Valt wel mee tegenwoordig, de kroon staat niet zo sterk meer.quote:
Koninklijke familie heeft niks te zeggen inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel mee tegenwoordig, de kroon staat niet zo sterk meer.
Sowieso valt alles onder de 5% alcohol wel mee. Niet dat het perfect is hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel mee tegenwoordig, de kroon staat niet zo sterk meer.
En natuurlijk koop je in de supermarkt gewoon dat poeder dat je met wat liters water in een schuur zet voor een paar dagen. Paar keer roeren en na drie dagen heb je vijf liter niet te zuipen 17% sterke wijn voor nog geen 5 euroquote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso valt alles onder de 5% alcohol wel mee. Niet dat het perfect is hoor.
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat het belangrijk is om vrijheid te vieren?
ga naar buiten joh, is prachtig weerquote:Op maandag 5 mei 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Door jezelf op te sluiten op je zolderkamer
Die wonen niet in de buurt.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar heb je vrienden voor, neem ik aan.
De perfecte imitatie van de gemiddelde tokkie met een mening over de politiek.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind je van mijn post in het "Zwaai Roda uit" topic Stijn?
klemtoon bij kaalhei is verkeerd, verder bijzonder goed gedaanquote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind je van mijn post in het "Zwaai Roda uit" topic Stijn?
Nee, jouw zeer nuttige bijdrages boeien ons wel. Iedere keer als ik zie dat Syntix iets heeft neergeplaatst, zit ik te zweten van spanning. Wat zou Syntix weer een pareltje van een post hebben geplaatst!!!quote:
Dat is apart.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw zeer nuttige bijdrages boeien ons wel. Iedere keer als ik zie dat Syntix iets heeft neergeplaatst, zit ik te zweten van spanning. Wat zou Syntix weer een pareltje van een post hebben geplaatst!!!
die man is te oudquote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Nu komt Nol Hendriks wel bij Roda, Johan Derksen zal volgend jaar dus wel pro Roda zijn.
Johan geeft nooit zo veel aandacht aan de clubs uit de Jupiter league.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Nu komt Nol Hendriks wel bij Roda, Johan Derksen zal volgend jaar dus wel pro Roda zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat die fluffer is.quote:
Hij heeft geld.quote:
Sparta kreeg toch ook aardig wat aandacht.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan geeft nooit zo veel aandacht aan de clubs uit de Jupiter league.
nu je in de eerste divisie speelt, ligt de lat ook niet meer hoog.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ome Nol wil investeren. Welke spelers willen dan komen naar Roda nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |