In China hebben ze ook hele delen van Nederland nagebouwdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus,.Is wel in China
[ afbeelding ]
die gaat al op aan wiet peuken en bierquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kunnen we niet op de stufi van je vriendin?
Drie molens?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In China hebben ze ook hele delen van Nederland nagebouwd.
Bij mij is de stufi stroom al aardig opgedroogd inmiddelsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gaat al op aan wiet peuken en bier
Ik vind dat best tof eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dus,.Is wel in China
[ afbeelding ]
Die praat altijd al op 50hz.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Als er iemand contact gaat leggen met buitenaards leven is het Stephen Hawking.
Zijn vrouw heeft hem gewoon gepijpt.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Huh!? Hoe kan Stephen Hawking kinderen hebben. Ingevroren sperma of supercumshots. Lastige keuze.
quote:
doorgestuurd naar de aivd.quote:
De HEMA had op z'n flikker van de aivd gekregen omdat ze in een reclame modellen maskers van 'de prinsesjes' had laten dragenquote:
Dat is eerder de RVD gok ik zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De HEMA had op z'n flikker van de aivd gekregen omdat ze in een reclame modellen maskers van 'de prinsesjes' hadden laten dragen.
Een pot nat wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat is eerder de RVD gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |