Dat toont aan dat hij ook met familieleden om kan gaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brothers Koeman en Brothers Mpenza waren ook 2 grote spelers.
Cruijff en Van Basten hebben eigenlijk ook alles aan hem te danken.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brothers Koeman en Brothers Mpenza waren ook 2 grote spelers.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Timmerfrans heeft zijn verdriet over degradatie van Roda weergeven in een mooi gedicht rijmpje
[ afbeelding ]
Zal ik het wagen?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was indrukwekkender geweest als hij dit rijm per Vocaroo had voorgedragen.
Je hebt gelijk. Hier is geen wagen aan. Dit is gewoon doen.quote:
*echt nooitquote:Op maandag 5 mei 2014 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt ech tnooit door wanneer ik serieus ben of niet he?
KLOOTZAK.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Frans een beroerte gekregen voordat hij dit stukje tekst opstelde of zo?
[..]
Je hebt gelijk. Hier is geen wagen aan. Dit is gewoon doen.
De Oekraïnestress werd hem te veel denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Frans een beroerte gekregen voordat hij dit stukje tekst opstelde of zo?
Jammer dat je dat vindt.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*echt nooit
Let op je taal, GGMM.
Maar dat geheel terzijde, je bent gewoon vrij storend.
Ik geef mijn oprechte mening, doe ermee wat je wilt.quote:
Omdat dat voor homo's is.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom werkt het vastzetten van PI's op het moment niet?
Werkt wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom werkt het vastzetten van PI's op het moment niet?
Aha, je bent DonRaja, nu heb ik het pas door.quote:
Je bent de eerste die het door heeft.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aha, je bent DonRaja, nu heb ik het pas door.
Ik ga voor de tweede poging maar dan met een adempauze hier en daar.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooi voorgedragen
Koempelsentiment en structureel kwamen er niet helemaal uit, maar soit
Alsof je werd achterna gezeten, hijgend als een gek.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij was ik licht buitenadem tegen het einde. Jeetje.
Ik ben niet zoveel online geweest, het was me nog niet opgevallen, maar je smiley verraadde je meteen.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooi voorgedragen
Koempelsentiment en structureel kwamen er niet helemaal uit, maar soit
http://vocaroo.com/i/s0fzK0rEd8SKquote:
Oh zó bedoelde je het...quote:Op maandag 5 mei 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe even mee, maar schijnbaar heb je het niet door.
username: GGMMquote:Op maandag 5 mei 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
M'n wachtwoord staat op m'n pc thuis, dan gaat hij gelijk m'n sig in.
Frank ziet eruit als een illegale Serviër.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht dat dit eigenlijk een halve piraat was.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde Michiel de Ruyter.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank ziet eruit als een illegale Serviër.
Gaylord4lifejwzGGMMisgayalles1235932930292385039340942u39325GAYquote:Op maandag 5 mei 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
M'n wachtwoord staat op m'n pc thuis, dan gaat hij gelijk m'n sig in.
als ajacied zul je bij uitstek in staat zijn om illegale Serviërs te kunnen herkennenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank ziet eruit als een illegale Serviër.
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aha, je bent DonRaja, nu heb ik het pas door.
Johannes. Ik heb jouw dichtniveau niet kunnen evenaren. Ik mis er de sexy stem voor zoals Karina het zou stellen.quote:
Goed gedaan. Je bent duidelijk het kind van je vader.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://vocaroo.com/i/s0fzK0rEd8SK
Dit is de herziende versie. Paxcon had gelijk
Beter dan andersomquote:Op maandag 5 mei 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gedaan. Je bent duidelijk het kind van je vader.
Ik overweeg hevig wat zwoele Vocaroo's in haar DM box te droppen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Ik heb jouw dichtniveau niet kunnen evenaren. Ik mis er de sexy stem voor zoals Karina het zou stellen.
Playerquote:Op maandag 5 mei 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg hevig wat zwoele Vocaroo's in haar DM box te droppen.
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 5 mei 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is eigenlijk niet zoiets als te veel nasi.
Vanavond weer. Dan maakt mijn moeder het, maar het zit gelukkig in de familie.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen!
Te weinig nasi gehad?
Ik maakte me al oprecht zorgen!quote:Op maandag 5 mei 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond weer. Dan maakt mijn moeder het, maar het zit gelukkig in de familie.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn Sierd de Vos filmpje heeft al meer dan 665000 views.
Toch wel volgens jouw recept?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond weer. Dan maakt mijn moeder het, maar het zit gelukkig in de familie.
Strootman op het strand slechts 580. Kliks zeggen niks over de kwaliteit.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn Sierd de Vos filmpje heeft al meer dan 665000 views.
Ik hoop niet dat je hier lang mee bezig bent geweest.quote:
Apart, misschien is het meer een werkje voor fijnproevers. Of je moet tags toevoegen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman op het strand slechts 580. Kliks zeggen niks over de kwaliteit.
Vanavond deze kijken?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
https://togethertube.com/(...)b0-99c4-7c5df814e584
togethertube met ronaldo filmpjes
JR doet dat in een handbeweging. Getalenteerde kunstenaar dat hij is.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hier lang mee bezig bent geweest.
Ik denk dat er eerst iets anders stond.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hier lang mee bezig bent geweest.
Voor de geloofwaardigheid was het beter geweest als het een glitterplaatje van een leeuw was.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR doet dat in een handbeweging. Getalenteerde kunstenaar dat hij is.
Heeft hij eigenlijk twitter of zoiets, dan kan ik het eens naar hem toesturen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond deze kijken?
[..]
JR doet dat in een handbeweging. Getalenteerde kunstenaar dat hij is.
Als je het naar de officiële twitter van Real Madrid stuurt moet het ook wel aankomen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk twitter of zoiets, dan kan ik het eens naar hem toesturen.
Sowieso.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
Ik heb zojuist een slotje of 6 gezet.
GGMM en Karina zijn trots op mij.
Het is een Bevrijdingsdag en jij gaat lopen NSBen..quote:Op maandag 5 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
Hij weet heus wel dat de grote Jan Mulder dit voor hem geschreven heeft.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk twitter of zoiets, dan kan ik het eens naar hem toesturen.
neequote:Op maandag 5 mei 2014 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je woont zeker in dit slot xd
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)l-den-haag-van-start
Wow. Ik ga 17:00 maar even naar het Malieveld. 2 Unlimited treedt op.
Hoiquote:
Tokkie.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
Afspraakje gemaakt voor tattoo. Zaterdag laten zetten
pics van de tekeningquote:Op maandag 5 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
Misschien kun je dit laten zetten:quote:Op maandag 5 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
Mag ik dan ook bij je wonen?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef GGMM het volgende:
Als ik 7 miljoen win ga ik sowieso in een slot wonen.
In een slootquote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef GGMM het volgende:
Als ik 7 miljoen win ga ik sowieso in een sloot wonen.
Leuk, dan mag je zijn sloofje worden en krijg je een klein kamertje in een ondergrondse kerker.quote:
Ik niet. De onderhoudskosten van zowel het slot als je landgoed zijn het niet waard.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef GGMM het volgende:
Als ik 7 miljoen win ga ik sowieso in een slot wonen.
Gewoon scheefwonen ja togquote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. De onderhoudskosten van zowel het slot als je landgoed zijn het niet waard.
als je de boel verwaarloosd draagt dat juist bij aan de authentieke lookquote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. De onderhoudskosten van zowel het slot als je landgoed zijn het niet waard.
Mooie tribal op mn schouder jongehquote:
Hij heeft even snel een vrije schets op mn arm gemaakt. Vrijdag ga ik langs om de uiteindelijke tekening te zien en misschien nog het eea aan te passen.quote:
Dat is zelfs een vereiste.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel een eigen schild en zwaard.
het liefst helemaal zwart ofzo, lijkt me wel tof.
Mijn lichaam is niet geschikt voor zulke mooie kunstquote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je dit laten zetten:[ afbeelding ] het is een ontwerp van een groot kunstenaar (en nasi-expert).
Je zou er maar echt mee aankomen bij een tatoeëerderquote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je dit laten zetten:[ afbeelding ] het is een ontwerp van een groot kunstenaar (en nasi-expert).
En een schildknaapquote:Op maandag 5 mei 2014 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een helm met een rode veer is ook wel leuk.
doe eens een linkjequote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen begint weer het Eurovisie Songfestival. Wat een genot.
Overigens vind ik dat nummer van Nederland eigenlijk helemaal niet zo slecht
Ah, gelukkig.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
De nieuwe GoT is een prima aflevering. Vergeleken met vorige week al helemaal. Hemeltje, wat was dat een aids.
Download je nog gewoon met torrents, Stijn? Ik ben een beetje huiverig sinds het downloadverbod...quote:
Ik hoop over een week of 2 boek 4 uit te hebben. Dan kan ik met een gerust hart verder met de serie.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
De nieuwe GoT is een prima aflevering. Vergeleken met vorige week al helemaal. Hemeltje, wat was dat een aids.
Het lijkt me niet dat ze hiermee de finale halen, ik vind het niks.quote:
Ik ga niet aan de boeken beginnen. Da's mijn genre niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop over een week of 2 boek 4 uit te hebben. Dan kan ik met een gerust hart verder met de serie.
Die van mij juist precies, eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niet aan de boeken beginnen. Da's mijn genre niet.
Echt waar? Het enige Fantasy-achtige wat ik ooit heb gelezen is In de Ban van de Ring.quote:
Wat was er mis met die van vorige weekquote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
De Harry Potter boeken waren meesterlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt waar? Het enige Fantasy-achtige wat ik ooit heb gelezen is In de Ban van de Ring.
Alles wat ook maar neigt naar White Walkers is echt fucking kut. Het einde met die baby was overtreffende trap van aids.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er mis met die van vorige week
Ah, die heb ik ook gelezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Harry Potter boeken waren meesterlijk
Ik vind die White Walkers juist wel baasquote:Op maandag 5 mei 2014 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alles wat ook maar neigt naar White Walkers is echt fucking kut. Het einde met die baby was overtreffende trap van aids.
In het GoT topic hadden ze nu allemaal lopen janken.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
OMG OMG OMG Wat een spoilers allemaal.
Wat een wijfjestopic is dat zeg. Met als toppunt die ene Khaleesi en die baasbanaan oidquote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het GoT topic hadden ze nu allemaal lopen janken.
Ben er vandaag nog niet geweest, omdat ik de episode niet heb gezien. Maar er zijn daar meer posts met "Spoilers haal ze wegquote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een wijfjestopic is dat zeg. Met als toppunt die ene Khaleesi en die baasbanaan oid
Godskolere.
Ik heb er ook een jaar over gedaan ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Lord of de Rings boeken kon ik echt niet doorheen komen. Was echt veel te serieus verteld. Met hun Aragorn, zoon van Aratorn bij elke fucking persoon die je tegenkwam moest je weten wie de pappa was
Ik heb het ook nog niet gezien.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er vandaag nog niet geweest, omdat ik de episode niet heb gezien. Maar er zijn daar meer posts met "Spoilers haal ze weg" "Rot op met boeken
" dan dat het over de serie zelf gaat. Jammer wel.
Witlof krijg ik echt niet weg.quote:
Ik had hem geleend bij de bibliotheek en toen ik niet meer verder ging lezen heeft mijn moeder het maar weer teruggebracht.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er ook een jaar over gedaan ofzo.
Er zit ook vijftig jaar tussen ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die boeken namen zichzelf gewoon iets te serieus. Waar er in Harry Potter meer humor en luchtigheid zit.
Ik had er even geen zin in. Denk dat ik 'm vannacht ga kijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het altijd in de ochtend keek.
Ik doe het altijd lekker na VI
Ik ben oprecht verbaasd dat dat kan lezen en schrijven.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Doublepain het volgende:
De boek van Badr Hari is anders wel interessant, ik heb zijn nieuwe ook maar gehaald.
Ze hadden vijftig jaar geleden toch ook wel humor denk ik zo?quote:
Badr Hariquote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Doublepain het volgende:
De boek van Badr Hari is anders wel interessant, ik heb zijn nieuwe ook maar gehaald.
Tja morgen weer naar school. Dus ik kan helaas niet weer doorhalen tot 7 uur zoals de laatste paar nachtenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er even geen zin in. Denk dat ik 'm vannacht ga kijken.
Gimli en Legolas maakten hier en daar wel eens een gebbetje samen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden vijftig jaar geleden toch ook wel humor denk ik zo?
Harry Potter is dan ook deels voor kinderen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Witlof krijg ik echt niet weg.
[..]
Ik had hem geleend bij de bibliotheek en toen ik niet meer verder ging lezen heeft mijn moeder het maar weer teruggebracht.
Die boeken namen zichzelf gewoon iets te serieus. Waar er in Harry Potter meer humor en luchtigheid zit.
Die waren in de films wel tof.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gimli en Legolas maakten hier en daar wel eens een gebbetje samen.
Er is altijd wel iemand die wil luisteren en het opschrijven, zie Gijp, wat me meer verbaast is dat die boeken gekocht worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat dat kan lezen en schrijven.
Om Gijp heb ik me dood gelachen. Wat een man.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die wil luisteren en het opschrijven, zie Gijp, wat me meer verbaast is dat die boeken gekocht worden.
Toen ik ze las was ik ook nog een kind.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Harry Potter is dan ook deels voor kinderen.
Was een schitterend boekje ja. Al kende ik bijna alle anekdotes alquote:Op maandag 5 mei 2014 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om Gijp heb ik me dood gelachen. Wat een man.
Zeepje laten vallen?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Aii, net bij het bukken hoorde ik een knak bij mn knie en nu doet het echt serieus pijn.
Godverdomme.
Ik loop hier een blessure op die mogelijk carrière beëindigend is en jij maakt grapjes.quote:
Dat had ik ook bij dat Boek, alles was al 10 keer in de uitzendingen langsgekomen, het boek van Hansie Hansie vond ik een stuk leuker. Het boek van Bossie las ik vlak nadat er een documantaire over hem was geweest, en dat hele boek bleek te komen uit wat hij in die documantaire vertelde, dat stelde dus ook weinig voor.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een schitterend boekje ja. Al kende ik bijna alle anekdotes al
Laat je snel afvoeren met een ambulance en laat gelijk een MRI scan maken, voordat het te laat is.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop hier een blessure op die mogelijk carrière beëindigend is en jij maakt grapjes.
Leuk hoor![]()
Daarom begrijp ik het niet zo, het kopen ervan that is.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij dat Boek, alles was al 10 keer in de uitzendingen langsgekomen, het boek van Hansie Hansie vond ik een stuk leuker. Het boek van Bossie las ik vlak nadat er een documantaire over hem was geweest, en dat hele boek bleek te komen uit wat hij in die documantaire vertelde, dat stelde dus ook weinig voor.
Ik wil naar zeist.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat je snel afvoeren met een ambulance en laat gelijk een MRI scan maken, voordat het te laat is.
Kopenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik het niet zo, het kopen ervan that is.
OKquote:Op maandag 5 mei 2014 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kopen, zo ver ga ik nou ook weer niet.
Ik denk dat een revolutionaire behandeling met koeienplacenta het enige is dat je carrière nog kan redden.quote:
Sorry Inso.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop hier een blessure op die mogelijk carrière beëindigend is en jij maakt grapjes.
Leuk hoor![]()
Door wie?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Spreek ik een Roda JC gedicht in om de pijn een beetje te verminderen wordt er getwijfeld aan mijn oprechtheid
Boek van Hansie en Bossie heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij dat Boek, alles was al 10 keer in de uitzendingen langsgekomen, het boek van Hansie Hansie vond ik een stuk leuker. Het boek van Bossie las ik vlak nadat er een documantaire over hem was geweest, en dat hele boek bleek te komen uit wat hij in die documantaire vertelde, dat stelde dus ook weinig voor.
Ik ben er ook bang voor, maar we zullen het moeten proberen. AC Milan en ik waren in gesprekquote:Op maandag 5 mei 2014 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat een revolutionaire behandeling met koeienplacenta het enige is dat je carrière nog kan redden.
Zo jammer, probeer je mensen een hart onder de riem te steken, krijg je nog gezeur. Je doet het ook nooit goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Spreek ik een Roda JC gedicht in om de pijn een beetje te verminderen wordt er getwijfeld aan mijn oprechtheid
Die heb ik nog niet gelezen, ik heb hem dacht ik wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek van Hansie en Bossie heb ik niet gelezen.
Wel het boek van Andy van der Meyde. Vond ik best grappig
Ik kan die Andy van der Meyde niet zo goed handlenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek van Hansie en Bossie heb ik niet gelezen.
Wel het boek van Andy van der Meyde. Vond ik best grappig
Ik had hem gehad voor Kerst toen en me er prima mee vermaakt. Best grappig om te zien hoe slecht clubs soms omgaan met grote aankopen van zequote:Op maandag 5 mei 2014 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gelezen, ik heb hem dacht ik wel.
Niet echt een held nee. Met dronken over de weg rijden en er stoer over doenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan die Andy van der Meyde niet zo goed handlen
Dat was voor mij ook een beetje de druppel met die man ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet echt een held nee. Met dronken over de weg rijden en er stoer over doen
Dit ja. Bosje bloemen, wat aandacht en een klein cadeautje. Goh wat een moeite die paar keer per jaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, ja. Moet ik met mijn gierigheid geld uit gaan geven, bah.
mijn mama was pas jarig en nu dit er weer achteraanquote:Op maandag 5 mei 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ja. Bosje bloemen, wat aandacht en een klein cadeautje. Goh wat een moeite die paar keer per jaar.
Gewoon budget over de twee verdelen ;-)quote:Op maandag 5 mei 2014 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn mama was pas jarig en nu dit er weer achteraan
struggles
Gewoon een nummer schrijven en opnemen voor haarquote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, ja. Moet ik met mijn gierigheid geld uit gaan geven, bah.
Mijn stief pa is ook rond deze tijd jarig, dus ik zorg altijd gewoon voor hun verjaardagen een gezamenlijk cadeautje (iets van een overnachting voor 2 ofzo) en een etentje.quote:
Dus eigenlijk is het een groot besparingsfestijn voor jouquote:Op maandag 5 mei 2014 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn stief pa is ook rond deze tijd jarig, dus ik zorg altijd gewoon voor hun verjaardagen een gezamenlijk cadeautje (iets van een overnachting voor 2 ofzo) en een etentje.
En dan volstaat met Moederdag een bosje bloemen en een doos chocola.
Wel raar dat je denkt aan je ouders die masturberen in noordelijke richting.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik laat mijn ouders gewoon richting Zweden trekken. Net zo makkelijk.
Duur bierquote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik laat mijn ouders gewoon richting Zweden trekken. Net zo makkelijk.
Valt wel mee tegenwoordig, de kroon staat niet zo sterk meer.quote:
Koninklijke familie heeft niks te zeggen inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel mee tegenwoordig, de kroon staat niet zo sterk meer.
Sowieso valt alles onder de 5% alcohol wel mee. Niet dat het perfect is hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel mee tegenwoordig, de kroon staat niet zo sterk meer.
En natuurlijk koop je in de supermarkt gewoon dat poeder dat je met wat liters water in een schuur zet voor een paar dagen. Paar keer roeren en na drie dagen heb je vijf liter niet te zuipen 17% sterke wijn voor nog geen 5 euroquote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso valt alles onder de 5% alcohol wel mee. Niet dat het perfect is hoor.
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat het belangrijk is om vrijheid te vieren?
ga naar buiten joh, is prachtig weerquote:Op maandag 5 mei 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Door jezelf op te sluiten op je zolderkamer
Die wonen niet in de buurt.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar heb je vrienden voor, neem ik aan.
De perfecte imitatie van de gemiddelde tokkie met een mening over de politiek.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind je van mijn post in het "Zwaai Roda uit" topic Stijn?
klemtoon bij kaalhei is verkeerd, verder bijzonder goed gedaanquote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind je van mijn post in het "Zwaai Roda uit" topic Stijn?
Nee, jouw zeer nuttige bijdrages boeien ons wel. Iedere keer als ik zie dat Syntix iets heeft neergeplaatst, zit ik te zweten van spanning. Wat zou Syntix weer een pareltje van een post hebben geplaatst!!!quote:
Dat is apart.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw zeer nuttige bijdrages boeien ons wel. Iedere keer als ik zie dat Syntix iets heeft neergeplaatst, zit ik te zweten van spanning. Wat zou Syntix weer een pareltje van een post hebben geplaatst!!!
die man is te oudquote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Nu komt Nol Hendriks wel bij Roda, Johan Derksen zal volgend jaar dus wel pro Roda zijn.
Johan geeft nooit zo veel aandacht aan de clubs uit de Jupiter league.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Nu komt Nol Hendriks wel bij Roda, Johan Derksen zal volgend jaar dus wel pro Roda zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat die fluffer is.quote:
Hij heeft geld.quote:
Sparta kreeg toch ook aardig wat aandacht.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan geeft nooit zo veel aandacht aan de clubs uit de Jupiter league.
nu je in de eerste divisie speelt, ligt de lat ook niet meer hoog.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ome Nol wil investeren. Welke spelers willen dan komen naar Roda nu?
Wel leuk bedacht, ik wist niet eens dat Ed de Goeij daar ook zat.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.rkcwaalwijk.nl(...)chap_RKCWAALWIJK.pdf
Wel grappigquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie of wat is een rjo?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
nu je in de eerste divisie speelt, ligt de lat ook niet meer hoog.
beste voor roda zou zijn een goede rjo, die van nu stelt echt geen fluit voor. achterland ervoor is ook wel redelijk. alleen is nol dood voor je daar de vruchten van plukt
Leuk hoor van zo'n nietszeggende club als RKCquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
ik gokte jeugdopleidingquote:
OEH AH ED DE GOEIJquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
negeren werkt doorgaans beterquote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat deze user moet opdonderen of doet iemand anders dat??
Zo maar een handtekening van Ed de Goeij, dat is veel geld waard.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat kwam vooral omdat Wiljan Vloet, de bekende Johan Derksen imitator, er daar een puinhoop van maakte.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparta kreeg toch ook aardig wat aandacht.
Zeg jij het maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat deze user moet opdonderen of doet iemand anders dat??
Als je dat ooit kijkt ben je al redelijk debielquote:Op maandag 5 mei 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla vandaag DWDD over. Die griepfiguren van Toren C..
Ik kijk dan ook nu Baantjer.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat ooit kijkt ben je al redelijk debiel
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Angela Groothuizen met een grijze pruik in 1997.![]()
![]()
![]()
![]()
Microsoft?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:51 schreef Tyron het volgende:
Voeg je telefoonnummer toe om je account veiliger te maken en meer.
uh nee
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw zeer nuttige bijdrages boeien ons wel. Iedere keer als ik zie dat Syntix iets heeft neergeplaatst, zit ik te zweten van spanning. Wat zou Syntix weer een pareltje van een post hebben geplaatst!!!
Je hebt de zelfkennis van een stoepteg0l.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Syntix het volgende:
[..]Stijn wat laat je je toch weer kennen. Mijn bijdrage is veelal constructief en goed beargumenteerd.
hahaquote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Syntix het volgende:
[..]Stijn wat laat je je toch weer kennen. Mijn bijdrage is veelal constructief en goed beargumenteerd.
Ik heb geen Google +quote:Op maandag 5 mei 2014 18:59 schreef Pascalus het volgende:
Facebook valt nog mee in vergelijking met die Google+ aids. Je kunt bijna niet meer inloggen op youtube zonder dat je lastig gevallen wordt.
Ik wilde een keer inloggen op youtube en toen was ik verplicht om over te schakelen naar Google+ en een voor- en achternaam in te vullen.quote:
Ik log nooit in op YouTube.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wilde een keer inloggen op youtube en toen was ik verplicht om over te schakelen naar Google+ en een voor- en achternaam in te vullen.
onzin kun je gewoon wegklikken wel beetje weggestoptquote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wilde een keer inloggen op youtube en toen was ik verplicht om over te schakelen naar Google+ en een voor- en achternaam in te vullen.
Youtube is immers onderdeel van Google.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent zelf onderdeel van Google.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Youtube is immers onderdeel van Google.
Als je wat mensen volgt die dingen uploaden naar Youtube is het wel handig om in te loggen.quote:
Oh, dat zou kunnen. Ik werd er in ieder geval heel moe van die meldingen en heb uiteindelijk maar een google+ account gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onzin kun je gewoon wegklikken wel beetje weggestopt
Ik heb ook google+ moeten nemen om op youtube filmpjes en comments te kunnen blijven maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je wat mensen volgt die dingen uploaden naar Youtube is het wel handig om in te loggen.
Ik kijk sowieso niet zo vaak op YouTube.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je wat mensen volgt die dingen uploaden naar Youtube is het wel handig om in te loggen.
Sdvfanquote:Op maandag 5 mei 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook google+ moeten nemen om op youtube filmpjes en comments te kunnen blijven maken.
YouTube achtergrond, eerst was het de hele pagina, nu nog maar een klein stukje.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet zo vaak op YouTube.
Wat een leuke tekeningquote:Op maandag 5 mei 2014 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
YouTube achtergrond, eerst was het de hele pagina, nu nog maar een klein stukje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |