quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
purupuru pururin purupuru pururin
...
wut
Het is echt geniaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
1e aflevering gezien. Dat was neat. Harharhar.
[ afbeelding ]
Die ED though. Wut.
Wacht betekende dat Pudding?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
purupuru pururin purupuru pururin
...
wut
Purin is pudding ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht betekende dat Pudding?
Mind = Blown
Same here.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht altijd dat het zoveel betekende als desu of uguu.
Ecchi. Mijn haar is lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zou je wel willen!!
* DeZwabber is geen negert net als B_P_N*
puruuuuuuuuuuu~quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht altijd dat het zoveel betekende als desu of uguu.
In het boek gebruikt hij geestverruimende middelen en ziet hij daarom de koelkast en dergelijke praten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens mij heeft die jongen een gaslek in z'n appartement. Trippy shit.
Ah, kijk eens aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In het boek gebruikt hij geestverruimende middelen en ziet hij daarom de koelkast en dergelijke praten.
Maar in de anime hebben ze dat eruitgehaald.
Slaapgebrek? Naar zijn eigen zeggen slaapt hij dertien uur per dag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ach, zijn eenzaamheid en slaapgebrek is ook een goed genoeg excuus. Hij heeft al tijden met niemand gepraat etc.
O ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slaapgebrek? Naar zijn eigen zeggen slaapt hij dertien uur per dag.
Maar verder ben ik het met je eens dat wanen dan niet heel raar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |