SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
disclaimer: de Topic Titel is in alle gevallen de waarheid, behalve als De_Dakgoot het topic heeft geopend.
wtf is dit plaatjequote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
OP NAAR DE LAPO!!!!!!!!1111!!!!1!
[ afbeelding ]
ah oke.. ik dacht ergens anders aan....quote:
dat kwam al dichterbij..quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:31 schreef Kyubey het volgende:
Welke Kawaisou vinden jullie het meest kawaii?
Ritsu
Ik zal nooit meer op dezelfde manier naar hem kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toch, zelfs met zo'n aandoening, kun je het nog best ver schoppen in het leven...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Kyubey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://a.pomf.se/quyloy.webm
Hier met je sex-on.
een meet is al klachtwaardig maar songfestival isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
Achterlopen op je anime omdat je op een meet zit
Op een meet zitten met je laptop
Op een meet in een caf zitten met je laptop
Op een songfestivalmeet in een caf zitten met je laptop
Ik heb er echt geen reet mee, maar ik ken die mensen al een tijdje dus ik kom ieder jaar omdat gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
een meet is al klachtwaardig maar songfestival is
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier met je sex-on.
Een geniale webm, niks nsfwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
wat is het, ik ga het niet openen midden in een caf
Chitoge best girl, heb zon gevoel dat ik weet wie er gaat winnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dit seizoen is afgelopen ga ik maar eens aan de manga beginnen
Ik vind het zonde, echt, een aflevering of zes extra had al geholpen met de personages en het verhaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:15 schreef Kyubey het volgende:
Nee Black Bullet duurt maar 13 episodes
Ik dacht al dat het tempo veel te hoog lag
Uhuh, team gorilla FTW.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Chitoge best girl, heb zon gevoel dat ik weet wie er gaat winnen
Laatst ook nog een bestelling gedaan:quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ok, bookdepository.com is goedgekeurd.
[ afbeelding ]
Ik heb het wel gedaan omdat lijstje bijhouden voor volgende bestellingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik ook prettig vind is dat je er niet hoeft te registreren. PayPal betaling doen en gaan met die banaan!
Nice, klassiekers wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst ook nog een bestelling gedaan:
[ afbeelding ]
En Evangelion volume 1 t/m 9 heb ik er ook besteld. Echt super tevreden steeds.Ook gratis verzendkosten.
Het beste adres voor manga in mijn ogen.
Dat kun je zelf ook wel onthouden toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan omdat lijstje bijhouden voor volgende bestellingen.
Daar vind ik het iets te bombastisch voor. Wel een zeer mooi stuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Manga lezen met Beethoven's 9th Symphony 4th Movement op de achtergrond
Neuh, als je daar bang voor bent kan je beter een postbus nemen en een valse naam op je paypal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook wel onthouden toch?
Ach ja. Waarschijnlijk staan ook records van mij in hun database op basis van mijn e-mailadres. Dus het registreren zal niet veel erger zijn vrees ik.
Mensen die niet slice-of-life lezen met Flight of the Valkyries van Wagner op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Manga lezen met Beethoven's 9th Symphony 4th Movement op de achtergrond
Mecha>slice-of-lifequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet slice-of-life lezen met Flight of the Valkyries van Wagner op de achtergrond.
De grap zat hem in het contract tussen slice-of-life en de de zware bombast die Wagner heet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mecha>slice-of-life
http://a.pomf.se/ctjwqw.webm
Koe no kitachi is een aanraderquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grap zat hem in het contract tussen slice-of-life en de de zware bombast die Wagner heet.![]()
Ik denk dat de enige manga die ik heb die je slice-of-life zou kunnen noemen, Watamote is. En die viel vandaag op de mat.
Ik zie hem nu pasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier met je sex-on.
RIP aan de nabestaande.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mecha>slice-of-life
http://a.pomf.se/ctjwqw.webm
Nisekoi zonder subs watquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk:
Soul Eater Not van Horriblesubs,
Bokura wa Minna Kawaisou van Commie,
Captain Earth met Spaanse ondertitels,
Black Bullet en Nanana's Buried Treasure met Nederlandse,
en Nisekoi zonder.
Dit is niet uit haast, enthousiasme of aan gebrek aan beter, maar gewoon omdat deze series me geen zier kunnen schelen.
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie. Hitsugi no Chaika kijk ik veelal voor de verukkelukke Bones animatie. En MekakuCity Actors voor SHAFT's kunstzinnigheid en voor de nekkramp opwekkende beelden.
De enige serie die ik nu volg en daadwerkelijk goed vind is Mushishi maar daar ben ik pas bij de tweede aflevering omdat de serie niet afloopt als ik niet doorkijk.
tl;dr ik zou moeten stoppen met naar anime kijken. PS anime is de kanker die anime sluipend vermoordt.
spaanse subs? wtfquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk:
Soul Eater Not van Horriblesubs,
Bokura wa Minna Kawaisou van Commie,
Captain Earth met Spaanse ondertitels,
Black Bullet en Nanana's Buried Treasure met Nederlandse,
en Nisekoi zonder.
Dit is niet uit haast, enthousiasme of aan gebrek aan beter, maar gewoon omdat deze series me geen zier kunnen schelen.
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie. Hitsugi no Chaika kijk ik veelal voor de verukkelukke Bones animatie. En MekakuCity Actors voor SHAFT's kunstzinnigheid en voor de nekkramp opwekkende beelden.
De enige serie die ik nu volg en daadwerkelijk goed vind is Mushishi maar daar ben ik pas bij de tweede aflevering omdat de serie niet afloopt als ik niet doorkijk.
tl;dr ik zou moeten stoppen met naar anime kijken. PS anime is de kanker die anime sluipend vermoordt.
spaans is zo zinloos, leer dan chinees of japans ofzo..quote:
Kan van pas komen in die opkomende landen in zuid amerika, Zou eerder chinees leren dan japans.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
spaans is zo zinloos, leer dan chinees of japans ofzo..
niet dat je ze berhaupt nodig hebt overigens..
handen en voeten werk FTW
Een boek uit het perspectief van een loli en een ander bevat de loli die haar naam aan alle loli's uitgeleend heeft. Sasuga anime.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst ook nog een bestelling gedaan:
[ afbeelding ]
En Evangelion volume 1 t/m 9 heb ik er ook besteld. Echt super tevreden steeds.Ook gratis verzendkosten.
Het beste adres voor manga in mijn ogen.
Misschien schreven ze alert wel verkeerd omdat NGE dat ook deed zoals ik verrukkelijk verkeerd schreef omdat Remco Campert dat ook deed. Oke het is best wel dom. Boeiend. Wat ik veel onbegrijpelijker vind is dat Satomi de discriminatie van kleine meisjes niet steunt zoals zoveel mensen in de serie dat wel doen. Iedereen weet dat kleine meisjes de oorzaak zijn van alle achteruitgang in fictie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is Satomi-kun zo brutaal
[ afbeelding ]
WahLeer eens fatsoenlijk Engels.
Nee, Spaans is alleen maar de op twee na meest gesproken taal in de wereld en de moerstaal van de koningin.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
spaans is zo zinloos, leer dan chinees of japans ofzo..
niet dat je ze berhaupt nodig hebt overigens..
handen en voeten werk FTW
Gelukkig slaat hij ze niet zoals die jongen uit Bakemonogatari of Index.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat ik veel onbegrijpelijker vind is dat Satomi de discriminatie van kleine meisjes niet steunt zoals zoveel mensen in de serie dat wel doen. Iedereen weet dat kleine meisjes de oorzaak zijn van alle achteruitgang in fictie.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
FLCL uit... Goeie anime!
Toffe animaties en hele goeie OST (ben nu zoeken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
The Pillowsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
FLCL uit... Goeie anime!
Toffe animaties en hele goeie OST (ben nu zoeken).
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[b][b]Loli's[/b][/b] overal op de wereld zouden zichzelf niet moeten slaan. En als ze er over klagen dat Touma of Arararagi ze slaan dat zijn het Chinese terroristen gestuurd om onze sjinese tekenfilms te destabiliseren. De schrijvers van anime en manga en light novels hebben er niets mee te maken. En als ze de regels overtreden om hun kwestie onder de aandacht te brengen dan zijn het criminelen die opgepakt en belogen moeten worden. Verder hebben de [b][b]loli's[/b][/b] geen idee wat er aan het geweld tegen[b][b] loli's[/b][/b] bestaat zou moeten gebeuren dus wij moeten weer met oplossingen komen. Trouwens, ik ben misschien een[b][b] loli[/b][/b], maar eigenlijk ben ik een volwassen persoon in het lichaam van een loli. Wee mij. Ik wordt als een [b][b]loli[/b][/b] behandeld terwijl ik helemaal geen [b][b]loli[/b][/b] ben.
Oke... dat begon melig... en nam toen opeens een duistere wending.
wat de moerstaal is van de koningin kan mij echt geen malle moer schelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, Spaans is alleen maar de op twee na meest gesproken taal in de wereld en de moerstaal van de koningin.
Zitten die clips waar de afleveringen zelf op gebaseerd zijn daar ook tussen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cover moest ook echt weer op metallica lijken
vergeten te postenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cover moest ook echt weer op metallica lijken
Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteldquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat ze van de OST het verhaal hebben gemaakt en niet andersom.
Dat, ehh, zei ik toch zo'n beetje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteld
Nou enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nou en
dit is overigens beste cd coverVan welke CD is dat een cover dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Heart pattern als het goed isquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van welke CD is dat een cover dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is maar ik hoor het al uguuuuuu reutelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |