quote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
NeeeeeeeeeeSPOILER: DaimidalerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem dan ook niet gezien natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal waar. dan had ik em zeker niet gekeken in de bios
zaal zat trouwens op 3 of 4 stoelen na helemaal vol..
had het iig niet verwacht; Natuurlijk is het een veel kleinere zaal t.o.v de gemiddelde pathe zaal maar tochquote:Op maandag 5 mei 2014 09:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had hem dan ook niet gezien natuurlijk.
Echt tof dat de zaal vol zat, hι!?
bij het filmhuis 8.50quote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien draait de film nog tot en met woensdag in Eye en Pathe City...
Heeft hij totaal 1 week gedraaid
Eye is hij 10 euro en Pathe 11.50
Ik had verwacht dat The Movies in Amsterdam deze film ook deed, maar niet dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij het filmhuis 8.50
pathe heeft vermoedelijk zijn programma voor volgende week nog niet online gezet, dit gebeurd meestal maandag avond
Aaahah, welke serie?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Golems geen mecha's.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fucking hell, Break Blade![]()
Mecha to end all mecha's
https://uk.movies.yahoo.c(...)lease-110900181.htmlquote:This weekend it was unveiled that the anime classic 'Ghost in the Shell' will be making its way to Blu-ray this September in a beautiful steelbook version.
Not only is it the first steelbook the 1995 film has ever had, but it's the first time the movie, directed by Mamoru Oshii, has been released in high definition, too. Previously, the best transfer 'Ghost in the Shell' received was an upscaled DVD version on the 'Ghost in the Shell 2.0' release, so will be welcomed news for fans of the movie.
Dat we de brandstof niet kennen maakt het nog geen golem. Alle andere mecha's in de serie hebben ook gewoon een voortstuwing, dus deze ook.quote:
Ik heb al een Blu-Ray collectie versiequote:Op maandag 5 mei 2014 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://uk.movies.yahoo.c(...)lease-110900181.html
Dat 'ie samen met de andere films in een box zit of zo?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya-nyaa*
[..]
Ik heb al een Blu-Ray collectie versie
Ben benieuwd wat het kwaliteitsverschil gaat zijn.quote:Not only is it the first steelbook the 1995 film has ever had, but it's the first time the movie, directed by Mamoru Oshii, has been released in high definition, too. Previously, the best transfer 'Ghost in the Shell' received was an upscaled DVD version on the 'Ghost in the Shell 2.0' release, so will be welcomed news for fans of the movie.
een 1080P Blu-Ray rip(met SAC erbij en al )quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat 'ie samen met de andere films in een box zit of zo?
quote:
nee mag jij hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:58 schreef Qunix het volgende:
Wil je de lapo ofzo?
Moet je wel een hele goeie nieuwe TT hebben.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |