twitter:MrZaktabak twitterde op donderdag 24-04-2014 om 21:45:10Hierbij feliciteer ik de 23-jarige deadprez met zijn baantje als krantenjongen. Hij mag maarliefst 6 uur werken voor zijn geld. Van Harte! reageer retweet
Jij speelt keivals want jij post er 3 achterelkaarquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Heeft die baas eindelijk wat te doen ja? Vorig topic ook al, bezig baasje.
Van harte met je postbodebaan baas.
Ja, die liet ik zo omdat ik snel mocht zijn met mijn kaap. Kon niets verzinnenquote:
ik had een mooie klaar maarja.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, die liet ik zo omdat ik snel mocht zijn met mijn kaap. Kon niets verzinnen
Is ook zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik feliciteer je kut.
Nee maar mooi, beter dan niets.
zal jou nog een keer iets vertellenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ik had een mooie klaar maarja.
Haha, is allemaal goed bedoeld GGquote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal jou nog een keer iets vertellen
Ook gezien inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gezien, ok. Leuk. Geen neuk wordt gegeven.
Is er geen regeling mogelijk? Afbetaling van 1 blowjob per maand per mod?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze moeten die metalhead/weetikveelwelkestijl niet van jequote:
niks mis met de tt verder hoorquote:
Haten op Rammsteinquote:Op donderdag 24 april 2014 22:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze moeten die metalhead/weetikveelwelkestijl niet van je
teveel mocro's die die markt overgenomen hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Rond Maastricht had je ook gewoon toeristen kunnen oplichten met drugs.
eckte OGsquote:
Dat heb ik nooit gedaanquote:
Ik heb heel de dag gewerkt en ik ga er zo een einde aan breien, ik doe niets meer vandaag.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze moeten die metalhead/weetikveelwelkestijl niet van je
Anti's/Surinamers uit het westen importerenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
teveel mocro's die die markt overgenomen hebben
Green gangquote:
Anti loperquote:
Oh dat was jij. Nee okquote:
zitten ze sowieso niet allemaal vast tegenwoordigquote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Djaga Djaga is wel de grootste mongool die ooit heeft bestaan
zaktabakquote:
was die aids helemaal vergetenquote:
dimaquote:
Ja en als ze nog niet vastzitten zijn ze alweer verdachte in een zaakquote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zitten ze sowieso niet allemaal vast tegenwoordig
dimaquote:
Year of Summer (2012) was pas aidsquote:
Alles is aids over 50 jaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Year of Summer (2012) was pas aids
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent nu al aids.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Alles is aids over 50 jaar.
Lijkt me wel iets voor BTquote:
Die luisterde ik in de eerste klas ja. Nu is dit wel eens leuk voor een keertje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor BT
Is wel een beetje karig, daarnaast zegt iets me dat je geen mooie vrouw bent.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is er geen regeling mogelijk? Afbetaling van 1 blowjob per maand per mod?
http://www.dumpert.nl/med(...)year_of_summer_.htmlquote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Alles is aids over 50 jaar.
Ik heb een wasbordjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is wel een beetje karig, daarnaast zegt iets me dat je geen mooie vrouw bent.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die luisterde ik in de eerste klas ja. Nu is dit wel eens leuk voor een keertje.
Ja voederquote:
ewaquote:
Gewoon je ogen dicht doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is wel een beetje karig, daarnaast zegt iets me dat je geen mooie vrouw bent.
Jij nare man.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen.
Alles onder controle, hoe daar dan?quote:
Zoietsquote:
Prima, klein rondje gemaakt in West-Friesland vanavond, de aardappels zijn alweer bar aan het groeien.quote:
Flutkick van deadprezquote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie kickt hem?![]()
KLB / Who lovesssss orange soda???
Wel kut dat je eerst hele pagina's moet doorzoeken om een nummer te vinden waar je de naam niet meer van weetquote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik vind het wel nice dat er tegenwoordig zoveel full albums op Youtube staan
quote:
Nôh, das prachtig moôi!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Prima, klein rondje gemaakt in West-Friesland vanavond, de aardappels zijn alweer bar aan het groeien.
Ja, dat wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel kut dat je eerst hele pagina's moet doorzoeken om een nummer te vinden waar je de naam niet meer van weet.
Evengoed had het beter gekund, gebrek aan vorst en overvloed aan regen heeft het land wel aardig beroerd achter gelaten dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nôh, das prachtig moôi!
Sowieso gaat het goed op het land, alles staat redelijk in bloei. Genieten wel.
Dat zeker, dat eerste voornamelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Evengoed had het beter gekund, gebrek aan vorst en overvloed aan regen heeft het land wel aardig beroerd achter gelaten dit jaar.
Groenteboeren verdienen altijd een dikke boterham, de boeren daarentegenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zeker, dat eerste voornamelijk.die regen maakt het drassig, maar die vorst dunt vaak de klei een beetje. Hopelijk hebben ze wel een goed jaar, anders heeft onze groenteboer ook bar weinig streekproducten.
quote:
De groenteboer hier geeft wel eerlijke prijzen, die koopt lokaal in (is dan ook wat duurder voor de klanten), koop daar dan ook graag.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Groenteboeren verdienen altijd een dikke boterham, de boeren daarentegen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik koop al mijn eten toch gewoon in de supermarkt
[..]
[..]
Watquote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik sluit de boel af. Slapen, goddomme.
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
het is 11 uurquote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik sluit de boel af. Slapen, goddomme.
Was?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.
gvd, boerestrekenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.
kkvroegquote:
je kan toch chillen op dat kantoortje van je en jonko klappen in de pauze, kun je best wat slaap missenquote:
nogal. wel coole band, al zal jij het wss kut vindenquote:
Wist je dat 90% van de hedendaagse pesticiden volledig terug te relateren zijn aan blauwzuurgas/zyklon B?quote:
Ken ze niet! Maat van mij is ergens in Azie aan het rondreizen en je hebt in Vietnam nu nog serieus van die dorpen waar allemaal mongooltjes wonen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nogal. wel coole band, al zal jij het wss kut vinden
Ben je erachter gekomen dat ik je laatst zonder beschermertje heb genomenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent nu al aids.
Van WO2?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wist je dat 90% van de hedendaagse pesticiden volledig terug te relateren zijn aan blauwzuurgas/zyklon B?
Watquote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ben je erachter gekomen dat ik je laatst zonder beschermertje heb genomen
Laat maar, je snapt de clou nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kan toch chillen op dat kantoortje van je en jonko klappen in de pauze, kun je best wat slaap missen
Blauwzuurgas werd tot voor kort gewoon nog geproduceerd in ik meen Tsjechië om verkocht te worden als bestrijdingsmiddel tegen ratten en ander klein ongedierte.quote:
Dierentuinenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt de clou niet
Ja, kan wel. Geen zin want vrijdagmiddag heb ik mijzelf vrij gegeven want Artis. En nog best wat te doen qua werk.
Zyklonnetje Bee.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blauwzuurgas werd tot voor kort gewoon nog geproduceerd in ik meen Tsjechië om verkocht te worden als bestrijdingsmiddel tegen ratten en ander klein ongedierte.
Hele dorpen weet ik niet, maar er worden inderdaad nog steeds veel zwaar gehandicapte kinderen geboren daar. Zelfde gebeurde met Amerikaanse militairen, maar zelfs om hun eigen leger gaven de machtshebbers blijkbaar niks.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ken ze niet! Maat van mij is ergens in Azie aan het rondreizen en je hebt in Vietnam nu nog serieus van die dorpen waar allemaal mongooltjes wonen.Is echt kkr psycho om te zien zei die.
Hij is er geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hele dorpen weet ik niet, maar er worden inderdaad nog steeds zwaar gehandicapte kinderen geboren daar. Zelfde gebeurde met Amerikaanse militairen, maar zelfs om hun eigen leger gaven de machtshebbers blijkbaar niks.
Het was me toch een bengeltje!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn 6 miljoen joden aan kapot gegaan he.
En nog meer andere ongewenste, maar dat wordt altijd een beetje vergeten.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn 6 miljoen joden aan kapot gegaan he.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En nog meer andere ongewenste, maar dat wordt altijd een beetje vergeten.
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is er geweest.Van die houten hut dorpen waar 90% josti is.
US Gouvernment
Onzin. Allemaal fascistische leugens.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Maar Stalin en Lenin waren ook slecht hoor! En Mao.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Yiha het volgende:
Ik verhuis naar het Grote Hemelse Rijk van Kim Jong-il.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Maar een vergroeid gezicht zonder haar niet
![]()
En deze ogen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede bipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.
In de propaganda trappenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.
Kim Jong heeft ook gewoon een opskeer hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Maar een vergroeid gezicht zonder haar niet
![]()
En deze ogen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
was fa2 man srry doe rustigquote:
Bazen bepalen alles, kkhard regime om excessen te verwijderen. Zo moet dat gewoon.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.
yolo toggquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologie.
Stuur maar een kaart als je der bentquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
Bazen bepalen alles, kkhard regime om excessen te verwijderen. Zo moet dat gewoon.
En in Japan over een tijdje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologie.
En uit de laatste verkiezingen is gebleken dat 103% van de mensen dik tevreden is met de huidige situatie.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik las katquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur maar een kaart als je der bentOhnee wacht, dat mag niet.
Je kan gewoon op vakantie naar Noord-Korea hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur maar een kaart als je der bentOhnee wacht, dat mag niet.
Naar een aangelegd strandreservaat?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan gewoon op vakantie naar Noord-Korea hoor.
zijn wel kklelijk allemaal jaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In Limburg is het ook al gaande toch?
Dat is veel meer verdund omdat ze per ongeluk dat koel water de zee in pompen. Tenzij het nou net precies plankton of zo de nek om doet zullen we daar weinig van merken denk ik.quote:
Dikke vakanties daar in best Korea hoor, check die VICE docu maar eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar een aangelegd strandreservaat?
Jawel want dan gaan alle walvissen opeens mensen eten hahahah xdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is veel meer verdund omdat ze per ongeluk dat koel water de zee in pompen. Tenzij het nou net precies plankton of zo de nek om doet zullen we daar weinig van merken denk ik.
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar een aangelegd strandreservaat?
geertje komt er wel vandaan, zou een hoop verklarenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In Limburg is het ook al gaande toch?
Ze hebben daar toch ook een soort van nep Parijs ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.
Wanneer gaan we? Niemand wil ooit met me meequote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.
Betaal maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Niemand wil ooit met me mee.
En hier in Maastricht heeft de ouderenpartij de verkiezingen gewonnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
geertje komt er wel vandaan, zou een hoop verklaren
In China hebben ze ook hele delen van Nederland nagebouwdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus,.Is wel in China
[ afbeelding ]
die gaat al op aan wiet peuken en bierquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kunnen we niet op de stufi van je vriendin?
Drie molens?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In China hebben ze ook hele delen van Nederland nagebouwd.
Bij mij is de stufi stroom al aardig opgedroogd inmiddelsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gaat al op aan wiet peuken en bier
Ik vind dat best tof eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus,.Is wel in China
[ afbeelding ]
Die praat altijd al op 50hz.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Als er iemand contact gaat leggen met buitenaards leven is het Stephen Hawking.
Zijn vrouw heeft hem gewoon gepijpt.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Huh!? Hoe kan Stephen Hawking kinderen hebben. Ingevroren sperma of supercumshots. Lastige keuze.
quote:
doorgestuurd naar de aivd.quote:
De HEMA had op z'n flikker van de aivd gekregen omdat ze in een reclame modellen maskers van 'de prinsesjes' had laten dragenquote:
Dat is eerder de RVD gok ik zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De HEMA had op z'n flikker van de aivd gekregen omdat ze in een reclame modellen maskers van 'de prinsesjes' hadden laten dragen.
Een pot nat wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat is eerder de RVD gok ik zo.
Is ook niet echt handig van ze, hè.quote:Hema zoekt de grens op van het portretrecht door een foto met leden van het koningshuis te verspreiden. In een reclamemail in aanloop naar Koningsdag verscheen een foto van drie meisjes in een zogeheten kinder-onesie. De meisjes houden maskers voor met de gezichten van de drie dochters van de koning.
De advertentie is rondgestuurd naar mensen die zijn aangemeld voor de nieuwsbrief.
Volgens een woordvoerder van Hema was de advertentie bedoeld als "ludieke actie, en was het niet de bedoeling om iemand voor het hoofd te stoten".
Goedkeuring
De Hema heeft de advertentie op verzoek van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) verwijderd. De RVD bepaalt altijd pas achteraf of een advertentie met een portret van leden van het koningshuis de grens overschrijdt.
Volgens het merkenbureau Abcor mogen producten met een beeltenis van leden van het Koninklijk Huis niet commercieel gebruikt worden. "Het is een afweging die je maakt tussen informatieplicht en de persoonlijke omstandigheden. Bij een dergelijke advertentie zouden wij goedkeuring vragen van de RVD."
De Hema heeft vooraf geen toestemming gevraagd om de portretten te gebruiken. "We hadden niet verwacht dat er zoveel reacties op de advertentie zouden komen", aldus een woordvoerder. De winkel heeft de foto inmiddels uit de nieuwsbrief gehaald.
http://nos.nl/koningshuis(...)jes-op-t-randje.html
Arrestatieteam zal zo wel voor de deur staan.quote:
Volgens mij is gemiddelde TBS'er aardig te behandelen met een dagelijks dosis wiet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Die TBS kliniek ook echt waar er meer dope ligt dan in heel mijn wijk
Ach ja ze neuken ook de therapeuten.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Die TBS kliniek ook echt waar er meer dope ligt dan in heel mijn wijk
TBS'ers zijn gewoon redelijk normaal.. niet veel anders dan normale gedetineerden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is gemiddelde TBS'er aardig te behandelen met een dagelijks dosis wiet.
Pics?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ach ja ze neuken ook de therapeuten.
Boh. Wat waren dat een doerakken!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Maar Stalin en Lenin waren ook slecht hoor! En Mao.
Mwah.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
TBS'ers zijn gewoon redelijk normaal.. niet veel anders dan normale gedetineerden.
YOU ARE BACKquote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Boh. Wat waren dat een doerakken!
quote:
Nooit weggeweest...quote:
neequote:
AIVD is trouwens het enige gedeelte van de overheid dat wél naar je luistert.quote:
Ik vind het altijd wel fijn om te beseffen dat er, hoe alleen je ook bent, altijd iemand heel dicht bij je is.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
AIVD is trouwens het enige gedeelte van de overheid dat wél naar je luistert.
god?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om te beseffen dat er, hoe alleen je ook bent, altijd iemand heel dicht bij je is.
of de DMVquote:
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Department of Motor Vehicles?
Ik heb daarom mijn huisdierquote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om te beseffen dat er, hoe alleen je ook bent, altijd iemand heel dicht bij je is.
Hoiquote:
ewaquote:
ahaha nerdjequote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga mijn Windows XP vervangen door Ubuntu...
duussss.....
linux mint is beterquote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
duussss.....
Wat heb je aan Linux?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
duussss.....
hoe ken jij al die bandjesquote:
Ik heb er verder geen verstand van. Wat maakt Linux Mint beter?quote:
quote:
netter, sleaker, lijkt ook het meest op windowsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van. Wat maakt Linux Mint beter?
quote:
OpenOffice is redelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef Zaktabak het volgende:
Linux gebruiken ipv Windows of OSX staat gelijk aan OpenOffice een waardige vervanger vinden voor Microsoft Office.
Gratis basistroep
Je kan echt op iedere rommelmarkt dozen singeltjes ophalen van een paar euro, als je op internet zoekt is er heel veel gedocumenteerd over iedere mogelijke muziekstroming en als je dan nog geen inspiratie hebt moet je gewoon even m'n vader vragen.quote:
Disconnect gebruiken, houdt nog veel meer tegen dan enkel op youtube.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Werkt bij jullie adblock ook niet meer op youtube?
Geef telefoonnummer maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan echt op iedere rommelmarkt dozen singeltjes ophalen van een paar euro, als je op internet zoekt is er heel veel gedocumenteerd over iedere mogelijke muziekstroming en als je dan nog geen inspiratie hebt moet je gewoon even m'n vader vragen.
Bedtijgerquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik moet nodig eens een nieuwe meid fixen
De laatste was toch dit weekend mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
koningsnacht morgenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Vorige week donderdag.. alleen beetje gezoend.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De laatste was toch dit weekend mag ik hopen?
Waarom wou je niet neuken dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vorige week donderdag.. alleen beetje gezoend.
Ik ga meteen aan de slag.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta gewoon onder de V in het telefoonboek.
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.quote:
Mja, zal eens kijken, maar zo heel veel last heb ik ook weer niet van die reclamesquote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Disconnect gebruiken, houdt nog veel meer tegen dan enkel op youtube.
En mocro's op scooters.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom wou je niet neuken dan?
9/10 x neuk ik niet na een avond stappen hoor. Al dat gedoe met ''ga je mee naar huis'' , ''maar ben met de auto en ji fiets'' of ''ja maar dan moet je me morgen naar rotterdam brengen''.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom wou je niet neuken dan?
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.
Wat een gedoe ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
9/10 x neuk ik niet na een avond stappen hoor. Al dat gedoe met ''ga je mee naar huis'' , ''maar ben met de auto en ji fiets'' of ''ja maar dan moet je me morgen naar rotterdam brengen''.Ik fix meestal telefoonnummer en dan app ik volgende dag.
Haha ik ga welquote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen gewoon hartelijker dan in het asociale Den Haag.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.
Ik ben er wss ook.. maar tot 12 uur ofzo. Volgende dag vroeg naar a'dam.quote:
Jij? Koningsdag?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.
Gewoon buiten pakken zo'n griet, een briesje op je ballen is sowieso prettig.quote:
Denken dat Den Haag perse asociaal is.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen gewoon hartelijker dan in het asociale Den Haag.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon buiten pakken zo'n griet, een briesje op je ballen is sowieso prettig.
Ah zal oplettenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben er wss ook.. maar tot 12 uur ofzo. Volgende dag vroeg naar a'dam.
Leidschendam.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat Den Haag perse asociaal is.
Meeste shit is dan gratis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |