Zyklonnetje Bee.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blauwzuurgas werd tot voor kort gewoon nog geproduceerd in ik meen Tsjechië om verkocht te worden als bestrijdingsmiddel tegen ratten en ander klein ongedierte.
Hele dorpen weet ik niet, maar er worden inderdaad nog steeds veel zwaar gehandicapte kinderen geboren daar. Zelfde gebeurde met Amerikaanse militairen, maar zelfs om hun eigen leger gaven de machtshebbers blijkbaar niks.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ken ze niet! Maat van mij is ergens in Azie aan het rondreizen en je hebt in Vietnam nu nog serieus van die dorpen waar allemaal mongooltjes wonen.Is echt kkr psycho om te zien zei die.
Hij is er geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hele dorpen weet ik niet, maar er worden inderdaad nog steeds zwaar gehandicapte kinderen geboren daar. Zelfde gebeurde met Amerikaanse militairen, maar zelfs om hun eigen leger gaven de machtshebbers blijkbaar niks.
Het was me toch een bengeltje!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn 6 miljoen joden aan kapot gegaan he.
En nog meer andere ongewenste, maar dat wordt altijd een beetje vergeten.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn 6 miljoen joden aan kapot gegaan he.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En nog meer andere ongewenste, maar dat wordt altijd een beetje vergeten.
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is er geweest.Van die houten hut dorpen waar 90% josti is.
US Gouvernment
Onzin. Allemaal fascistische leugens.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Maar Stalin en Lenin waren ook slecht hoor! En Mao.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Yiha het volgende:
Ik verhuis naar het Grote Hemelse Rijk van Kim Jong-il.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Maar een vergroeid gezicht zonder haar niet
![]()
En deze ogen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede bipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.
In de propaganda trappenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.
Kim Jong heeft ook gewoon een opskeer hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Maar een vergroeid gezicht zonder haar niet
![]()
En deze ogen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
was fa2 man srry doe rustigquote:
Bazen bepalen alles, kkhard regime om excessen te verwijderen. Zo moet dat gewoon.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |