yolo toggquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologie.
Stuur maar een kaart als je der bentquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
Bazen bepalen alles, kkhard regime om excessen te verwijderen. Zo moet dat gewoon.
En in Japan over een tijdje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, die shit tast je zenuwgestel aan dan krijg je rare taferelen. Zelfde zie je in zware industriële gebieden in Rusland of in de buurt van Tsjernobyl. Hiep hoi technologie.
En uit de laatste verkiezingen is gebleken dat 103% van de mensen dik tevreden is met de huidige situatie.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het communisme viert er hoogtij, wiet is legaal, wat wil je nog meer.
ik las katquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur maar een kaart als je der bentOhnee wacht, dat mag niet.
Je kan gewoon op vakantie naar Noord-Korea hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur maar een kaart als je der bentOhnee wacht, dat mag niet.
Naar een aangelegd strandreservaat?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan gewoon op vakantie naar Noord-Korea hoor.
zijn wel kklelijk allemaal jaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In Limburg is het ook al gaande toch?
Dat is veel meer verdund omdat ze per ongeluk dat koel water de zee in pompen. Tenzij het nou net precies plankton of zo de nek om doet zullen we daar weinig van merken denk ik.quote:
Dikke vakanties daar in best Korea hoor, check die VICE docu maar eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar een aangelegd strandreservaat?
Jawel want dan gaan alle walvissen opeens mensen eten hahahah xdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is veel meer verdund omdat ze per ongeluk dat koel water de zee in pompen. Tenzij het nou net precies plankton of zo de nek om doet zullen we daar weinig van merken denk ik.
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar een aangelegd strandreservaat?
geertje komt er wel vandaan, zou een hoop verklarenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In Limburg is het ook al gaande toch?
Ze hebben daar toch ook een soort van nep Parijs ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.
Wanneer gaan we? Niemand wil ooit met me meequote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je krijgt ook rondleidingen enzo blijkbaar. Allemaal fake shit, maar lijkt me wel cool om een keer mee te maken.
Betaal maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Niemand wil ooit met me mee.
En hier in Maastricht heeft de ouderenpartij de verkiezingen gewonnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
geertje komt er wel vandaan, zou een hoop verklaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |