Download je nog gewoon met torrents, Stijn? Ik ben een beetje huiverig sinds het downloadverbod...quote:
Ik hoop over een week of 2 boek 4 uit te hebben. Dan kan ik met een gerust hart verder met de serie.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
De nieuwe GoT is een prima aflevering. Vergeleken met vorige week al helemaal. Hemeltje, wat was dat een aids.
Het lijkt me niet dat ze hiermee de finale halen, ik vind het niks.quote:
Ik ga niet aan de boeken beginnen. Da's mijn genre niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop over een week of 2 boek 4 uit te hebben. Dan kan ik met een gerust hart verder met de serie.
Die van mij juist precies, eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niet aan de boeken beginnen. Da's mijn genre niet.
Echt waar? Het enige Fantasy-achtige wat ik ooit heb gelezen is In de Ban van de Ring.quote:
Wat was er mis met die van vorige weekquote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
De nieuwe GoT is een prima aflevering. Vergeleken met vorige week al helemaal. Hemeltje, wat was dat een aids.
De Harry Potter boeken waren meesterlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt waar? Het enige Fantasy-achtige wat ik ooit heb gelezen is In de Ban van de Ring.
Alles wat ook maar neigt naar White Walkers is echt fucking kut. Het einde met die baby was overtreffende trap van aids.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er mis met die van vorige week
Ah, die heb ik ook gelezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Harry Potter boeken waren meesterlijk
Ik vind die White Walkers juist wel baasquote:Op maandag 5 mei 2014 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alles wat ook maar neigt naar White Walkers is echt fucking kut. Het einde met die baby was overtreffende trap van aids.
In het GoT topic hadden ze nu allemaal lopen janken.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
OMG OMG OMG Wat een spoilers allemaal.
Wat een wijfjestopic is dat zeg. Met als toppunt die ene Khaleesi en die baasbanaan oidquote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het GoT topic hadden ze nu allemaal lopen janken.
Ben er vandaag nog niet geweest, omdat ik de episode niet heb gezien. Maar er zijn daar meer posts met "Spoilers haal ze wegquote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een wijfjestopic is dat zeg. Met als toppunt die ene Khaleesi en die baasbanaan oid
Godskolere.
Ik heb er ook een jaar over gedaan ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Lord of de Rings boeken kon ik echt niet doorheen komen. Was echt veel te serieus verteld. Met hun Aragorn, zoon van Aratorn bij elke fucking persoon die je tegenkwam moest je weten wie de pappa was
Ik heb het ook nog niet gezien.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er vandaag nog niet geweest, omdat ik de episode niet heb gezien. Maar er zijn daar meer posts met "Spoilers haal ze weg" "Rot op met boeken
" dan dat het over de serie zelf gaat. Jammer wel.
Witlof krijg ik echt niet weg.quote:
Ik had hem geleend bij de bibliotheek en toen ik niet meer verder ging lezen heeft mijn moeder het maar weer teruggebracht.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er ook een jaar over gedaan ofzo.
Er zit ook vijftig jaar tussen ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die boeken namen zichzelf gewoon iets te serieus. Waar er in Harry Potter meer humor en luchtigheid zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |