quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
FLCL uit... Goeie anime!
Toffe animaties en hele goeie OST (ben nu zoeken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
The Pillowsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
FLCL uit... Goeie anime!
Toffe animaties en hele goeie OST (ben nu zoeken).
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[b][b]Loli's[/b][/b] overal op de wereld zouden zichzelf niet moeten slaan. En als ze er over klagen dat Touma of Arararagi ze slaan dat zijn het Chinese terroristen gestuurd om onze sjinese tekenfilms te destabiliseren. De schrijvers van anime en manga en light novels hebben er niets mee te maken. En als ze de regels overtreden om hun kwestie onder de aandacht te brengen dan zijn het criminelen die opgepakt en belogen moeten worden. Verder hebben de [b][b]loli's[/b][/b] geen idee wat er aan het geweld tegen[b][b] loli's[/b][/b] bestaat zou moeten gebeuren dus wij moeten weer met oplossingen komen. Trouwens, ik ben misschien een[b][b] loli[/b][/b], maar eigenlijk ben ik een volwassen persoon in het lichaam van een loli. Wee mij. Ik wordt als een [b][b]loli[/b][/b] behandeld terwijl ik helemaal geen [b][b]loli[/b][/b] ben.
Oke... dat begon melig... en nam toen opeens een duistere wending.
wat de moerstaal is van de koningin kan mij echt geen malle moer schelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, Spaans is alleen maar de op twee na meest gesproken taal in de wereld en de moerstaal van de koningin.
Zitten die clips waar de afleveringen zelf op gebaseerd zijn daar ook tussen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cover moest ook echt weer op metallica lijken
vergeten te postenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cover moest ook echt weer op metallica lijken
Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteldquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat ze van de OST het verhaal hebben gemaakt en niet andersom.
Dat, ehh, zei ik toch zo'n beetje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteld
Nou enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nou en
dit is overigens beste cd coverVan welke CD is dat een cover dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Heart pattern als het goed isquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van welke CD is dat een cover dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is maar ik hoor het al uguuuuuu reutelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |