Ik niet. De onderhoudskosten van zowel het slot als je landgoed zijn het niet waard.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef GGMM het volgende:
Als ik 7 miljoen win ga ik sowieso in een slot wonen.
Gewoon scheefwonen ja togquote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. De onderhoudskosten van zowel het slot als je landgoed zijn het niet waard.
als je de boel verwaarloosd draagt dat juist bij aan de authentieke lookquote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. De onderhoudskosten van zowel het slot als je landgoed zijn het niet waard.
Mooie tribal op mn schouder jongehquote:
Hij heeft even snel een vrije schets op mn arm gemaakt. Vrijdag ga ik langs om de uiteindelijke tekening te zien en misschien nog het eea aan te passen.quote:
Dat is zelfs een vereiste.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel een eigen schild en zwaard.
het liefst helemaal zwart ofzo, lijkt me wel tof.
Mijn lichaam is niet geschikt voor zulke mooie kunstquote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je dit laten zetten:[ afbeelding ] het is een ontwerp van een groot kunstenaar (en nasi-expert).
Je zou er maar echt mee aankomen bij een tatoeëerderquote:Op maandag 5 mei 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je dit laten zetten:[ afbeelding ] het is een ontwerp van een groot kunstenaar (en nasi-expert).
En een schildknaapquote:Op maandag 5 mei 2014 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een helm met een rode veer is ook wel leuk.
doe eens een linkjequote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen begint weer het Eurovisie Songfestival. Wat een genot.
Overigens vind ik dat nummer van Nederland eigenlijk helemaal niet zo slecht
Ah, gelukkig.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
De nieuwe GoT is een prima aflevering. Vergeleken met vorige week al helemaal. Hemeltje, wat was dat een aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |