Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteldquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat ze van de OST het verhaal hebben gemaakt en niet andersom.
Dat, ehh, zei ik toch zo'n beetje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het is gebaseerd op het verhaal dat in de videoclips is verteld
Nou enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nou en
dit is overigens beste cd coverVan welke CD is dat een cover dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Heart pattern als het goed isquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van welke CD is dat een cover dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Isshuukan Friends kijk ik voor de emotionele manipulatie.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is maar ik hoor het al uguuuuuu reutelen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 06:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/manga/49635/Steve_Jobs
[..]
Ik hoop dat het nog even duurt maar ik vraag me af, als Woz overlijdt, of er dezelfde hoeveelheid aandacht aan wordt besteed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Toen Dennis Ritchie stierf was er helemaal geen grote heisa omheen.
dat is ook weer bijnaquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:56 schreef MAHL het volgende:
Wat zijn de leuke anime van dit seizoen?
Tevens succes gewenst aan alle mensen die volgende week aan de examens moeten
Dankjequote:Op donderdag 8 mei 2014 08:56 schreef MAHL het volgende:
Wat zijn de leuke anime van dit seizoen?
Tevens succes gewenst aan alle mensen die volgende week aan de examens moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.SPOILER: Highschool of the DeadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Its been confirmed that Tsugumi Ohba and Takeshi Obata's Bakuman manga is getting a live-action movie adaptation, which is slated to release in 2015."![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 06:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/manga/49635/Steve_Jobs
[..]
Zonder Ritchie en co(in juli 1969 met Unix)) zou Apple NextStep/MacOS 10.x/iOS niet eens bestaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Toen Dennis Ritchie stierf was er helemaal geen grote heisa omheen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:45 schreef Qunix het volgende:
Doe maar deze trailer kijken wanneer je alleen bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.Kamen Rider Den-O/Kenshin(links gast in blauw)SPOILER: Highschool of the DeadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Its been confirmed that Tsugumi Ohba and Takeshi Obata's Bakuman manga is getting a live-action movie adaptation, which is slated to release in 2015."
[ afbeelding ]![]()
Dat blijft wel relaxed aan OSX, gewoon UNIX commands in je terminal prakken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zonder Ritchie en co(in juli 1969 met Unix)) zou Apple NextStep/MacOS 10.x/iOS niet eens bestaan.
Het was toch makkelijker dan de meeste BSD/Linux distros?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je, ik heb tot nu toe met geen enkel OS problemen gehad. OSX, Windows 95 tot 7 (Minus ME en Vista), Arch, Ubuntu, Debian, en BSD variantjes.
Behalve Windows 8. Wat een godvergeten zielzuigende schizofrene teringbende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |