL) aangetikt.. (maar dat zijn dus OVA's movies e.d. ook; en een aantal oudere anime staan er geheid niet tussen)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:18 schreef Qunix het volgende:
Ik heb trouwens nu de 401ste anime uitgekeken.
Wat toevallig. Zodra ik Rebellion (de Madokafilm) afgezien heb sta ik ook op 300 series. Nu sta ik op 299 met 30 minuten in Rebellion, maar ik ga hem morgen of anders ergens in de volgende week pas afkijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
gister de 300ste (volgens MAL) aangetikt.. (maar dat zijn dus OVA's movies e.d. ook; en een aantal oudere anime staan er geheid niet tussen)
die klopt niet 100%, want 1 serie staat op rewatching
Vet gemaakt, al dat werk op zijn channelquote:
Kan je die al downloaden dan via nieuwsgroepen?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 13:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kan je die al downloaden dan via nieuwsgroepen?
Maar, maar, ik leen ze alleen, ik upload ze netjes weer terug als ik ze uit heb.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
DOWNLOADEN IS VERBODEN
VOLG DE REGELS VAN TIM KUIK!
ORDNUNG MU SEIN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |