Ik had er even geen zin in. Denk dat ik 'm vannacht ga kijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het altijd in de ochtend keek.
Ik doe het altijd lekker na VI
Ik ben oprecht verbaasd dat dat kan lezen en schrijven.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Doublepain het volgende:
De boek van Badr Hari is anders wel interessant, ik heb zijn nieuwe ook maar gehaald.
Ze hadden vijftig jaar geleden toch ook wel humor denk ik zo?quote:
Badr Hariquote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Doublepain het volgende:
De boek van Badr Hari is anders wel interessant, ik heb zijn nieuwe ook maar gehaald.
Tja morgen weer naar school. Dus ik kan helaas niet weer doorhalen tot 7 uur zoals de laatste paar nachtenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er even geen zin in. Denk dat ik 'm vannacht ga kijken.
Gimli en Legolas maakten hier en daar wel eens een gebbetje samen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden vijftig jaar geleden toch ook wel humor denk ik zo?
Harry Potter is dan ook deels voor kinderen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Witlof krijg ik echt niet weg.
[..]
Ik had hem geleend bij de bibliotheek en toen ik niet meer verder ging lezen heeft mijn moeder het maar weer teruggebracht.
Die boeken namen zichzelf gewoon iets te serieus. Waar er in Harry Potter meer humor en luchtigheid zit.
Die waren in de films wel tof.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gimli en Legolas maakten hier en daar wel eens een gebbetje samen.
Er is altijd wel iemand die wil luisteren en het opschrijven, zie Gijp, wat me meer verbaast is dat die boeken gekocht worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat dat kan lezen en schrijven.
Om Gijp heb ik me dood gelachen. Wat een man.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die wil luisteren en het opschrijven, zie Gijp, wat me meer verbaast is dat die boeken gekocht worden.
Toen ik ze las was ik ook nog een kind.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Harry Potter is dan ook deels voor kinderen.
Was een schitterend boekje ja. Al kende ik bijna alle anekdotes alquote:Op maandag 5 mei 2014 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om Gijp heb ik me dood gelachen. Wat een man.
Zeepje laten vallen?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Aii, net bij het bukken hoorde ik een knak bij mn knie en nu doet het echt serieus pijn.
Godverdomme.
Ik loop hier een blessure op die mogelijk carrière beëindigend is en jij maakt grapjes.quote:
Dat had ik ook bij dat Boek, alles was al 10 keer in de uitzendingen langsgekomen, het boek van Hansie Hansie vond ik een stuk leuker. Het boek van Bossie las ik vlak nadat er een documantaire over hem was geweest, en dat hele boek bleek te komen uit wat hij in die documantaire vertelde, dat stelde dus ook weinig voor.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een schitterend boekje ja. Al kende ik bijna alle anekdotes al
Laat je snel afvoeren met een ambulance en laat gelijk een MRI scan maken, voordat het te laat is.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop hier een blessure op die mogelijk carrière beëindigend is en jij maakt grapjes.
Leuk hoor![]()
Daarom begrijp ik het niet zo, het kopen ervan that is.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij dat Boek, alles was al 10 keer in de uitzendingen langsgekomen, het boek van Hansie Hansie vond ik een stuk leuker. Het boek van Bossie las ik vlak nadat er een documantaire over hem was geweest, en dat hele boek bleek te komen uit wat hij in die documantaire vertelde, dat stelde dus ook weinig voor.
Ik wil naar zeist.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat je snel afvoeren met een ambulance en laat gelijk een MRI scan maken, voordat het te laat is.
Kopenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik het niet zo, het kopen ervan that is.
OKquote:Op maandag 5 mei 2014 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kopen, zo ver ga ik nou ook weer niet.
Ik denk dat een revolutionaire behandeling met koeienplacenta het enige is dat je carrière nog kan redden.quote:
Sorry Inso.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop hier een blessure op die mogelijk carrière beëindigend is en jij maakt grapjes.
Leuk hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |