Prima, klein rondje gemaakt in West-Friesland vanavond, de aardappels zijn alweer bar aan het groeien.quote:
Flutkick van deadprezquote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie kickt hem?![]()
KLB / Who lovesssss orange soda???
Wel kut dat je eerst hele pagina's moet doorzoeken om een nummer te vinden waar je de naam niet meer van weetquote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik vind het wel nice dat er tegenwoordig zoveel full albums op Youtube staan
quote:
Nôh, das prachtig moôi!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Prima, klein rondje gemaakt in West-Friesland vanavond, de aardappels zijn alweer bar aan het groeien.
Ja, dat wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel kut dat je eerst hele pagina's moet doorzoeken om een nummer te vinden waar je de naam niet meer van weet.
Evengoed had het beter gekund, gebrek aan vorst en overvloed aan regen heeft het land wel aardig beroerd achter gelaten dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nôh, das prachtig moôi!
Sowieso gaat het goed op het land, alles staat redelijk in bloei. Genieten wel.
Dat zeker, dat eerste voornamelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Evengoed had het beter gekund, gebrek aan vorst en overvloed aan regen heeft het land wel aardig beroerd achter gelaten dit jaar.
Groenteboeren verdienen altijd een dikke boterham, de boeren daarentegenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zeker, dat eerste voornamelijk.die regen maakt het drassig, maar die vorst dunt vaak de klei een beetje. Hopelijk hebben ze wel een goed jaar, anders heeft onze groenteboer ook bar weinig streekproducten.
quote:
De groenteboer hier geeft wel eerlijke prijzen, die koopt lokaal in (is dan ook wat duurder voor de klanten), koop daar dan ook graag.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Groenteboeren verdienen altijd een dikke boterham, de boeren daarentegen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik koop al mijn eten toch gewoon in de supermarkt
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik koop al mijn eten toch gewoon in de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |