Chitoge best girl, heb zon gevoel dat ik weet wie er gaat winnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dit seizoen is afgelopen ga ik maar eens aan de manga beginnen
Ik vind het zonde, echt, een aflevering of zes extra had al geholpen met de personages en het verhaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:15 schreef Kyubey het volgende:
Nee Black Bullet duurt maar 13 episodes
Ik dacht al dat het tempo veel te hoog lag
Uhuh, team gorilla FTW.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Chitoge best girl, heb zon gevoel dat ik weet wie er gaat winnen
Laatst ook nog een bestelling gedaan:quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ok, bookdepository.com is goedgekeurd.
[ afbeelding ]
Ik heb het wel gedaan omdat lijstje bijhouden voor volgende bestellingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik ook prettig vind is dat je er niet hoeft te registreren. PayPal betaling doen en gaan met die banaan!
Nice, klassiekers wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst ook nog een bestelling gedaan:
[ afbeelding ]
En Evangelion volume 1 t/m 9 heb ik er ook besteld. Echt super tevreden steeds.Ook gratis verzendkosten.
Het beste adres voor manga in mijn ogen.
Dat kun je zelf ook wel onthouden toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan omdat lijstje bijhouden voor volgende bestellingen.
Daar vind ik het iets te bombastisch voor. Wel een zeer mooi stuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Manga lezen met Beethoven's 9th Symphony 4th Movement op de achtergrond
Neuh, als je daar bang voor bent kan je beter een postbus nemen en een valse naam op je paypal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook wel onthouden toch?
Ach ja. Waarschijnlijk staan ook records van mij in hun database op basis van mijn e-mailadres. Dus het registreren zal niet veel erger zijn vrees ik.
Mensen die niet slice-of-life lezen met Flight of the Valkyries van Wagner op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Manga lezen met Beethoven's 9th Symphony 4th Movement op de achtergrond
Mecha>slice-of-lifequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet slice-of-life lezen met Flight of the Valkyries van Wagner op de achtergrond.
De grap zat hem in het contract tussen slice-of-life en de de zware bombast die Wagner heet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mecha>slice-of-life
http://a.pomf.se/ctjwqw.webm
Koe no kitachi is een aanraderquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grap zat hem in het contract tussen slice-of-life en de de zware bombast die Wagner heet.![]()
Ik denk dat de enige manga die ik heb die je slice-of-life zou kunnen noemen, Watamote is. En die viel vandaag op de mat.
Ik zie hem nu pasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://a.pomf.se/quyloy.webm
Hier met je sex-on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |