Wel leuk bedacht, ik wist niet eens dat Ed de Goeij daar ook zat.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.rkcwaalwijk.nl(...)chap_RKCWAALWIJK.pdf
Wel grappigquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie of wat is een rjo?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
nu je in de eerste divisie speelt, ligt de lat ook niet meer hoog.
beste voor roda zou zijn een goede rjo, die van nu stelt echt geen fluit voor. achterland ervoor is ook wel redelijk. alleen is nol dood voor je daar de vruchten van plukt
Leuk hoor van zo'n nietszeggende club als RKCquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
ik gokte jeugdopleidingquote:
OEH AH ED DE GOEIJquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
negeren werkt doorgaans beterquote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat deze user moet opdonderen of doet iemand anders dat??
Zo maar een handtekening van Ed de Goeij, dat is veel geld waard.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat kwam vooral omdat Wiljan Vloet, de bekende Johan Derksen imitator, er daar een puinhoop van maakte.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparta kreeg toch ook aardig wat aandacht.
Zeg jij het maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat deze user moet opdonderen of doet iemand anders dat??
Als je dat ooit kijkt ben je al redelijk debielquote:Op maandag 5 mei 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla vandaag DWDD over. Die griepfiguren van Toren C..
Ik kijk dan ook nu Baantjer.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat ooit kijkt ben je al redelijk debiel
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Angela Groothuizen met een grijze pruik in 1997.![]()
![]()
![]()
![]()
Microsoft?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:51 schreef Tyron het volgende:
Voeg je telefoonnummer toe om je account veiliger te maken en meer.
uh nee
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw zeer nuttige bijdrages boeien ons wel. Iedere keer als ik zie dat Syntix iets heeft neergeplaatst, zit ik te zweten van spanning. Wat zou Syntix weer een pareltje van een post hebben geplaatst!!!
Je hebt de zelfkennis van een stoepteg0l.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Syntix het volgende:
[..]Stijn wat laat je je toch weer kennen. Mijn bijdrage is veelal constructief en goed beargumenteerd.
hahaquote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Syntix het volgende:
[..]Stijn wat laat je je toch weer kennen. Mijn bijdrage is veelal constructief en goed beargumenteerd.
Ik heb geen Google +quote:Op maandag 5 mei 2014 18:59 schreef Pascalus het volgende:
Facebook valt nog mee in vergelijking met die Google+ aids. Je kunt bijna niet meer inloggen op youtube zonder dat je lastig gevallen wordt.
Ik wilde een keer inloggen op youtube en toen was ik verplicht om over te schakelen naar Google+ en een voor- en achternaam in te vullen.quote:
Ik log nooit in op YouTube.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wilde een keer inloggen op youtube en toen was ik verplicht om over te schakelen naar Google+ en een voor- en achternaam in te vullen.
onzin kun je gewoon wegklikken wel beetje weggestoptquote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wilde een keer inloggen op youtube en toen was ik verplicht om over te schakelen naar Google+ en een voor- en achternaam in te vullen.
Youtube is immers onderdeel van Google.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent zelf onderdeel van Google.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Youtube is immers onderdeel van Google.
Als je wat mensen volgt die dingen uploaden naar Youtube is het wel handig om in te loggen.quote:
Oh, dat zou kunnen. Ik werd er in ieder geval heel moe van die meldingen en heb uiteindelijk maar een google+ account gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onzin kun je gewoon wegklikken wel beetje weggestopt
Ik heb ook google+ moeten nemen om op youtube filmpjes en comments te kunnen blijven maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je wat mensen volgt die dingen uploaden naar Youtube is het wel handig om in te loggen.
Ik kijk sowieso niet zo vaak op YouTube.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je wat mensen volgt die dingen uploaden naar Youtube is het wel handig om in te loggen.
Sdvfanquote:Op maandag 5 mei 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook google+ moeten nemen om op youtube filmpjes en comments te kunnen blijven maken.
YouTube achtergrond, eerst was het de hele pagina, nu nog maar een klein stukje.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet zo vaak op YouTube.
Wat een leuke tekeningquote:Op maandag 5 mei 2014 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
YouTube achtergrond, eerst was het de hele pagina, nu nog maar een klein stukje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |