quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik koop al mijn eten toch gewoon in de supermarkt
Watquote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik sluit de boel af. Slapen, goddomme.
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik koop al mijn eten toch gewoon in de supermarkt
het is 11 uurquote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik sluit de boel af. Slapen, goddomme.
Was?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.
gvd, boerestrekenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom piste ik ook altijd gewoon over de aardappels heen als ik in het land was.
kkvroegquote:
je kan toch chillen op dat kantoortje van je en jonko klappen in de pauze, kun je best wat slaap missenquote:
nogal. wel coole band, al zal jij het wss kut vindenquote:
Wist je dat 90% van de hedendaagse pesticiden volledig terug te relateren zijn aan blauwzuurgas/zyklon B?quote:
Ken ze niet! Maat van mij is ergens in Azie aan het rondreizen en je hebt in Vietnam nu nog serieus van die dorpen waar allemaal mongooltjes wonen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nogal. wel coole band, al zal jij het wss kut vinden
Ben je erachter gekomen dat ik je laatst zonder beschermertje heb genomenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent nu al aids.
Van WO2?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wist je dat 90% van de hedendaagse pesticiden volledig terug te relateren zijn aan blauwzuurgas/zyklon B?
Watquote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ben je erachter gekomen dat ik je laatst zonder beschermertje heb genomen
Laat maar, je snapt de clou nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kan toch chillen op dat kantoortje van je en jonko klappen in de pauze, kun je best wat slaap missen
Blauwzuurgas werd tot voor kort gewoon nog geproduceerd in ik meen Tsjechië om verkocht te worden als bestrijdingsmiddel tegen ratten en ander klein ongedierte.quote:
Dierentuinenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt de clou niet
Ja, kan wel. Geen zin want vrijdagmiddag heb ik mijzelf vrij gegeven want Artis. En nog best wat te doen qua werk.
Zyklonnetje Bee.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blauwzuurgas werd tot voor kort gewoon nog geproduceerd in ik meen Tsjechië om verkocht te worden als bestrijdingsmiddel tegen ratten en ander klein ongedierte.
Hele dorpen weet ik niet, maar er worden inderdaad nog steeds veel zwaar gehandicapte kinderen geboren daar. Zelfde gebeurde met Amerikaanse militairen, maar zelfs om hun eigen leger gaven de machtshebbers blijkbaar niks.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ken ze niet! Maat van mij is ergens in Azie aan het rondreizen en je hebt in Vietnam nu nog serieus van die dorpen waar allemaal mongooltjes wonen.Is echt kkr psycho om te zien zei die.
Hij is er geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hele dorpen weet ik niet, maar er worden inderdaad nog steeds zwaar gehandicapte kinderen geboren daar. Zelfde gebeurde met Amerikaanse militairen, maar zelfs om hun eigen leger gaven de machtshebbers blijkbaar niks.
Het was me toch een bengeltje!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn 6 miljoen joden aan kapot gegaan he.
En nog meer andere ongewenste, maar dat wordt altijd een beetje vergeten.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn 6 miljoen joden aan kapot gegaan he.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En nog meer andere ongewenste, maar dat wordt altijd een beetje vergeten.
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is er geweest.Van die houten hut dorpen waar 90% josti is.
US Gouvernment
Onzin. Allemaal fascistische leugens.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Maar Stalin en Lenin waren ook slecht hoor! En Mao.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dunne ogen is gewoon normaal daar hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Yiha het volgende:
Ik verhuis naar het Grote Hemelse Rijk van Kim Jong-il.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Maar een vergroeid gezicht zonder haar niet
![]()
En deze ogen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede bipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.
In de propaganda trappenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.
Kim Jong heeft ook gewoon een opskeer hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen kapsel kan bepalen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Maar een vergroeid gezicht zonder haar niet
![]()
En deze ogen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
was fa2 man srry doe rustigquote:
Bazen bepalen alles, kkhard regime om excessen te verwijderen. Zo moet dat gewoon.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.
yolo toggquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologie.
Stuur maar een kaart als je der bentquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
Bazen bepalen alles, kkhard regime om excessen te verwijderen. Zo moet dat gewoon.
En in Japan over een tijdje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologie.
En uit de laatste verkiezingen is gebleken dat 103% van de mensen dik tevreden is met de huidige situatie.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik las katquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur maar een kaart als je der bentOhnee wacht, dat mag niet.
Je kan gewoon op vakantie naar Noord-Korea hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur maar een kaart als je der bentOhnee wacht, dat mag niet.
Naar een aangelegd strandreservaat?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan gewoon op vakantie naar Noord-Korea hoor.
zijn wel kklelijk allemaal jaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In Limburg is het ook al gaande toch?
Dat is veel meer verdund omdat ze per ongeluk dat koel water de zee in pompen. Tenzij het nou net precies plankton of zo de nek om doet zullen we daar weinig van merken denk ik.quote:
Dikke vakanties daar in best Korea hoor, check die VICE docu maar eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar een aangelegd strandreservaat?
Jawel want dan gaan alle walvissen opeens mensen eten hahahah xdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is veel meer verdund omdat ze per ongeluk dat koel water de zee in pompen. Tenzij het nou net precies plankton of zo de nek om doet zullen we daar weinig van merken denk ik.
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar een aangelegd strandreservaat?
geertje komt er wel vandaan, zou een hoop verklarenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In Limburg is het ook al gaande toch?
Ze hebben daar toch ook een soort van nep Parijs ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.
Wanneer gaan we? Niemand wil ooit met me meequote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.
Betaal maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Niemand wil ooit met me mee.
En hier in Maastricht heeft de ouderenpartij de verkiezingen gewonnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
geertje komt er wel vandaan, zou een hoop verklaren
In China hebben ze ook hele delen van Nederland nagebouwdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus,.Is wel in China
[ afbeelding ]
die gaat al op aan wiet peuken en bierquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kunnen we niet op de stufi van je vriendin?
Drie molens?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In China hebben ze ook hele delen van Nederland nagebouwd.
Bij mij is de stufi stroom al aardig opgedroogd inmiddelsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gaat al op aan wiet peuken en bier
Ik vind dat best tof eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus,.Is wel in China
[ afbeelding ]
Die praat altijd al op 50hz.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Als er iemand contact gaat leggen met buitenaards leven is het Stephen Hawking.
Zijn vrouw heeft hem gewoon gepijpt.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Huh!? Hoe kan Stephen Hawking kinderen hebben. Ingevroren sperma of supercumshots. Lastige keuze.
quote:
doorgestuurd naar de aivd.quote:
De HEMA had op z'n flikker van de aivd gekregen omdat ze in een reclame modellen maskers van 'de prinsesjes' had laten dragenquote:
Dat is eerder de RVD gok ik zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De HEMA had op z'n flikker van de aivd gekregen omdat ze in een reclame modellen maskers van 'de prinsesjes' hadden laten dragen.
Een pot nat wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat is eerder de RVD gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |