quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik koop al mijn eten toch gewoon in de supermarkt
Watquote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik sluit de boel af. Slapen, goddomme.
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik koop al mijn eten toch gewoon in de supermarkt
het is 11 uurquote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik sluit de boel af. Slapen, goddomme.
Was?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.
gvd, boerestrekenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.
kkvroegquote:
je kan toch chillen op dat kantoortje van je en jonko klappen in de pauze, kun je best wat slaap missenquote:
nogal. wel coole band, al zal jij het wss kut vindenquote:
Wist je dat 90% van de hedendaagse pesticiden volledig terug te relateren zijn aan blauwzuurgas/zyklon B?quote:
Ken ze niet! Maat van mij is ergens in Azie aan het rondreizen en je hebt in Vietnam nu nog serieus van die dorpen waar allemaal mongooltjes wonen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nogal. wel coole band, al zal jij het wss kut vinden
Ben je erachter gekomen dat ik je laatst zonder beschermertje heb genomenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent nu al aids.
Van WO2?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wist je dat 90% van de hedendaagse pesticiden volledig terug te relateren zijn aan blauwzuurgas/zyklon B?
Watquote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ben je erachter gekomen dat ik je laatst zonder beschermertje heb genomen
Laat maar, je snapt de clou nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kan toch chillen op dat kantoortje van je en jonko klappen in de pauze, kun je best wat slaap missen
Blauwzuurgas werd tot voor kort gewoon nog geproduceerd in ik meen Tsjechië om verkocht te worden als bestrijdingsmiddel tegen ratten en ander klein ongedierte.quote:
Dierentuinenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt de clou niet
Ja, kan wel. Geen zin want vrijdagmiddag heb ik mijzelf vrij gegeven want Artis. En nog best wat te doen qua werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |