ik wacht met smart op 8.2, dan wordt het wellicht echt weer bruikbaar voor een beetje poweruser die niet alleen internet...quote:
Mits je de metro interface er uit sloopt is het best relaxed. Maar dan is het eigenlijk Windows 7 met wat verbeteringen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het werkt best goed zijn de autisten die zo lopen te janken.
vista was ook wel chill als je een nieuwe pc had.
Niet zo miepen, windows 8 werkt prima.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je, ik heb tot nu toe met geen enkel OS problemen gehad. OSX, Windows 95 tot 7 (Minus ME en Vista), Arch, Ubuntu, Debian, en BSD variantjes.
Behalve Windows 8. Wat een godvergeten zielzuigende schizofrene teringbende.
Alleen Sidonia.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:56 schreef MAHL het volgende:
Wat zijn de leuke anime van dit seizoen?
Tevens succes gewenst aan alle mensen die volgende week aan de examens moeten
Arch Linuxquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mits je de metro interface er uit sloopt is het best relaxed. Maar dan is het eigenlijk Windows 7 met wat verbeteringen.
Ik heb geen idee of ze dat gekloot met de muis in de metro interface hebben opgelost inmiddels, maar dat was onvergeeflijk.
No geemu no raifu is ook leukquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Easymodo het volgende:
Nog goede anime dit seizoen? Te druk bezig met Tales of Symphonia :'D
Knights of sidonia, black bulletquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Easymodo het volgende:
Nog goede anime dit seizoen? Te druk bezig met Tales of Symphonia :'D
krijgt het ook is al aangekondigdquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef mschol het volgende:
Log horizon was ook prima te doen, wel jammer dat ook deze eigenlijk wel een 2de seizoen mag hebben...
dat is dan wel weer fijn, ik wacht ondertussen ook nog op seizoen 2 van accel world en nog een seriequote:
Sword Online Art ? Die is ook al aangekondigd en gaat concurreren met Log Horizon 2. Wat mij betreft had die SOA al op de veertiende aflevering mogen stoppen. Niet dat ik mag klagen. Daar ben ik dan tenslotte zelf ook gestopt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dan wel weer fijn, ik wacht ondertussen ook nog op seizoen 2 van accel world en nog een serie(even kwijt welke het nou was)
owja, SOA natuurlijk..quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sword Online Art ? Die is ook al aangekondigd en gaat concurreren met Log Horizon 2. Wat mij betreft had die SOA al op de veertiende aflevering mogen stoppen. Niet dat ik mag klagen. Daar ben ik dan tenslotte zelf ook gestopt.
Log Horizon daarentegen is wel :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ewww, wat onzedelijk ... Ze is toch niet zwanger he? Zo ging het ook in Clannad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Man Arrested for Shaking Hands with JK
Japanse regering kan zich afvragen waarom geboortecijfers steeds laag blijven.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Man Arrested for Shaking Hands with JK
Japanse regering kan zich afvragen waarom geboortecijfers steeds laag blijven.![]()
quote:“Remember to buy a handshaking event ticket next time.”
Je weet hoe krankzinnig de Japanners zijn wat betreft feminisme(i.e hypocriete en conservatieve gedachte).quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ewww, wat onzedelijk ... Ze is toch niet zwanger he? Zo ging het ook in Clannad.
LOLquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
a double wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was het een onschuldige praatjesmaker of misschien een opdringerige pedofiel. Ik laat het onderscheid liever over aan het Japanse rechtssysteem dan aan de lezers van Sankaku en de Redditors van Japan (lees: de lijpo's op 2channel).quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet hoe krankzinnig de Japanners zijn wat betreft feminisme(i.e hypocriete en conservatieve gedachte).
Hand proberen te schudden van een JK is dus pedofiel,got it.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien was het een onschuldige praatjesmaker of misschien een opdringerige pedofiel. Ik laat het onderscheid liever over aan het Japanse rechtssysteem dan aan de lezers van Sankaku en de Redditors van Japan (lees: de lijpo's op 2channel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |