Door wie?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Spreek ik een Roda JC gedicht in om de pijn een beetje te verminderen wordt er getwijfeld aan mijn oprechtheid
Boek van Hansie en Bossie heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij dat Boek, alles was al 10 keer in de uitzendingen langsgekomen, het boek van Hansie Hansie vond ik een stuk leuker. Het boek van Bossie las ik vlak nadat er een documantaire over hem was geweest, en dat hele boek bleek te komen uit wat hij in die documantaire vertelde, dat stelde dus ook weinig voor.
Ik ben er ook bang voor, maar we zullen het moeten proberen. AC Milan en ik waren in gesprekquote:Op maandag 5 mei 2014 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat een revolutionaire behandeling met koeienplacenta het enige is dat je carrière nog kan redden.
Zo jammer, probeer je mensen een hart onder de riem te steken, krijg je nog gezeur. Je doet het ook nooit goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Spreek ik een Roda JC gedicht in om de pijn een beetje te verminderen wordt er getwijfeld aan mijn oprechtheid
Die heb ik nog niet gelezen, ik heb hem dacht ik wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek van Hansie en Bossie heb ik niet gelezen.
Wel het boek van Andy van der Meyde. Vond ik best grappig
Ik kan die Andy van der Meyde niet zo goed handlenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek van Hansie en Bossie heb ik niet gelezen.
Wel het boek van Andy van der Meyde. Vond ik best grappig
Ik had hem gehad voor Kerst toen en me er prima mee vermaakt. Best grappig om te zien hoe slecht clubs soms omgaan met grote aankopen van zequote:Op maandag 5 mei 2014 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gelezen, ik heb hem dacht ik wel.
Niet echt een held nee. Met dronken over de weg rijden en er stoer over doenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan die Andy van der Meyde niet zo goed handlen
Dat was voor mij ook een beetje de druppel met die man ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet echt een held nee. Met dronken over de weg rijden en er stoer over doen
Dit ja. Bosje bloemen, wat aandacht en een klein cadeautje. Goh wat een moeite die paar keer per jaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, ja. Moet ik met mijn gierigheid geld uit gaan geven, bah.
mijn mama was pas jarig en nu dit er weer achteraanquote:Op maandag 5 mei 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ja. Bosje bloemen, wat aandacht en een klein cadeautje. Goh wat een moeite die paar keer per jaar.
Gewoon budget over de twee verdelen ;-)quote:Op maandag 5 mei 2014 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn mama was pas jarig en nu dit er weer achteraan
struggles
Gewoon een nummer schrijven en opnemen voor haarquote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, ja. Moet ik met mijn gierigheid geld uit gaan geven, bah.
Mijn stief pa is ook rond deze tijd jarig, dus ik zorg altijd gewoon voor hun verjaardagen een gezamenlijk cadeautje (iets van een overnachting voor 2 ofzo) en een etentje.quote:
Dus eigenlijk is het een groot besparingsfestijn voor jouquote:Op maandag 5 mei 2014 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn stief pa is ook rond deze tijd jarig, dus ik zorg altijd gewoon voor hun verjaardagen een gezamenlijk cadeautje (iets van een overnachting voor 2 ofzo) en een etentje.
En dan volstaat met Moederdag een bosje bloemen en een doos chocola.
Wel raar dat je denkt aan je ouders die masturberen in noordelijke richting.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik laat mijn ouders gewoon richting Zweden trekken. Net zo makkelijk.
Duur bierquote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik laat mijn ouders gewoon richting Zweden trekken. Net zo makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |